Kui elad Kosel, siis on sinule väga ligidal üks väga pikaajaliste offroad autode ehitamise, ümberehitamise ja muu hoolduse kogemustega ettevõte Offroad Service ja alati asjalik ja abivalmis Marek. Soovitan kontakteeruda ja kindlasti leiate nii mõndagi, milles ta saab kasulik olla. Hinnad tal ka mõistlikud. www.offroadservice.ee
Muide seal firmas on osaliselt ümber ehitatud ka näiteks Rolling Estoniansi autosid ja muid taolisi hilisemaid maailmarändamise autosid. Jõudu!
Kiire UAZ
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kiire UAZ
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Kiire UAZ
Mul kuskil riiulis seisab GAZ-24-10 pealt võetud karpa. Selle sees on UAZ-i mootorile ette nähtud düüsid, et madalatel parem jõud taga oleks. Teine lõõr avatakse hoovastiku abil mitte vaakumiga. Eemldatud on sellelt karpalt originaalis sinna juurde kuulunud el. magnet klapp töökindluse huvides (peaks andma kütuse säästu). Samad karpad on pigaldatud ka tehase poolt UAZ mootoritele. Sobib mootorile millel olemas juba kahelõõrilise karpa jaoks mõeldud sisselaske kollektor. Kahelõõrilise eelis ühelõõrilise ees on kütuse sääst. Muidu on ühelõõriline veidi äkilisem. Kui huvi olemas, siis otsin välja ja ei pea kulutama 1000€-i (keegi ajas vist EEK-ga sassi).
Aarne
Aarne
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: Kiire UAZ
Õhufiltri jama all mõtlesin seda, et kui auto on erinevatel kalletel, siis see tamiili moodi ollus, mis pesitseb filtris, saab õliga ilusti kokku ja õhu läbilaskevõime väheneb. See annab koheselt tunda kütusekulus ja mootor suitseb. Auto kaldel on see õli ühes servas ja filtreerimist ei toimu vaid õhk liigub kõrvalt. Lisaks julgen isiklikult selle filtri puhastusvõime ka kahtluse alla seada. Mingisugune koonusfilter oleks sinna karpa otsa hulka mõtekam siduda. Ideaalvariant oleks muidu võtta õhk mujalt kui kuuma mootori pealt.
Selleks, et see õli sealt välja tuleks, peaks auto vähemalt külili olema
Selleks, et see õli sealt välja tuleks, peaks auto vähemalt külili olema
Re: Kiire UAZ
Vabandust, ma ei mõelnud seda õhufiltri asja korralikult läbi, see, et minu naabruses elab offroad - spets tuli mulle suure üllatusena ja võtan selle teadmise tänuga vastu. Karburaatori pean kindlasti uue muretsema, kuid asja tuleb veel uurida. 1000 EUR - ine karbuss tundus mullegi liialt kallis, see on ehk eksitus või siis selline tipptehnoloogia millega pole Venemaal midagi teha.