Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: T Nov 06, 2012 8:26 pm
Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Tere kõigile, Plaanis endale lähiaeg kastiga Uaz(3303,või 452D) muretseda. Küsimus järgmine: Kas 469-l ja 3303(452D-l) on pukseerimis kihvadel sama vahe? Küsin sest tööjuures vedeleb vana 469 vrakk ja sealt saaks mõõdud võtta,et ehitada pukseerimiskolmnurk.Olen netist otsinud asjakohast teemat aga pole leidnud. Loodan ,et ei postitanud valesse alateemasse kuna olen siin foorumis uus kasutaja.
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: T Nov 06, 2012 8:26 pm
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Uazihuviline kirjutas:Tere kõigile, Plaanis endale lähiaeg kastiga Uaz(3303,või 452D) muretseda. Küsimus järgmine: Kas 469-l ja 3303(452D-l) on pukseerimis kihvadel sama vahe? Küsin sest tööjuures vedeleb vana 469 vrakk ja sealt saaks mõõdud võtta,et ehitada pukseerimiskolmnurk.Olen netist otsinud asjakohast teemat aga pole leidnud. Loodan ,et ei postitanud valesse alateemasse kuna olen siin foorumis uus kasutaja.
Kinnituste vahe on sama, kuid üks erinevus on nendel jäikadel ühendustel. Uaz maasturil saad sa teha jäiga otsad ümarad aasad(rõngad) ja siis panna kihvade taha, kuid uaz bussil on need nina alla ja sinna külge normaalse pikkusega jäika ühendust silmustega ei pane. Selleks tuleb kasutada seekleid, et ei peaks alati nina ette auku kaevama või siis uaz-il nina taevasse tõstma. Keerad seekli lahti, paned kihva taha seekel kinni, stopper ette ja valmis. Vähemalt meil on selline.
Martin
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Alati on ju võimalus teha kolmnurk kaheosaline. Paned aasad küljepealt konksu otsa ja siis aisad omavahel poltidega kokku.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Tegin omale lada ja 190mbtaxopets kirjutas:Alati on ju võimalus teha kolmnurk kaheosaline. Paned aasad küljepealt konksu otsa ja siis aisad omavahel poltidega kokku.
vedamiseks reguleeritavate säärtega kolmnurga. Nagu pets ütles et poltidega. pole seal rasket midad. Piisab kui 1 säär tellitav on.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Hulga kavalam on 2 varrast.Paned küljepealt konksu otsa ja siis teised otsad vedajale konksu otsa.Vajadusel saab ka ühte kasutada jäiga ühendusena.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Kuidas Sa kaks eraldi varrast vedaja muna otsa ühendad?
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Eeltoodud variant on võimlik, kui vedav masin on "lõugadega" UAZ. NATO või veoka haakesedmegaLR90 kirjutas:Kuidas Sa kaks eraldi varrast vedaja muna otsa ühendad?
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Landy, kas ma küsisin NATO või veoka haakeseadme kohta?Landy kirjutas:Eeltoodud variant on võimlik, kui vedav masin on "lõugadega" UAZ. NATO või veoka haakesedmegaLR90 kirjutas:Kuidas Sa kaks eraldi varrast vedaja muna otsa ühendad?
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Kasutaja R969 ei rääkindud ju ka kuulligendiga veopeast.LR90 kirjutas: Landy, kas ma küsisin NATO või veoka haakeseadme kohta?
Minu teada Polygonimatkade mehed vevad oma UAZ-e just eelpool kirjeldatud viisil.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Üldiselt enamusel suurtel autodel, millele Uazi paras taha võtta on selline kärukonks, millele käib muna 2 poldiga taha ja sinna on täitsa vabalt saada selline haakeseade nagu eespool juttu oli.
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Kas veokolmnurga ehitusel veetava masina pöörderaadiust ja/või teljevahet ei peax arvestama ?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Mina ei õppinudki seda kasutama. Kaks korda katsetasin Nivaga, kuid auto hakks juba parkimispaltsil proovides veetava auto taga oma elu elama ja loobusime "konna" kasuks.monorobot kirjutas:Kas veokolmnurga ehitusel veetava masina pöörderaadiust ja/või teljevahet ei peax arvestama ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.
Minu poolt pakutav skeem! Kolmnurk, pikkus siis 1,4m ja otsas tavaline euro haagise pea, teisel pool siis uaz-i vaheline kauhus ja seeklid! Seekel lahti ja konksude taha, ja seekel kinni! Selle skeemiga veetud nii villis, villis kui ka uaz buss villis ja uaz ning villis , embkumb siis defender 110 taga! Jookseb ja toimib! Veetud sellega nii polygonimatka sauna uaz-i kui ka uazikuid. Pikim ots nelijärve- kihnu saar ja tagasi! Lihtne ja toimiv mudel! Jõudu!
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)