Uaz differ,millega tegu?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 540
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Uaz differ,millega tegu?
Sai siis differ alt keeratud et plokk keevitada aga vaatasin et asi kahtlane et ei ole selline differ nagu teisel villisel?
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 436
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 540
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Heh, nelja ja kahe sateliidise diffri vahe on ainult selles, et nelja sateliidiga diferentsiaal on konstruktsioonilt tugevam. Veojõu jutt on BS.olaf kirjutas:see peaks 4 satelliidiga diff olema, ja teine millel eraldi satelliite näha on on 2 satelliidiga variant. 4-ne ei lase teist ratast niiväga paigal seista kui 2-ne, lukk on muidugi kõige kindlam.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik kirjutas:
Heh, nelja ja kahe sateliidise diffri vahe on ainult selles, et nelja sateliidiga diferentsiaal on konstruktsioonilt tugevam. Veojõu jutt on BS.
---------
Jutt õige,vast niipalju lisan,et nooruses sai UAZ452 4x4 tüüpi furgooniga,millel oli püsivalt c tonnine koorem peal(sisseehitatud seadmed + 4 meest) leiba teenitud ja vahetasin mitu korda tagasillas seda 2.sat.-iga difrit.Murdis "juurikast" pooleks ja seda täitsa tavalise sõiduga asfaldi peal. Asi oli niikaua müstika,kui teada sain,et ees on 4-ne sateliidikorpus ja nõrgem ju annab järele Leidsin siis tagasilda ka 4-se diffri ja jäi nagu viimaseks korraks silda remontida sel autol!
Heh, nelja ja kahe sateliidise diffri vahe on ainult selles, et nelja sateliidiga diferentsiaal on konstruktsioonilt tugevam. Veojõu jutt on BS.
---------
Jutt õige,vast niipalju lisan,et nooruses sai UAZ452 4x4 tüüpi furgooniga,millel oli püsivalt c tonnine koorem peal(sisseehitatud seadmed + 4 meest) leiba teenitud ja vahetasin mitu korda tagasillas seda 2.sat.-iga difrit.Murdis "juurikast" pooleks ja seda täitsa tavalise sõiduga asfaldi peal. Asi oli niikaua müstika,kui teada sain,et ees on 4-ne sateliidikorpus ja nõrgem ju annab järele Leidsin siis tagasilda ka 4-se diffri ja jäi nagu viimaseks korraks silda remontida sel autol!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
siinkohal jääb segaseks, et miks sa siis asfaldi peal esisilda välja ei lülitanud?
seenior2 kirjutas:Erik kirjutas:
Murdis "juurikast" pooleks ja seda täitsa tavalise sõiduga asfaldi peal. Asi oli niikaua müstika,kui teada sain,et ees on 4-ne sateliidikorpus ja nõrgem ju annab järele Leidsin siis tagasilda ka 4-se diffri ja jäi nagu viimaseks korraks silda remontida sel autol!
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 540
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 540
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am