Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Villis21 kirjutas:Tere!
panen kah märgi maha.
oman ka uaz 469 t, originaal mootor oli okse, seega ka tahtsin diislit sest see kui käib siis käib vähemalt ühtlaselt. fordi 2,3 ei jõua ju sierra pealgi minna, seega langes ta valikust välja.
Otsustasin olemasoleva BMW 2,5L diiselmootori kasuks.
turbo eemaldasin ära et kw vähemaks saada, ja minumeelest pole teda vaja ka, sest kiirust ta juurde ei anna ju.
masin on töökorras, puudub üv ja kindlustus puudub, aga proovida saab küll, mul põldu on
Aasta huumori tiitlit väärt, et võtan turbo ära, muidu on liiga võimas.............Oleme jälle targemad kui inseneerid
keegi pole öelnud et liiga võimas, lihtsalt arvele raske saada kui kw ületab lubatud 30 protsendi ja lõppkiirust ju turbo ei muuda, seda pidasin silmas.
aga kui teile meeldib teiste üle nalja visata, siis olge lahked.
pole vist väga mõtet siin foorumis ka käia, siin ka p...d kes omaarust maru tegijad ja algajaid ei aksepteeri või mõnda enneolematut lahendust.
Villis21 kirjutas:Tere!
panen kah märgi maha.
oman ka uaz 469 t, originaal mootor oli okse, seega ka tahtsin diislit sest see kui käib siis käib vähemalt ühtlaselt. fordi 2,3 ei jõua ju sierra pealgi minna, seega langes ta valikust välja.
Otsustasin olemasoleva BMW 2,5L diiselmootori kasuks.
turbo eemaldasin ära et kw vähemaks saada, ja minumeelest pole teda vaja ka, sest kiirust ta juurde ei anna ju.
masin on töökorras, puudub üv ja kindlustus puudub, aga proovida saab küll, mul põldu on
Aasta huumori tiitlit väärt, et võtan turbo ära, muidu on liiga võimas.............Oleme jälle targemad kui inseneerid
keegi pole öelnud et liiga võimas, lihtsalt arvele raske saada kui kw ületab lubatud 30 protsendi ja lõppkiirust ju turbo ei muuda, seda pidasin silmas.
aga kui teile meeldib teiste üle nalja visata, siis olge lahked.
pole vist väga mõtet siin foorumis ka käia, siin ka p...d kes omaarust maru tegijad ja algajaid ei aksepteeri või mõnda enneolematut lahendust.
Hakkab pihta. Jälle üks solvus.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Mismoodi turbo eemaldamine lihtsustab arvelevõttu?Just lõpetasin pikaleveninud ümberehituse,kus asendasin GAZ 69l originaalmootori Sierra(Peugeot) diiselmootori vastu.Ja valik sai tehtud just selline seepärast,et sellel maksimaalselt ümberehitamisel lubatud 49kw.Minuteada kontrollitakse neid kilowatte mootorimargi järgi.Kas sealt eemeldatud turbo või mitte,ei puutu asjasse.
Kahjuks metsa pole veel jõudnud,aga jõu puudumist paaripäevasel ringicruisimisel ei täheldanud..Juba linnas saab rahulikult viiendaga sõita(Scorpa kast).Maanteele oleks kuuendat vaja.
Viimati muutis Mell, K Okt 10, 2012 4:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
Villis21 kirjutas:keegi pole öelnud et liiga võimas, lihtsalt arvele raske saada kui kw ületab lubatud 30 protsendi ja lõppkiirust ju turbo ei muuda, seda pidasin silmas.
...
Ja kuidas Sa tõendad oma mootori võimsust? Mootorikoodi järgi on ju ikka üle...
Minu teada meil ei tunnistata dünostendi tulemusi, vaid ainult pirkalt loetut. Või on keegi saanud eksperte kasutades ka reaalse mõõtetulemuse alusel arvele?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Villis21 kirjutas:keegi pole öelnud et liiga võimas, lihtsalt arvele raske saada kui kw ületab lubatud 30 protsendi ja lõppkiirust ju turbo ei muuda, seda pidasin silmas.
...
Ja kuidas Sa tõendad oma mootori võimsust? Mootorikoodi järgi on ju ikka üle...
Minu teada meil ei tunnistata dünostendi tulemusi, vaid ainult pirkalt loetut. Või on keegi saanud eksperte kasutades ka reaalse mõõtetulemuse alusel arvele?
aga seliine mootor nagu 2,4d 63kw on ju olemas.
eks püüan teda sellisena ette sööta.
Villis21 kirjutas:keegi pole öelnud et liiga võimas, lihtsalt arvele raske saada kui kw ületab lubatud 30 protsendi ja lõppkiirust ju turbo ei muuda, seda pidasin silmas.
...
Ja kuidas Sa tõendad oma mootori võimsust? Mootorikoodi järgi on ju ikka üle...
Minu teada meil ei tunnistata dünostendi tulemusi, vaid ainult pirkalt loetut. Või on keegi saanud eksperte kasutades ka reaalse mõõtetulemuse alusel arvele?
aga seliine mootor nagu 2,4d 63kw on ju olemas.
eks püüan teda sellisena ette sööta.
Mina omasin kunagi e30 324d ja ilma turbota jah 63kw 2,4Td-l .. 85kw, samuti 2,5td-l. 105kw 2,5tds-l.
rt23 kirjutas:Sama 2.5tds 105kw on ka 85kw-sena saada. Eriliseks tunnuseks, et puudub vahejahuti. Leidub ka Oplel omegal seda.
No ma ju just kirjutasin üleval pool sellest , ainult, et tds-i EI SAA 85kw-lisena, kuna "s" tähendabki vahejahuti olemasolu, vastasel korral mudelinimetus td ...mul vist pea kõik versioonid (diisel) bemmid olnud - 324d, 325td, 524td, 525tds, 530d (3tk.)
rt23 kirjutas:Sama 2.5tds 105kw on ka 85kw-sena saada. Eriliseks tunnuseks, et puudub vahejahuti. Leidub ka Oplel omegal seda.
No ma ju just kirjutasin üleval pool sellest , ainult, et tds-i EI SAA 85kw-lisena, kuna "s" tähendabki vahejahuti olemasolu, vastasel korral mudelinimetus td ...mul vist pea kõik versioonid (diisel) bemmid olnud - 324d, 325td, 524td, 525tds, 530d (3tk.)
rt23 kirjutas:Sama 2.5tds 105kw on ka 85kw-sena saada. Eriliseks tunnuseks, et puudub vahejahuti. Leidub ka Oplel omegal seda.
No ma ju just kirjutasin üleval pool sellest , ainult, et tds-i EI SAA 85kw-lisena, kuna "s" tähendabki vahejahuti olemasolu, vastasel korral mudelinimetus td ...mul vist pea kõik versioonid (diisel) bemmid olnud - 324d, 325td, 524td, 525tds, 530d (3tk.)
318tds,320tds ja 730tds pead ka ära proovima
Õige, neid pole omanud. Kuid väike täpsustus Sulle, selliseid mudelinimetusi nagu 320tds ja 730tds pole olemas ...320d ja 730d on õiged mudelinimetused .
TiitR kirjutas:
Õige, neid pole omanud. Kuid väike täpsustus Sulle, selliseid mudelinimetusi nagu 320tds ja 730tds pole olemas ...320d ja 730d on õiged mudelinimetused .
TiitR kirjutas:
Õige, neid pole omanud. Kuid väike täpsustus Sulle, selliseid mudelinimetusi nagu 320tds ja 730tds pole olemas ...320d ja 730d on õiged mudelinimetused .
Jätkates OT-d, siis arvad, et paned mulle googlest otsitud ja seal valesti mudelinimetusi kajastanud inimeste postitusi/linke ja olengi mina lammas?
Ja arenguruumist rääkides - tasuks Sul endal natuke bemmide hingeelu uurida!
Toonitan veelkord, et mudelinimetusi 320tds ja 730tds POLE OLEMAS, on vaid inimeste teadmatus ja kartus, et kui tähte "t" disla taga pole, siis arvatakse, et tal dislal turbot ega vahejahutit polegi. Viimased tds mudelinimetust kandsid e36 318tds, e34/39 525tds, e38 725tds.