uaz generaator
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
uaz generaator
Selline küsimus, kas originaal geneka asemele mis on hetkel 40A istub üks- ühele näiteks miski gaz i 60A genekas? Samas kas generaatori vahetus eeldab ka pingeregulaatori vahetust?
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Mul oli audi 120a gene uazikul ja jätsin orig. rihma.
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Ära mingit vene päritolu rihma kasuta siis ei libise midagi.
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
No oskad ikka küsida Generaatoreid on ju eritüübilisi,samuti releesid !kylminaator kirjutas:Saan aru et võib paigaldada miski lääne geneka ning sinna peale üks lääne rihm ja aitab küll.
Kuid siiski kas on keegi kokkupuutunud nende vene genekate ja pingeregulaatoritega. Kuidas nad omavahel on vahetatavad?
Teisalt kui kellelgil miskit sobivat lääne genet pakkuda andku teada.
Osadel genekatel releed sisse ehitatud jne.jne.Soe soovitus ;pöördu oma murega autoelektriku poole ,tuleb odavam ja kiirem,sest elektriga katsetamine lõppeb millegi läbikärssamisega ja mõni asi maksab päris kena raha !
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
66-e genekal on pingeregulaator eraldi. Sai just kuu aega tagasi jännatud. Uus klots töötab ideaalselt, ainult juhtmed on vaja ise vedada. Kui natukenegi vene autode elektriskeemi lugeda oskab, siis saab ise ka asjast jagu. 66-e genekas on kahe rihmaga.
Need suurema amperaasiga genekad taluvad tegelikult ainult lühiajalist kõrgemat koormust. Nende nimiamperaas on ikkagi madalam, ka 66-e omal. 53-e genekal on klots otse harjade küljes ja seal ei ole suurt juhtmete leiutamist. Ergutusvool tuleb läbi süüteluku ja 12V ots läheb starteri + klemmi kaudu akusse.
Need suurema amperaasiga genekad taluvad tegelikult ainult lühiajalist kõrgemat koormust. Nende nimiamperaas on ikkagi madalam, ka 66-e omal. 53-e genekal on klots otse harjade küljes ja seal ei ole suurt juhtmete leiutamist. Ergutusvool tuleb läbi süüteluku ja 12V ots läheb starteri + klemmi kaudu akusse.
Kunagi mõned aastad tagasi kui veel gaz 40A genekas peal oli uurisin autoelektrikult võimsamate genede kohta.Küsisid kui võimast vaja,vahetavad võlli otsas laagri kaane suuremate numbritega kaane vastu ja ongi võimsam gene.Palju selles jutus tõde on ei tea.Gazi geneka tabletid paar aastat tagasi olid olematu kvaliteediga,mõnikümmend kilomeetrit sõitu ja enam ei laadinud.Odavam oli lammarist läänekas soetada ja peale seda pole enam mingit muret olnud.