ZIL 131
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
ZIL 131
Küsimus järgmine:kas zil 131 hakkab väga palju otse liikuma,kui keevitada 2 tagumist silda lukku.Ehk oleks parem satteliidid kinni keevitada,st. natuke oleks taganemisruumi?
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/zil/131/37.gif
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/zil/131/37.gif
Re: ZIL 131
Ära lõhu autot ära. Nii ehk naa kipub otse sõitma. Proovi sõita mingi veokaga, millel on lülitatavad sildadevaheline lukk ja difrilukud, siis näed kuidas käitub.Apelsin kirjutas:Küsimus järgmine:kas zil 131 hakkab väga palju otse liikuma,kui keevitada 2 tagumist silda lukku.Ehk oleks parem satteliidid kinni keevitada,st. natuke oleks taganemisruumi?
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/zil/131/37.gif
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: ZIL 131
ibra kirjutas:Ära lõhu autot ära. Nii ehk naa kipub otse sõitma. Proovi sõita mingi veokaga, millel on lülitatavad sildadevaheline lukk ja difrilukud, siis näed kuidas käitub.Apelsin kirjutas:Küsimus järgmine:kas zil 131 hakkab väga palju otse liikuma,kui keevitada 2 tagumist silda lukku.Ehk oleks parem satteliidid kinni keevitada,st. natuke oleks taganemisruumi?
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/zil/131/37.gif
Aga mis tal ära lõhub kui kinni säristada,sildades on ülekanded muidu üsna tugevad,metsaveokärul pole suutnud diffrit ennast ribadeks lasta,küll aga sõidetud rattad alt ära.
Re: ZIL 131
No ükskord saab sul tast isu täis ja sa tahad ta müüki panna. Aga reduktorid kihva keeratud st. kinni säristatud.Apelsin kirjutas:ibra kirjutas:Ära lõhu autot ära. Nii ehk naa kipub otse sõitma. Proovi sõita mingi veokaga, millel on lülitatavad sildadevaheline lukk ja difrilukud, siis näed kuidas käitub.Apelsin kirjutas:Küsimus järgmine:kas zil 131 hakkab väga palju otse liikuma,kui keevitada 2 tagumist silda lukku.Ehk oleks parem satteliidid kinni keevitada,st. natuke oleks taganemisruumi?
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/zil/131/37.gif
Aga mis tal ära lõhub kui kinni säristada,sildades on ülekanded muidu üsna tugevad,metsaveokärul pole suutnud diffrit ennast ribadeks lasta,küll aga sõidetud rattad alt ära.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: ZIL 131
Aga mis tal ära lõhub kui kinni säristada,sildades on ülekanded muidu üsna tugevad,metsaveokärul pole suutnud diffrit ennast ribadeks lasta,küll aga sõidetud rattad alt ära.[/quote]
No ükskord saab sul tast isu täis ja sa tahad ta müüki panna. Aga reduktorid kihva keeratud st. kinni säristatud.[/quote]
No okei.Aga kuidas istuks tu mootor zil v8 asemele? http://www.soov.ee/tallinn/Kamaz_mootor ... 8.htm?ca=1
Eriti kallis ka ei tundu olevat.Mahuks ilma mootoriruumi suurendamiseta vahele?
No ükskord saab sul tast isu täis ja sa tahad ta müüki panna. Aga reduktorid kihva keeratud st. kinni säristatud.[/quote]
No okei.Aga kuidas istuks tu mootor zil v8 asemele? http://www.soov.ee/tallinn/Kamaz_mootor ... 8.htm?ca=1
Eriti kallis ka ei tundu olevat.Mahuks ilma mootoriruumi suurendamiseta vahele?
Re: ZIL 131
Kamza mootoriga Zil oli täitsa omaette mudelina tootmises ja kandis indeksit 133 ja veel paar tähte.
Aga selle auto nina oli hulga pikemaks ehitatud.
Aga selle auto nina oli hulga pikemaks ehitatud.
Re: ZIL 131
Sõidan ise tööl aegajalt erinevate 6x6 masinatega millel lukud sildades. Alati ei viitsi lukke välja võtta pöörates ja näiteks sileda jää peal tagasillad lukus keerata on täiesti võimatu.Jääbki otse sõitma pööra rooli palju tahad.Samas liigendraamiga masinad keeravad ka lukus sildadega suht hästi ja vahet pole mis pinnasel. Seega zili silda ei soovita kokku keevitada.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944