Vahekast
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Vahekast
Tere sooviksin infi et kui 469 le paigaldada mb 300d koos käigukastiga kas oleks targem kasutada gaz 69 vahekasti või MB g vahekasti .
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Vahekast
Tervist!
Vaadates Su postitusi, siis sul pole nendest kumbagi olemas ja sel juhul soovitaks sul minna 69 vahekastiga. Tuhni natuke ringi foorumis, leiad nii mõndagi nende asjade kohta. Mingitel G-del põõrles esisild teistpidi ringi kui nõ. tavalistel sildadel. G kast kindlasti ka kallim, kui 69.
Üldiselt liigub 69 vahekaste 100 euroga, peaaegu sama on 66 kast, aga 66 kast ei sobi sulle, sest selle esisilla munakas teisel pool, ehk juhi pool ja kui kasutad originaal sildasi, siis mitte kuidagi ei sobi asjad sul kokku. G klassi vahekasti kohta ei oska rohkem midagi pajatada.
Ehk oli abi. Isiklikult võtaks 69 vahekasti.
Terv. Villu
Vaadates Su postitusi, siis sul pole nendest kumbagi olemas ja sel juhul soovitaks sul minna 69 vahekastiga. Tuhni natuke ringi foorumis, leiad nii mõndagi nende asjade kohta. Mingitel G-del põõrles esisild teistpidi ringi kui nõ. tavalistel sildadel. G kast kindlasti ka kallim, kui 69.
Üldiselt liigub 69 vahekaste 100 euroga, peaaegu sama on 66 kast, aga 66 kast ei sobi sulle, sest selle esisilla munakas teisel pool, ehk juhi pool ja kui kasutad originaal sildasi, siis mitte kuidagi ei sobi asjad sul kokku. G klassi vahekasti kohta ei oska rohkem midagi pajatada.
Ehk oli abi. Isiklikult võtaks 69 vahekasti.
Terv. Villu
Re: Vahekast
Tänud vastamast aga kas 469 vahekast sinna mb kastiotsa on utoopia
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Vahekast
Sul ikka asjad segamini veidi. Proovin siis selgemaks teha sulle seda.
69-l on vahekast ja käigukast eraldi, sp. seda kasutataksegi taoliste projektide peal, et võtta teise(üldjuhul mingi diisli) mootor koos käigukastiga ja sinna vahekast otsa, 69 oma siis.
469-l on vahekast ja käigukast koos, ja et see veel tavalise käigukasti otsa panna pole küll mingit mõtet, seda enam, et see käigukast arvatavasti ei kannataks seda 3.0 äragi.
Otsi 69 vahekast omale ja pane see sinna otsa. Ühenduseks,kui ruumi,kasuta kardaani risti, kui ruumi ei ole, siis kasuta kardaani kummilüli, ei meenu see õige nimi praegu, seda mida kasutatakse näiteks bmw-del või mersudel tagumise kardaani risti asemel.
Terv. Villu
69-l on vahekast ja käigukast eraldi, sp. seda kasutataksegi taoliste projektide peal, et võtta teise(üldjuhul mingi diisli) mootor koos käigukastiga ja sinna vahekast otsa, 69 oma siis.
469-l on vahekast ja käigukast koos, ja et see veel tavalise käigukasti otsa panna pole küll mingit mõtet, seda enam, et see käigukast arvatavasti ei kannataks seda 3.0 äragi.
Otsi 69 vahekast omale ja pane see sinna otsa. Ühenduseks,kui ruumi,kasuta kardaani risti, kui ruumi ei ole, siis kasuta kardaani kummilüli, ei meenu see õige nimi praegu, seda mida kasutatakse näiteks bmw-del või mersudel tagumise kardaani risti asemel.
Terv. Villu
Re: Vahekast
Tänud