UAZ & elekter

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

UAZ & elekter

Postitus Postitas Kuzmitz »

Sihuke küsimus(jama): on mul UAZ 469, on olemas elektriskeem ja mitu raamatut masina kohta. Vahetan praegu juhtmeid ja mitte kuidagi ei lähe tegelikkus ja paberid kokku :( . Olen ennegi selle asjaga tegelenud, st kõige "tumedamaks" kujuks end ei pea :lol: , aga nüüd küsimus- kui autole on peale pandud miski muu aparaadi genekas jpm, mis nugra alt ma asjale lähenema pean? Kas katse-eksituse meetodil?? Korra panin juba tule otsa... :oops:
Äkki oskab keegi ühe hüva nõu anda?!

PS: Häbi küll tunnistada, et sihuke lugu, aga ega häda anna häbeneda.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Raske juhus jah. Eks proovi läheneda loomingulise nurga alt. Äkki annab mingeid jaburdusi, mida vahele on ehitatud üldse eemaldada. Aga kui generaatorit taha ei ühenda ja ainult aku pealt asi käib, kas siis on kõik ok? Võta geneka pealt juhtmed maha ja veendu, kas ta õiget volti välja annab? Kui akuga käies on kõik ok, siis genekalt juhe akule ja peakski korras olema, eeldades muidugi, et genekalt õige volt ikka välja tuleb.
+372 5028488
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

nojah... nagu uazi manual ytleb, siis lihtsustamise nimel on kasutatud vaid 5 v2rvi juhtmeid ;-)
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

Sellesama lihtsustamise nimel oli eelmine omanik pooled juhtmed kokku sulatanud ja ülejäänud välja vahetanud, sealjuures ära unustanud pisiasja, et juhtmed peavad olema isoleeritud ja korralikult kinnitatud jne. :(
UZI
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: R Mär 07, 2003 4:42 pm

Postitus Postitas UZI »

Kuzmitz kirjutas:Sellesama lihtsustamise nimel oli eelmine omanik pooled juhtmed kokku sulatanud ja ülejäänud välja vahetanud, sealjuures ära unustanud pisiasja, et juhtmed peavad olema isoleeritud ja korralikult kinnitatud jne. :(
räägi mis täpselt mureks, kuna eri mudeleid on palju siis on ka skeeme palju.
mis aasta auto sul on milline karb. jagaja, ja genekas.
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

Auto on 469, aastaks 1983, mootor on GAZ 21. Jama ongi selles, et genekas on mingi tundmatu isend peale pandud. Masin on praegu laiali kah, ei saa käimagi proovida, muidu ju võiks katse-eksitus meetodit proovida...(äkki saab jälle tule otsa)
UZI
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: R Mär 07, 2003 4:42 pm

Postitus Postitas UZI »

kui on vene genekas siis on kaks varjanti uuem ja vanem ehk kas releeregulaatoriga või ilma. Eeldan et ilma st. releeregulaator on mujal loodetavasti kõrvalistuja jalgade juures. Neid on mitut tüüpi ise kasutan LADA oma kui huvitab võin vaadata ühendusskeemid ja regulaatori margi.
Ise ehitasin elektrit aasta tagasi ja olen palju unustanud. Kuid kindlasti hakkab genekas tööle kui jämedama juhtme ühendad geneka poldi alla (kust vool välja tuleb) ja harjadesse läheb juhe releeregulaatorist E (venekeele Zee) klemmist. Kui on vana vene genekas peaks tööle hakkama. Täpsemat infot saad www.uazbuka.ru elektri osast kus on väga palju skeeme, ära alt mine osad skeemid on uute tüüpide omad.http://www.uazbuka.ru/img/el3151.gif
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”