UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse.
Tere.
Mul on jahilkäimiseks UAZ315126, millele RMK on vist Räpinas peale pannud Iveco paadimootori (diisli).Ülejäänud on originaal. Siiani on teeninud hästi.Laupäeval metsloomi söötes enne üht söödaplatsi avastasin,et käik ei tule välja.Suretasin mootori,käik tuli valja.Panin mootori tööle, käik sisse ei lähe.Säärane tunne,et üritad pöörlevasse hammasrattasse sisse lükata.Jätsin mootori seismma,panin käigu sisse, andsin starterit ja samal ajal hakkas auto liikuma koos käivitumisega, olgugi,et siduripedaal oli all. Sõber arvas,et peaks varda pikemaks keerama, mida tegimegi. Ei midagi paremat. Ta üritas käik sees ja pidurit peal hoides sidurit soojendada. Avastas poole siduri peal,et on raskendatud käiguvahetus võimalik.Mingit rapsimist ega vibreetimist ei ole.EI TEA MIS VIGA ON?
Mul on jahilkäimiseks UAZ315126, millele RMK on vist Räpinas peale pannud Iveco paadimootori (diisli).Ülejäänud on originaal. Siiani on teeninud hästi.Laupäeval metsloomi söötes enne üht söödaplatsi avastasin,et käik ei tule välja.Suretasin mootori,käik tuli valja.Panin mootori tööle, käik sisse ei lähe.Säärane tunne,et üritad pöörlevasse hammasrattasse sisse lükata.Jätsin mootori seismma,panin käigu sisse, andsin starterit ja samal ajal hakkas auto liikuma koos käivitumisega, olgugi,et siduripedaal oli all. Sõber arvas,et peaks varda pikemaks keerama, mida tegimegi. Ei midagi paremat. Ta üritas käik sees ja pidurit peal hoides sidurit soojendada. Avastas poole siduri peal,et on raskendatud käiguvahetus võimalik.Mingit rapsimist ega vibreetimist ei ole.EI TEA MIS VIGA ON?
Sidur ei lahuta, tundub et mingi osa on säilinud, originaal sidur on mehhaanilise lahutusega, (Räpina ümberehitust ei tea) st. võiks välistada vedelike lekke. Tõenäoselt kas hoovastik, lahutuskahvel, või sidurikorv ise on otsad andnud.
ps. varda pikemaks keeramine ei tohiks aidata, kuna mäletamist mööda toimis hoovastik tõmbele, ehk siis pingutamine/ lühemaks keeramine võiks muutust tuua.
ps. varda pikemaks keeramine ei tohiks aidata, kuna mäletamist mööda toimis hoovastik tõmbele, ehk siis pingutamine/ lühemaks keeramine võiks muutust tuua.
Re: UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse.
Kõigepealt anna teada ,kas sidur on hüdrauliline,kui on hüdrauliline,siis esimene asi vaata ,kas õli on.See asi lõhnab selle järele et õlipott on tühi.Siduri kõrvetamine ei aita ,see ei ole õige tegu.sergolax kirjutas:Tere.
Mul on jahilkäimiseks UAZ315126, millele RMK on vist Räpinas peale pannud Iveco paadimootori (diisli).Ülejäänud on originaal. Siiani on teeninud hästi.Laupäeval metsloomi söötes enne üht söödaplatsi avastasin,et käik ei tule välja.Suretasin mootori,käik tuli valja.Panin mootori tööle, käik sisse ei lähe.Säärane tunne,et üritad pöörlevasse hammasrattasse sisse lükata.Jätsin mootori seismma,panin käigu sisse, andsin starterit ja samal ajal hakkas auto liikuma koos käivitumisega, olgugi,et siduripedaal oli all. Sõber arvas,et peaks varda pikemaks keerama, mida tegimegi. Ei midagi paremat. Ta üritas käik sees ja pidurit peal hoides sidurit soojendada. Avastas poole siduri peal,et on raskendatud käiguvahetus võimalik.Mingit rapsimist ega vibreetimist ei ole.EI TEA MIS VIGA ON?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse
Tere.
Sidur on hüdrauliline, õli paagikeses ei ole vähenenud. Sidurisilindri hoob liigub pedaalile vajutades ja liigutab kahvlit.
Kas on võimalus, et see kahvel on rööpas sõitmisest deformeerunud ja ei lülita õieti?
Sidur on hüdrauliline, õli paagikeses ei ole vähenenud. Sidurisilindri hoob liigub pedaalile vajutades ja liigutab kahvlit.
Kas on võimalus, et see kahvel on rööpas sõitmisest deformeerunud ja ei lülita õieti?
UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse
Tere.
Üks tuttav, kes käis autot vaatamas saatis mulle kirja, mille edastan:
Sidur on hüdraulilise silindriga, silinder töötab ilusti, ei leki. Õli on.Kahvel liigub ilusti.Hoovastik toimub ikka lükkele. Hoides sidurit ja pidurit korraga all veab ÜHTLASELT sahisedes ketast kaasa. Ilmselt siis kettast tükki väljas ei ole. Mis kõige imelikum, kui HOIDA PEDAALI POOLE PEAL isegi lahutab enam-vähem ja põhjas ei lahuta.
Minu märkus: See POOLE PEAL oli muidugi tal pärast varda pikemaks keeramist.[/b]
Üks tuttav, kes käis autot vaatamas saatis mulle kirja, mille edastan:
Sidur on hüdraulilise silindriga, silinder töötab ilusti, ei leki. Õli on.Kahvel liigub ilusti.Hoovastik toimub ikka lükkele. Hoides sidurit ja pidurit korraga all veab ÜHTLASELT sahisedes ketast kaasa. Ilmselt siis kettast tükki väljas ei ole. Mis kõige imelikum, kui HOIDA PEDAALI POOLE PEAL isegi lahutab enam-vähem ja põhjas ei lahuta.
Minu märkus: See POOLE PEAL oli muidugi tal pärast varda pikemaks keeramist.[/b]
Re: UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse
Kahvlil ilmselt praod sees ja annab järgi.sergolax kirjutas:Tere.
... kõige imelikum, kui HOIDA PEDAALI POOLE PEAL isegi lahutab enam-vähem ja põhjas ei lahuta.
Minu märkus: See POOLE PEAL oli muidugi tal pärast varda pikemaks keeramist.[/b]
Tere ise maadlesin sama probleemiga.Viga oli siduri korvis,mida saab omakorda reguleerida.Kui plekk alt eemaldatud,siis on siduri korvil taga kolm mutrit.Neid peale keerates probleem kadus. Jälgida tuleks seda,et kõiki kolme võrdselt keerata(muidu hakkab hakkima)ja see pulk ,mis käpa ja töösilindri vahel on jääks väikse lõtkuga.
Re: UAZ 315126 käigud ei tule välja ja ei lähe sisse.
Tere
Asi juba küll ammu korras, ent õpetuseks teistele.
Sel hübriidmasinal oli UAZi originaalsiduriketas, mis siiski oli otsad andnud. Vedrud olid enamuses põiki pesades.
Asi juba küll ammu korras, ent õpetuseks teistele.
Sel hübriidmasinal oli UAZi originaalsiduriketas, mis siiski oli otsad andnud. Vedrud olid enamuses põiki pesades.