469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
On siis selline pealkirjas mainitud probleem.
Ja mõtlesin et äkki kellegil varem sellist asja juhtund.
Ehk keegi teab öelda mis mind ees võib oodata lahti võttes?
Kas asi võib käigukahvlites olla või tõesti midagi hammasratastega?
Seistes tuleb kolmas ilusti sisse-välja. Aga nii kui korra kiirendada kolmandaga siis enam välja ei tule. Murra või kang kõveraks. Kõik teised käigud toimivad korralikult.
Paar korda käigu selliselt välja saanud, et tagurpidi autot lükanud ja samal ajal käiku välja tõmmanud.
Ja mõtlesin et äkki kellegil varem sellist asja juhtund.
Ehk keegi teab öelda mis mind ees võib oodata lahti võttes?
Kas asi võib käigukahvlites olla või tõesti midagi hammasratastega?
Seistes tuleb kolmas ilusti sisse-välja. Aga nii kui korra kiirendada kolmandaga siis enam välja ei tule. Murra või kang kõveraks. Kõik teised käigud toimivad korralikult.
Paar korda käigu selliselt välja saanud, et tagurpidi autot lükanud ja samal ajal käiku välja tõmmanud.
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
Lase kastist õli välja,muidugi kui sul seda seal on ja vaata,mis värvi ta on.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
UAZil pole ka k.kasti kaane mahavõtmine teab mis hull töö, ehk lihtsalt kahvli juhtvardad, stopperid jms üle kaeda ja kontrollida, kuidas liiguvad.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4647
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
Kui kangil ots kulunud, siis hakkavad sellised naljad juhtuma. Keera kang pealt maha(4 polti ülevalt) kõike seda mahud tegema ülevalt kummiluti avast. Siis näed, et käigu kahvlite pesasid kus sees kangi ots istub. Neutraal asendis peavad kõik kolm olema ühel joonel. 3-4 käik oli vist keskmine kahvel, kõige kaane poolsem tagurpidi.
Nüüd aja heebliga kõik uuesti ühele joonele, siis keevita kkangi otsale veic peale ja lihvi ümaraks, kestab jälle 20 aastat.
Andres
Nüüd aja heebliga kõik uuesti ühele joonele, siis keevita kkangi otsale veic peale ja lihvi ümaraks, kestab jälle 20 aastat.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
See on teine teema ja sel juhul hüppab käigu väljavõtmisel käigukang pesast välja. Kui nüüd panna mingi teine käik sisse, siis on kaks käiku korraga sees ja sel juhul auto ei liigu. Temal see viga ei ole.uputaja kirjutas:Kui kangil ots kulunud, siis hakkavad sellised naljad juhtuma. Keera kang pealt maha(4 polti ülevalt) kõike seda mahud tegema ülevalt kummiluti avast. Siis näed, et käigu kahvlite pesasid kus sees kangi ots istub. Neutraal asendis peavad kõik kolm olema ühel joonel. 3-4 käik oli vist keskmine kahvel, kõige kaane poolsem tagurpidi.
Nüüd aja heebliga kõik uuesti ühele joonele, siis keevita kkangi otsale veic peale ja lihvi ümaraks, kestab jälle 20 aastat.
Andres
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
Õli peaks ikka olema... Paar kuud tagasi ehitasin samale kastile teist mootorit otsa ja siis sai kast kokku lahku lapatud. Niiet õli ka suht värske, pole kuskil eriti uputamas ka käinud.ibra kirjutas:Lase kastist õli välja,muidugi kui sul seda seal on ja vaata,mis värvi ta on.
Külje peab lahti võtma jah. Aga uazik mul majapidamises ainuke sõitev masin hetkel. Ei taha enne lahti võtta kui teine masin korda saab.
Keldrinurgas mul vedeleb üks kast ning uurisin ja puurisin seda 3-4 käiguvahetuse süsteemi ja mitte ei saa aru kuidas saab võimalik olla et 3 nii kinni jääb. Siis mõtlesingi et uurin siit maad kas kellegil veel varem sellist jama ette tulnud.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4647
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
ibra kirjutas:See on teine teema ja sel juhul hüppab käigu väljavõtmisel käigukang pesast välja. Kui nüüd panna mingi teine käik sisse, siis on kaks käiku korraga sees ja sel juhul auto ei liigu. Temal see viga ei ole.uputaja kirjutas:Kui kangil ots kulunud, siis hakkavad sellised naljad juhtuma. Keera kang pealt maha(4 polti ülevalt) kõike seda mahud tegema ülevalt kummiluti avast. Siis näed, et käigu kahvlite pesasid kus sees kangi ots istub. Neutraal asendis peavad kõik kolm olema ühel joonel. 3-4 käik oli vist keskmine kahvel, kõige kaane poolsem tagurpidi.
Nüüd aja heebliga kõik uuesti ühele joonele, siis keevita kkangi otsale veic peale ja lihvi ümaraks, kestab jälle 20 aastat.
Andres
Ooot, nüüd meenub veel selline lugu, kus sünkro hakkas hirmsasti takistama. Viga oli see, et 3 kiilu mis kokku vajutatakse nö "kutsikad" jooksid liiga lahti ja käiku ei saanud kätte. Piisas sellest kui küljelt kaas maha ning haamri ja meisliga sai teisi masseeritud. See oli siis metsas sõites rikke likvideerimine. Kodustes tingimustes võtaks ikkagi kasti lahti.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
Nii võtsin täna siis kasti külje maha. Ja selgus, et need kolm "kutsikat" olid põhjuseks. Üks nendest oli koos kuuli ja vedruga igaveseks lahkunud. Kastist neid leida ei õnnestunud küll aga leidsin vähe metallipuru. Seega nad ilmselt ära jahvatatud.
Kuna mootorivahetuse pärast seal all suht kitsas ja kasti pole võimalik ära võtta ilma kabiini tõstmata või mootorit langetamata siis kangutasin viimased kaks kiilu ka ära. Ja panin kasti kokku tagasi.
Ma ei tea kui õige või vale see nüüd sai aga proovisõidul tundus et kõik toimib korralikult.
Praegu jäi nii aga ilmselt hakkan tulevikus teise käigukasti ja 69 vahekasti peale mõtlema.
Kuna mootorivahetuse pärast seal all suht kitsas ja kasti pole võimalik ära võtta ilma kabiini tõstmata või mootorit langetamata siis kangutasin viimased kaks kiilu ka ära. Ja panin kasti kokku tagasi.
Ma ei tea kui õige või vale see nüüd sai aga proovisõidul tundus et kõik toimib korralikult.
Praegu jäi nii aga ilmselt hakkan tulevikus teise käigukasti ja 69 vahekasti peale mõtlema.
Re: 469 käigukastil ei tule 3. käik välja.
Mul juhtus sama asi neljanda käiguga.