hr site admin... kunagi rääkisid et sul mingi kontakt alles, kes selle vedrude tegemise ära orgunniks... või jäi mul midagi valesti meelde... lihtsam oleks asju ajada kellegiga kes teab juba mida nende vedrupakkidega täpsemalt ette võtta, kui hakata suvalisele töömehele asja otsast selgitama... pealegi kui tulemus on rahuldav...
ja kas poleks tark kohe panna ka ette kolm lehte juurde kuna teatavasti on esiots hulga raskem!!!
Probleem näidikutega
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Saatsin sulle vastuse e-mailile. Seal konkreetne kontakt, kes hangib uued vedrud ja viib ka Tartusse tegemisse. Tartu firma teab väga hästi mida lehtedega teha, kuid ALATI tuleb enne ette helistada ja tehtav töö ISE kokku leppida. Et pärast ei oleks üllatusi tulemuse suhtes.Uazist kirjutas:hr site admin... kunagi rääkisid et sul mingi kontakt alles, kes selle vedrude tegemise ära orgunniks... või jäi mul midagi valesti meelde... lihtsam oleks asju ajada kellegiga kes teab juba mida nende vedrupakkidega täpsemalt ette võtta, kui hakata suvalisele töömehele asja otsast selgitama... pealegi kui tulemus on rahuldav...
ja kas poleks tark kohe panna ka ette kolm lehte juurde kuna teatavasti on esiots hulga raskem!!!
Seega lähtudes e-mailile saadetust on vaja sul teha kahte asja:
1. Helistada numbril, mille sulle saatsin. Saad kokku leppida vedrulehtede tarne ja tema sisuliselt orgunnib Tartus vedrulehtede painutuse ja transa tagasi Tallinna, vähemalt aasta tagasi ta sellega tegeles.
2. Kui on teada, et vedrulehed saab ja mees on nõus Tartu firmasse vedrulehed viima, siis helistad ISE Tartu firmasse ette ja räägid ära mida sa saada tahad. Seejärel räägib sulle kohapealne meister kuidas oleks kaval asja teha (palju painet ja palju lehti juurde). Aasta tagasi oli vähemalt küll väga asjlaik töömees seal, kes teadis täpselt...Ahah ja jah UAZ'i vaja tõsta jah, no siis tuleb sedasi teha. Ja ongi kõik!
+372 5028488