Karpa K126 GM hingeelu
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Karpa K126 GM hingeelu
Uus päev , uued probleemid
Kes tunneb piisavalt gaz 24 karburaatori K126GM hingeelu ja oskab seletada mulle miks on sellel karpal kaks segukambrit, põhikamber ja lisakamber ?
Küsimus on, millal peab avanema lisakambri seguklapp ?
Volgaklubi lehelt leidsin natukene inffi selle karpa kohta
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... pic&t=1727
Probleem selles, et gaasipedaali käik tundub olevat lühike, ehk kui pedaal põhja tallata siis
nibin-nabin enne lõppu avaneb ka lisakambri seguklapp nii veerandi ulatuses.
On see normaalne või paranormaalne
Kes tunneb piisavalt gaz 24 karburaatori K126GM hingeelu ja oskab seletada mulle miks on sellel karpal kaks segukambrit, põhikamber ja lisakamber ?
Küsimus on, millal peab avanema lisakambri seguklapp ?
Volgaklubi lehelt leidsin natukene inffi selle karpa kohta
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... pic&t=1727
Probleem selles, et gaasipedaali käik tundub olevat lühike, ehk kui pedaal põhja tallata siis
nibin-nabin enne lõppu avaneb ka lisakambri seguklapp nii veerandi ulatuses.
On see normaalne või paranormaalne
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Lisakambri juhtimine käib vaakumiga . Kui vene keelt oskad, siis loe. http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... m=1&itbs=1
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Paraku nii heasti ei oska, et sellest kõigest aru saada.
JA ma ei saa aru kas antud lingil on sama karpa läbilõige.
Mul on auto mootril selline peal http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30201
JA ma ei saa aru kas antud lingil on sama karpa läbilõige.
Mul on auto mootril selline peal http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30201
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Paraku minu vene keele oskus pole parem google tõlkest
Hea oleks kui keegi vaevuks rahulikult nagu lapsele selle kõik üle nämmutamaSee seade koosneb eluaseme 1, katab 3, on vahele diafragma 4, mis ühendab võlli 5 Throttle 6 teisene kamber. Tegutseb diafragma kevadel 2. Hypophrenic süvend suhtleb atmosfääri ja naddiafragmennaya kanal 13 läbi düüsid 7 ja 10 suurte cone 11 kahe segamine kojad. Kanal kokkuhoidlik klapp suhtleb kahe pihustid 8 ja 9, mõlemad vaatega segamiskambri. Throttle valve 6 teisene lukustusseade, et kaamera ajami ventiilid hoitakse suletuna, kui ventiil 12 esmane koda ei avata kaks kolmandikku oma reisi. Pärast seda klapp teisene kamber tekitab ja juhib automaatne diafragma seade vastavalt esimene vaakum sisselaske difuusor 11 suurt esmane kambris, ja siis, kui avamise teisese siiber 6 vaakum mõlemad kojad.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Ega need jamad enne lõppe kui Lada karbussile üle lähed. Ise üritasin ka nende K-dega aga on kapriised.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Mis Lada karpat sa silmas pead ? Ja mis vahetusega veel kaasneb, uus õhupuhasti ?
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Vahet pole.Soovitavalt mõni selline millel veel elektrilisi klappe pole.Kui sul juba 4 poldiga kinnituv karpa siis Lada omal tuleb viiliga pisut auke ovaalsemaks teha. Ja õhufiltri panin ka Lada oma.monorobot kirjutas:Mis Lada karpat sa silmas pead ? Ja mis vahetusega veel kaasneb, uus õhupuhasti ?
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juun 08, 2010 11:50 am
- Asukoht: SAAREMAA
- Kontakt:
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Ma ei mäleta täpselt aga mul peaks olema 1500 Lada karpa. Just selle mõttega, et max. kubatuurile. Installisin 1:1. Toimib hästi ja bensu kulu ka madalam.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Kuipalju siis ka kulu alla said?taxopets kirjutas:Ma ei mäleta täpselt aga mul peaks olema 1500 Lada karpa. Just selle mõttega, et max. kubatuurile. Installisin 1:1. Toimib hästi ja bensu kulu ka madalam.
Kas edasiminna ikka jõuab?
Aga mis pagana tõbi seda K126 siis tabab et temast enam elulooma ei saa ja välja tuleb vahetada?
Minumeelest seal midagi hullu peale nõelklapi ei ole ja selle saab ka uuema panna mis on juba kummist otsaga ja peab väga hästi.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Istub sinna ka miskisuguse Chevroleti nõelklapp, mis ka kummist tihendusega, autole tekkis peale vahetust täiesti uus olemine.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Ega põhi häda on ikka reguleerimise keerukus ja kapriisne on ta ka. Lada oma pole peale asendust 4 aasta jooksul näppida tulnud.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Ma oma mazzinal karpat siiski ära ei vahetanud, nõelklapi-tihendid-tyysid küll.
Üks eluaegne uazi/gazi remondihärra arvas, et probleem ei pruugi olla karpas vaid süütes ja jagajas.
Jagaja e. katkestijaotur hakkab mingi hetk oma varda otsas logisema, laager kulunud, mistõttu süüde on nii öelda "random" e. rändav
mistõttu mootori töö ebaühtlane ja bensukulu suur ..
Üks eluaegne uazi/gazi remondihärra arvas, et probleem ei pruugi olla karpas vaid süütes ja jagajas.
Jagaja e. katkestijaotur hakkab mingi hetk oma varda otsas logisema, laager kulunud, mistõttu süüde on nii öelda "random" e. rändav
mistõttu mootori töö ebaühtlane ja bensukulu suur ..
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Logisev jagaja jätab su varem või hiljem tee peale/metsa (rahvatarkus). Mind jättis 3x, enne kui taipasin, kus põhjus.