53 ja 66 raamimõõdud
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
53 ja 66 raamimõõdud
Ahoi
kas keegi omab nenda autode raami laiuseid ????
oleks JUBE tänulik, infot vaja KIIRESTI
leitud sellised nr'd
http://denisovets.narod.ru/gaz/gazproto ... Z53A_6.jpg
http://gaz-66.w-tech.org/foto/size.jpg
Tony
kas keegi omab nenda autode raami laiuseid ????
oleks JUBE tänulik, infot vaja KIIRESTI
leitud sellised nr'd
http://denisovets.narod.ru/gaz/gazproto ... Z53A_6.jpg
http://gaz-66.w-tech.org/foto/size.jpg
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See ei pretendeeri tõele, kuid mina arvan, et neil ongi samad raamid (vähemalt sama laiad). 66 mootor on ju samuti sisuliselt 53 V8. Ega siis venelane ei hakanud mitut asja välja mõtlema
Aga kõige kiirema vastuse saaksid muidugi Automoto foorumist.
Aga kõige kiirema vastuse saaksid muidugi Automoto foorumist.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
jahh nõus välja ta mitut ei mõelnud, aga neid kuradi "modifikatsioone" on kyll igal autol nagu windowsil patche.tarmo kirjutas:See ei pretendeeri tõele, kuid mina arvan, et neil ongi samad raamid (vähemalt sama laiad). 66 mootor on ju samuti sisuliselt 53 V8. Ega siis venelane ei hakanud mitut asja välja mõtlema
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
Re: 53 ja 66 raamimõõdud
Tere!
Tuletaks vähe vana asja meelde ja uuriks, kas sai asja -> 66 ja multilift? Tekkisid omalgi sellised mõtted! Äkki teemaalgataja jagab omi kogemusi, et ikka õppida teiste vigadest
Või on kedagi teist veel, kes asja läbi teinud?
Thx juba ette!
Tuletaks vähe vana asja meelde ja uuriks, kas sai asja -> 66 ja multilift? Tekkisid omalgi sellised mõtted! Äkki teemaalgataja jagab omi kogemusi, et ikka õppida teiste vigadest
Või on kedagi teist veel, kes asja läbi teinud?
Thx juba ette!
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: 53 ja 66 raamimõõdud
Ahoi
Elu tegi oma korrektuurid ja see projekt jäi sinnapaikka.
nii palju kui mäletan,sii 66 raam oli u 30cm lühem ja teljevahe oli ka lühem, kast oleks liigapalju "yleääre" jäänud
asi jäigi seal poolikuks, et kuidas koormamass seal mängima hakkab ja kuidas ja kus raam jõudusid vastu võtab.
Best
Tony
Elu tegi oma korrektuurid ja see projekt jäi sinnapaikka.
nii palju kui mäletan,sii 66 raam oli u 30cm lühem ja teljevahe oli ka lühem, kast oleks liigapalju "yleääre" jäänud
asi jäigi seal poolikuks, et kuidas koormamass seal mängima hakkab ja kuidas ja kus raam jõudusid vastu võtab.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
Re: 53 ja 66 raamimõõdud
Selge! Samas kahju - see kogemus nüüd olemata
66e raami osas mul kahtlusi pole -> seda annab alati tugevdada ... ja minu idee puhul tuleb see lisakaal ainult kasuks!
Minu idee on "hetkel veel" ikkagi multilift peale panna. Kuna 66 siiski suht "kergekaallane", aga koorma mass max 5t + kast ise kaaluksid (minu arvutuste põhjal!) konkslifti puhul kasti pealetõmbamise hetkel esiotsa lendu ja koorem jääkski peale tõmbamata. Trosslifti puhul
(a'la http://www.osta.ee/trossmultilifti-kast ... 48745.html) oleks aga raskuskese ikkagi pigem esiotsa peal ja äkki veab välja?
PS. Mõistuse puudust just otseselt ei ole, aga ... annaks jumal rohkem arukust, siis äkki leiaks ka kellegi, kellel rohkem kogemust! Endal kogemus "ainult" traktori järelhaagis-konksliftiga.
66e raami osas mul kahtlusi pole -> seda annab alati tugevdada ... ja minu idee puhul tuleb see lisakaal ainult kasuks!
Minu idee on "hetkel veel" ikkagi multilift peale panna. Kuna 66 siiski suht "kergekaallane", aga koorma mass max 5t + kast ise kaaluksid (minu arvutuste põhjal!) konkslifti puhul kasti pealetõmbamise hetkel esiotsa lendu ja koorem jääkski peale tõmbamata. Trosslifti puhul
(a'la http://www.osta.ee/trossmultilifti-kast ... 48745.html) oleks aga raskuskese ikkagi pigem esiotsa peal ja äkki veab välja?
PS. Mõistuse puudust just otseselt ei ole, aga ... annaks jumal rohkem arukust, siis äkki leiaks ka kellegi, kellel rohkem kogemust! Endal kogemus "ainult" traktori järelhaagis-konksliftiga.
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: 53 ja 66 raamimõõdud
Mult-i-lifti tavakoormaks loetakse 10 T. Edasi sebige ise.