Gaz 69-le rummulukud
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Gaz 69-le rummulukud
Hei! Oskab keegi targem kosta, kas 69-le UAZ-iku rummulukud sobivad? On mul olemas üks Gaz-ik, millel jummalast tutikad sillad, vedrud jne. Kuna praegu käib talle diisli pealearetamine, pole sildadesse veel õligi kallanud. Üks spetsialist teadis aga rääkida, et vana Gaz-iku sildadega pole üldse mõtetki kiirust üle 70-ne aretada - difrilaagrid ei pidavat vastu. sestap tuli mõte lahendada asi rummulukkudega.
Ja siis veel üks fantaasiaküsimus: kas on keegi katsetanud difrit kokku keevitada? Idee selles, et rummulukkudega oleksid pooltelejed eraldatud difrist ning sisse lülitaks esisilla ainult siis, kui seda ikka tõeliselt vaja läheb.
Ja siis veel üks fantaasiaküsimus: kas on keegi katsetanud difrit kokku keevitada? Idee selles, et rummulukkudega oleksid pooltelejed eraldatud difrist ning sisse lülitaks esisilla ainult siis, kui seda ikka tõeliselt vaja läheb.
Re: Gaz 69-le rummulukud
On kokku küll keevitatud. Patrolil sai esimene keevitatud ja Broncol tagumine, tõsi küll viimane lendas ka peale seda ribadeks, kuid eks V8'l ole ka jõudu omajagu.Anonymous kirjutas:Hei! Oskab keegi targem kosta, kas 69-le UAZ-iku rummulukud sobivad? On mul olemas üks Gaz-ik, millel jummalast tutikad sillad, vedrud jne. Kuna praegu käib talle diisli pealearetamine, pole sildadesse veel õligi kallanud. Üks spetsialist teadis aga rääkida, et vana Gaz-iku sildadega pole üldse mõtetki kiirust üle 70-ne aretada - difrilaagrid ei pidavat vastu. sestap tuli mõte lahendada asi rummulukkudega.
Ja siis veel üks fantaasiaküsimus: kas on keegi katsetanud difrit kokku keevitada? Idee selles, et rummulukkudega oleksid pooltelejed eraldatud difrist ning sisse lülitaks esisilla ainult siis, kui seda ikka tõeliselt vaja läheb.
Proovi, keevita kokku. Odav on see töö igaljuhul ja kui ka läheb pesse, siis võtad paned uue difri ja sõidad jälle edasi.
Soovitusi keevituseks:
1. Keevita kokku planetaarid taldrikutega
2. Taldrikud aga keevita omakorda ka difrikorpuse külge kinni.
Siis peaks küll tugev saama. Patrolil kusjuures keevitasin ainult paar hammast täis, nii et jäi sisse väikene vabalõtk. Sedasi sai ka maanteel sõita. Ei poonud kohe kinni. Mina müüsin Patroli ja minuteada kestab see seal siiamaani. Seega pole hullu midagi.
+372 5028488
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 35
- Liitunud: P Veebr 29, 2004 11:20 am
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Noo nii kas asi siis hakkas toimima ka?Anonymous kirjutas:Suured tänud, eks ma võtan selle töö siis ette. Õnneks on mul olemas peris mitu difrit, nii et kui kakisti läheb, siis ikka uuesti!
Aga ega ei oska kosta midagi UAZ-i rummulukkude kohta, sobivad need ka Gaz 69-le vai ei? Niisama prooviks osta ka suht nadi
mul ka gaz 69 äkki läheb ka keevitamiseks:)
GAZ 69 omanik:) www.viltsikas.pri.ee Pesumaja www.pesuproff.ee
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Rummulukk ühendab esirattad veõovõllidest lahti.hulljuhan kirjutas:klge... kui kellegil aega on siis seletage mulle lyhidalt mida need rummulukud teevad....
ma ka alles algaja... mul see tavaline villis
Kasulik selle pooles, et tagaveoga sõites ei aja siis esirattad esisilda ja esigardaani ringi.
Vibrab vähem ja võtab natuke vähem kütust....