K: Uaz 469 Hubid
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- napster8
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 46
- Liitunud: P Okt 03, 2004 3:28 am
- Asukoht: Viljandimaa - Sultsi!
- Kontakt:
K: Uaz 469 Hubid
Kuna ma alles esimest päeva siis uaziku roolis (värske omanik) siis oleks selline küsimus et kuidas need esisilla hubid on sisse lülitatud ja kuidas mitte, kuidas sellest aru saab, ja kuidas neid sisse,välja lülitada.
Ise proovisin küll aga ei tea kas said sisse või ei.
Ette tänades.
Ise proovisin küll aga ei tea kas said sisse või ei.
Ette tänades.
hub on rummulukk ikka jah?boob kirjutas:Hubidel on kaks asendit, mis on ka tähistatud. Enamasti tähendab 4x4 ja 4wd sisselülitatud HUBe ning 2x4 ja 2wd väljasolevaid HUBe.
sellisel juhul on neid kahte tüüpi, sellised nagu boob kirjeldas aga üldiselt on peal sellised, millel peab kõigepealt ära keerama pealt selle plekkist katte(suur ümar junn millel kandid peal) ja siis seal sees on üks nelinurkse kujuga auk mida peab vastava võtmega kinni keerama.
Seda kas rummulukk on sees või ei saad kontrollida nii, et võtad neliveo välja ja sõidad, ning lased kellegil samal ajal vaadata kas kardaan käib ringi.
Ise soovitaksin peale panna need boobi poolt kirjeldatud rummulukud, mugavamad ja 500 eek tükk.
kinni keeramisek keera niipalju, et ikka oleks kinni(nagu polti keeraks kinni)
lahti keeramiseks keera niipalju lahti, et päris ära ei kuku küljest aga ikka lahti oleks.
katsetamiseks tõsta üks ratas üles, pane nelivedu ja käik sisse ja proovi ratast keerata, kui annab pöörata siis pole rummulukk sees ja kui ei anna siis on.
ma küll rohkem gaz-i mees, aga olen kuulnud et uaz-il peaks olema seal esisillas see rummulukk sellise ehitusega, et väga suure koormuse juures annab kergelt järgi, et säästa pooltelgi.
aga muidu soovitan osta ikkagi need keerates lülitatavad rummulukud, asi palju lihtsam ja sodi ei lähe sisse/välja lülitades sisse. Muidugi, kui sa tahad ainult off roadida ja ei soovi rumme välja lülitada siis sa võid panna sinna ka
gaz-i "jupi", see on liht metall junn millel nuudid sees. vastupidavam ja ei murdu ära kui känd/kivi peaks maru lolli koha peale sattuma.
lahti keeramiseks keera niipalju lahti, et päris ära ei kuku küljest aga ikka lahti oleks.
katsetamiseks tõsta üks ratas üles, pane nelivedu ja käik sisse ja proovi ratast keerata, kui annab pöörata siis pole rummulukk sees ja kui ei anna siis on.
ma küll rohkem gaz-i mees, aga olen kuulnud et uaz-il peaks olema seal esisillas see rummulukk sellise ehitusega, et väga suure koormuse juures annab kergelt järgi, et säästa pooltelgi.
aga muidu soovitan osta ikkagi need keerates lülitatavad rummulukud, asi palju lihtsam ja sodi ei lähe sisse/välja lülitades sisse. Muidugi, kui sa tahad ainult off roadida ja ei soovi rumme välja lülitada siis sa võid panna sinna ka
gaz-i "jupi", see on liht metall junn millel nuudid sees. vastupidavam ja ei murdu ära kui känd/kivi peaks maru lolli koha peale sattuma.
UAZ rummulukud ei anna järgi, ennem läheb poolass. Igal juhul vastupidavuse osas kasuta ennem originaale, ehk siis neid totraid poldist pealekeeratavaid. Nende ainuke oht on see, et kui jätad poolikult kas pealekeeratuks või mahakeeratuks, siis on oht et "kõristab" hambad maha ja on lõpuks perses.
+372 5028488
tänudjr kirjutas:Pilte, aga palun:
http://www.4x4.ee/rigs/daff/uaz469/mods ... _0001.html
Vastupidavuselt on nad nagu vene asjad ikka nii ja naa. Kuigi pean tunnistama,et üks jooks sai ka oma lollusest lõhutud. Nimelt jäin ootamatult kinni heinamaale mis tundus kõva pinnasega olevat. Seal siis rummulukku lülitada juba hilja. Hambumine polnud 100% ja nii ta katki läkski.Rohkem pole soovi olnud neid osta.
Uue kasutajana kõigepealt tere siinsele rahvale!
Teemast: Mul pole küll hub`ide vastupidavusega probleeme olnud, kuigi need käivad mul kinni ja lahti sõltuvalt vajadusest.Jutt siis nendest vanaaegsetest võtmega keeratavaist. Vahel on teised poolde vinnagi jäänud ja pisut raskema veoga otsast nuuti närinud, aga see ju tunda. Kui ikka esisilda tarvis, ja see ei vea, siis lähed ju uurima, milles viga. Peale pisukest koputamist ja pingutamist nad seni kõik tervelt tööle jäänud.
Pigem on probleemiks (Olen nimelt kastika omanik. Mudas suplemist eriti ei harrasta, või kui, siis olude sunnil: mõni hädaline vaja kuskilt mülkast välja tirida) esisilla sisselülitatuks unustamine kõval teel koormaga masinal. Ja siin on kaotajaks osutunud tagumine differ.
Teemast: Mul pole küll hub`ide vastupidavusega probleeme olnud, kuigi need käivad mul kinni ja lahti sõltuvalt vajadusest.Jutt siis nendest vanaaegsetest võtmega keeratavaist. Vahel on teised poolde vinnagi jäänud ja pisut raskema veoga otsast nuuti närinud, aga see ju tunda. Kui ikka esisilda tarvis, ja see ei vea, siis lähed ju uurima, milles viga. Peale pisukest koputamist ja pingutamist nad seni kõik tervelt tööle jäänud.
Pigem on probleemiks (Olen nimelt kastika omanik. Mudas suplemist eriti ei harrasta, või kui, siis olude sunnil: mõni hädaline vaja kuskilt mülkast välja tirida) esisilla sisselülitatuks unustamine kõval teel koormaga masinal. Ja siin on kaotajaks osutunud tagumine differ.