UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Mõeldud tehtud õlivahetus ja kuna jagaja ja karteri vahelt ajas ka tihendist õli läbi mõtlesin, et vahetan ka selle ära.
Tulemuseks võib tsiteerida vanasõna, et kõik mis töötab ei tasu näppida (kuigi õlivahetuse puhul ei peaks seda vist järgima).
Ühesõnaga tulemuseks see, et mootor ajab hirmasasti suitsu välja ja õli on jahutusvedelikuga segunenud, peale 10 km sõitu. Lisaks, et sellest veel vähe oleks, olin unustanud, et võttes jagaja lahti karteri küljest ei ole seal mitte hark vaid kaldhammastega hammasratas, mida on väga vaevaline õieti tagasi saada.
Ühesõnaga lihtsa hooldusremondi tulemuseks on õli-jahutusvedeliku segu karteris ja hamba võrra valesti paigaldatud jagaja.
Jagaja saan vast kuidagi ikka paika, aga mis võis põhjustada peale õli vahetust jahutusvedeliku pääsu karterisse? Saan aru, et uus vedel õli võis mingid umbes kohad lahti leotada, aga enne sõitis auto üle 5 aasta probleemideta, eriti nagu ei suitsenud ka.
Mootoriks on GAZ 24-10 mootor.
Andke nõu, kas midagi peale plokikaane mahavõtmist on veel mõtet teha ja kellele võiks Kuusalu kandis selle probleemiga külla minna (ise ei jõua plokikaant küll maha enam võtta, kuna talv tuleb peale)
Väike pilt ka.
Tulemuseks võib tsiteerida vanasõna, et kõik mis töötab ei tasu näppida (kuigi õlivahetuse puhul ei peaks seda vist järgima).
Ühesõnaga tulemuseks see, et mootor ajab hirmasasti suitsu välja ja õli on jahutusvedelikuga segunenud, peale 10 km sõitu. Lisaks, et sellest veel vähe oleks, olin unustanud, et võttes jagaja lahti karteri küljest ei ole seal mitte hark vaid kaldhammastega hammasratas, mida on väga vaevaline õieti tagasi saada.
Ühesõnaga lihtsa hooldusremondi tulemuseks on õli-jahutusvedeliku segu karteris ja hamba võrra valesti paigaldatud jagaja.
Jagaja saan vast kuidagi ikka paika, aga mis võis põhjustada peale õli vahetust jahutusvedeliku pääsu karterisse? Saan aru, et uus vedel õli võis mingid umbes kohad lahti leotada, aga enne sõitis auto üle 5 aasta probleemideta, eriti nagu ei suitsenud ka.
Mootoriks on GAZ 24-10 mootor.
Andke nõu, kas midagi peale plokikaane mahavõtmist on veel mõtet teha ja kellele võiks Kuusalu kandis selle probleemiga külla minna (ise ei jõua plokikaant küll maha enam võtta, kuna talv tuleb peale)
Väike pilt ka.
- Manused
-
- Õlikork
- IMG_2245.JPG (94.41 KiB) Vaadatud 7001 korda
-
- Õlivarras
- IMG_2244.JPG (77.83 KiB) Vaadatud 7001 korda
--
Zazou
Zazou
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Eks võta kasutaja Uputaja ga ühendust.(s Kuusalu kandis)Tihendi vahetamisega saad ise ka kindlasti hakkama kui vähegi tahtmist on.Arusaamatuks jäi et auto sõitis 5 aastat korralikult nüüd kui õli vahetasid siis läks laiali. Kas siis 5 aastat õli vahetamatta või.
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Tihend vahetatud, aga jagaja ei ole enam selles asendis kui enne oli ehk tundub, et hamba võrra läks valesti (peale lõputid proovimisi ja märkide paikaajamist). Käib, aga madalatel pööretel halvasti ja jagaja ise äärmises reguleerasendis, seega rohkem ei saa seda pöörata ka.
Jah, õli tõesti vähemalt 5 aastat vahetamata, kuna auto on olnud kasutuses ainult suveti ja seda põhiliselt seenel käimiseks, kilometraazi eriti kogunenud pole.
Jah, õli tõesti vähemalt 5 aastat vahetamata, kuna auto on olnud kasutuses ainult suveti ja seda põhiliselt seenel käimiseks, kilometraazi eriti kogunenud pole.
--
Zazou
Zazou
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Ei tea kuidas Vene tehnikaga, kuid lääne masinatel tuleks vahetada õli vähemalt korra aastas, olenemata läbisõidust Näiteks töökaaslase 84 aastane isa sõidab aastas (koos jahilkäimistega) oma ´04a. Focusega ca, 1800..2000km, kuid õli vahetab ikkagi korra aastas.zazou kirjutas: Jah, õli tõesti vähemalt 5 aastat vahetamata, kuna auto on olnud kasutuses ainult suveti ja seda põhiliselt seenel käimiseks, kilometraazi eriti kogunenud pole.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 142
- Liitunud: L Juul 25, 2009 5:34 pm
- Asukoht: Harjumaa Loksa
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
See ollus seal õlikorgi all ei pruugi tähendada seda, et mahlad segi on.
Mul UAZil oli see korgi alune samasugune peale seda kui lääne õlisid kasutama hakkasin.
Kui varda peal õli normaalne siis pole häda midagi.
Mul UAZil oli see korgi alune samasugune peale seda kui lääne õlisid kasutama hakkasin.
Kui varda peal õli normaalne siis pole häda midagi.
Tiimi Neli Tankisti ja Koer piloot......ehk keegi vanematest olijatest veel mäletab säänset tiimi
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
No vaata teist pilti siis näed ise ka ,et ei ole normaalset värvi.kaits09 kirjutas:See ollus seal õlikorgi all ei pruugi tähendada seda, et mahlad segi on.
Mul UAZil oli see korgi alune samasugune peale seda kui lääne õlisid kasutama hakkasin.
Kui varda peal õli normaalne siis pole häda midagi.
Jeep
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 142
- Liitunud: L Juul 25, 2009 5:34 pm
- Asukoht: Harjumaa Loksa
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Sorry, ei pannud alumist pilti tähele.
Siis kaks varianti: plokikaanetihend või hülsi alumised tihendid.
Siis kaks varianti: plokikaanetihend või hülsi alumised tihendid.
Tiimi Neli Tankisti ja Koer piloot......ehk keegi vanematest olijatest veel mäletab säänset tiimi
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Aga mis sorti õli siis ikkagi peaks kasutama?
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Kui mootor seest puhas, siis lääne mineraal 15w40 talveks, suveks 20w50. Poolsünt sobib hästi korralikult remonditud mootorile.
Kui mootor seest tagi täis, siis Autool M8v talveks ja suveks M10v.
Kui mootor seest tagi täis, siis Autool M8v talveks ja suveks M10v.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Sellest jutust ei saa küll arujagaja ei ole enam selles asendis kui enne oli ehk tundub, et hamba võrra läks valesti (peale lõputid proovimisi ja märkide paikaajamist).
Käib, aga madalatel pööretel halvasti ja jagaja ise äärmises reguleerasendis, seega rohkem ei saa seda pöörata ka.
Viga ikka milleski muus....
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 221
- Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
- Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Vaata kas on ikka paigas! Võta jagaja maha (mitte jalg) ja vaata et lõhik oleks mootrori pikiteljega paraleelselt seda sel juhul kui märgid ikka paigas, ehk siis ees rihmaseibi märk ühildub teravikuga.
Kui on küsimusi siis helista!
Ja muide uputaja jutt vastab täiesti tõele!!! Seega kui ennem oli vene õli sees ja nüüd kasutasid lääne õli siis pesi kõik võimalikud lekkekohad puhtaks (pean silmas just hülside alumisi tihendeid) ja sellest ka see emulsioon nüüd karteris.
Edu sulle!
Kui on küsimusi siis helista!
Ja muide uputaja jutt vastab täiesti tõele!!! Seega kui ennem oli vene õli sees ja nüüd kasutasid lääne õli siis pesi kõik võimalikud lekkekohad puhtaks (pean silmas just hülside alumisi tihendeid) ja sellest ka see emulsioon nüüd karteris.
Edu sulle!
Viimati muutis Jokker, L Sept 22, 2012 2:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Teemaalgataja võttis jagaja maha koos jalaga, tagasi pannes pani jalamonorobot kirjutas:Sellest jutust ei saa küll arujagaja ei ole enam selles asendis kui enne oli ehk tundub, et hamba võrra läks valesti (peale lõputid proovimisi ja märkide paikaajamist).
Käib, aga madalatel pööretel halvasti ja jagaja ise äärmises reguleerasendis, seega rohkem ei saa seda pöörata ka.
Viga ikka milleski muus....
valesse hambasse. Nüüd tuleb jagaja koos jalaga uuesti välja võtta ja
pöörates jagajat soovitud suunas jalg uuesti paikka saada.
Probleemiks on ainult jala alumise otsa paikka saamine õlipumpa.
Selleks tuleb võibolla pika kruvikeerajaga õlipumpa keerata.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Praegu plaan plokikaas maha võtta ja loodan, et tihendivahetusest piisab, samas lugedes vastuseid hakkan vaikselt kartma, et äkki tõesti hoopis hülsi tihendid. Nende vahetamise keerukust ei kujuta kahjuks ette, kuna pole sellise asjaga kokku puutunud.
Emulsioon karterisse tekkis suhteliselt kiiresti - ca 10 km sõitu peale õlivahetust ja hetkel kui praegu auto käima panna, siis on meeletu õlipõlemise suitsupilv taga. Kas see viitab pigeb hülsside tihenditele või plokikaane tihendile? Praegu sai lepitud kokku Vanaposti autoremondiga, aga Volga mootoreid seal eriti vist tehtud ei ole, plokikaane tihendi vahetamine ei pidavat probleem olema, aga hülsi teema võib juba keerulisem olla
Emulsioon karterisse tekkis suhteliselt kiiresti - ca 10 km sõitu peale õlivahetust ja hetkel kui praegu auto käima panna, siis on meeletu õlipõlemise suitsupilv taga. Kas see viitab pigeb hülsside tihenditele või plokikaane tihendile? Praegu sai lepitud kokku Vanaposti autoremondiga, aga Volga mootoreid seal eriti vist tehtud ei ole, plokikaane tihendi vahetamine ei pidavat probleem olema, aga hülsi teema võib juba keerulisem olla
--
Zazou
Zazou
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: UAZ õlivahetus ja selle tulemus
Oh, see mul kodu lähedal, võin läbiastuda ja vaadata, mis värk on.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.