Karburaator K151 ühendused ?

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Miski ports lahtisi otsi on mul karbussi küljes :roll:
? = mis on mis (kirjutasin tähed juurde, et oleks lihtsam selgitada )

Pilt
Pilt
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas t6nu »

Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas ibra »

A ja B vahele läheb magnetklapp ja see on ühenduses juht plokiga. PiltJa sinna süsteemi kuulub veel karbussi küljes olev mikrolüliti,mida su karpal pole näha. C aga on karterituulutuse ots.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
C= штуцер системы вентиляции картера
D= штуцер отбора разрежения в вакуумный регулятор распределителя зажигания
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ

Mnjaa - kas keegi oleks nii kena ja üritaks nüüd kohalikus keeles mulle seletada - D on jagaja regull,C on karteri tuulutus - ja ülejäänud = ??
Prsse - mul peaaegu vene naine ja ise töötan vene töökeelega firmas aga... :cry: milleks sinna miski klapp ja mis juhtub kui see pimedatega asendada jne.
mootor käib nigut kell ka siis kui kõik need otsad lahti on :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas ibra »

MahviaDeTyrk kirjutas:A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
C= штуцер системы вентиляции картера
D= штуцер отбора разрежения в вакуумный регулятор распределителя зажигания
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ

Mnjaa - kas keegi oleks nii kena ja üritaks nüüd kohalikus keeles mulle seletada - D on jagaja regull,C on karteri tuulutus - ja ülejäänud = ??
Prsse - mul peaaegu vene naine ja ise töötan vene töökeelega firmas aga... :cry: milleks sinna miski klapp ja mis juhtub kui see pimedatega asendada jne.
mootor käib nigut kell ka siis kui kõik need otsad lahti on :roll:
Mis siin siis keerulist on? ЭПХХ-экономайзер принудительного холостого хода. Kohalikus keeles on see sunnitud tühikäigu ökonomaiser.Olen kunagi selle jamaga korduvalt kokku puutunud.Seda jama pole sul peale vaja ja need asjad on ökonoomsuse pärast. Sinu pildil A on vaakumi ots,mis imeb läbi magnet klapi B otsa membraani ja avab selle. Et klapi vool käib läbi süüteluku ja seiskamisel sulgeb klapi ning sellega ka kütte ei tekkinud peale seiskamist detonatsiooni.Ainuke hea asi.Aga see juhtplokk tegi seal mingite pöörete juures ka midagi aga tavaliselt pani tühikäigu pöörded kõikuma, ning plokk visati vahelt minema. See on nn. Osoon karbussi süsteem. Magnetklapp jäeti,kui ta töötas aga kui ka see oli nässus,siis pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.Kui sul käib nagu kellavärk ,siis pane pimedad ette ,võib-olla on vaja ainult pöördeid regullida.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

ibra kirjutas: A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ

pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.
mnjh - ma oma lihtsameelsuses ühendaks hoopis B ja E - et nigu peale ja äravoolu :roll:
Aga vot kui hea kui keegi tiab ja ütleb :)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas ibra »

MahviaDeTyrk kirjutas:
ibra kirjutas: A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ

pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.
mnjh - ma oma lihtsameelsuses ühendaks hoopis B ja E - et nigu peale ja äravoolu :roll:
Aga vot kui hea kui keegi tiab ja ütleb :)
Sul on õigus nii see ongi.
Mina vaatasin sinu esimest pilti ja panin viltu .Sinu pildi peal ma ei näe seda stutsi ,kust peab tulema läbi magnetklapi vaakum.See stuts peaks olema jagaja vaakumi kõrval ja peab olema ühenduses membraaniga (sinu foto puhul stuts B)Aga sinu foto A on jah штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов.See läheb selle klapi juurde. Pilt Sinu fotol noolega näidatud C peaks minema õhupuhasti korpusesse.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

ibra kirjutas:Mina neid teisi A,B,C,D,E otsi ei näe.
Osad jäävad natu paremale alumisel pildil - ilmselt pilt liialt suur ;)

Õhupuhasti korpusesse = ook - õhupuhasti korpusel on kaks otsa - üks jäme mis ühendub klapikambri kaanega - ja teine peenem mis ühendub siis vastavalt karbussiga
Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas ibra »

MahviaDeTyrk kirjutas: Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
Peenem peaks olema karteri tuulutus tühikäigul ja ühendatakse siis stutsiga C.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Karburaator K151 ühendused ?

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

ibra kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
Peenem peaks olema karteri tuulutus tühikäigul ja ühendatakse siis stutsiga C.
Ka õhupuhasti küljes on kaks otsa - samasuguste jämedustega nagu klapikambri kaanel (no või siis, et peenem neist on ka sama mõõtu nagut C) :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”