UAZ diffrilukk

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

UAZ diffrilukk

Postitus Postitas Uazist »

kogemustega offroadijad, andke nõu... kui tuleb valida siis kuhu oleks mõttekam UAZ-il paigaldada diffrilukk, esi- või tagasilda? :? kaalujaotus on pisut erinev tavalisest presendiga villisest kuna presendi asemel on plekist kuut koos igasuguse polstrisodiga ja ka tagaiste on tavalisest tagapool... seega on tagaratastel tavalisest pisut rohkem kere raskust kui tavaliselt...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tervist!

Tagasillas kasu tavaliselt siis, kui masin mäkke liigub. Muidu oli libedaga näiteks selline pull (Broncoga), et tagant rattad plokis ja asi lihtsalt läks otse! Suht kasutu oli sileda pinnase peal, a'la metsas poris. Patrolil oli ees lukk ja no kurat, oli ikka vahe küll siledal pinnasel! Raskus oli ees ja kui lukk rakendus, siis vedas suht lihtsalt masinat edasi. Samas oli hirmus nõme näiteks kiirelt sõita. Kui hoo peal kurvis lukku läks, siis tuli piip ja prillid hoida! Nimelt kiskus kohe kuhugi poole rooli ja tavaliselt ikka kõige sitemal momendil (möödasõit, kitsas kurv niigi, jne). Tagasillas ei saanud nagu kiirelt sõites midagi aru, aga esisillas andis kohe tunda.

Ise paneks luku esisilda, kui annaks valida kuhu panna. Raskus (Mootor) ikkagi ees ja juhitavad lukustatud rattad on ikkagi parem tulemus, kui üks sirgelt sõitev tagasild...minu isiklik arvamus.

Samas on UAZ'i lukud suht mõttetud, kui neid üle ei töötle. Nimelt nad nagunii ei lukustu. Lukustuvad suvalisel momendil ja kasu pole sittagi. Aga kui neid natuke töödelda...siis on asjad kulda väärt!
+372 5028488
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

heips

>Samas on UAZ'i lukud suht mõttetud, kui neid üle ei töötle.
>Aga kui neid natuke töödelda...siis on asjad kulda väärt!

Mida sa mõtled "töötlemise" all ??
Sai omale ka lukk soetatud, aga pole jõudnud veel peale panna. kui sa veel ütled et oleks mõtekas töödelda siis 2x ma ei viitsiks lukku maha ja peale panna ka ;)

Tony
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui sa nüüd lukule näkku vaatad, siis seal sees on pulgad. Pulgad keeratakse välja ja lukk lukustub. Vot nende pulkade otsi, tuleb töödelda. Nimelt tuleb nurka muuta, seda pulga otsas olevat tipu nurka, mis lukustab ennast vastu difri korpust. Tehase setingud lubavad lukul "üle libiseda" ja tegelikku lukustamist ei toimu.

Kui palju ja kuhu poole ei mäleta enam, a ma arvan, et kui asjale näkku vaadata, siis saab aru küll mida seal vaja teha on.
+372 5028488
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

nii et lühidalt -- diff.lukk esisilda ja rummulukud juurde!?!?
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Rummulukud kas on või ei, esisild töötab neliveo ajal ikka ühtemoodi. No jah, see muidugi on, et mugavam esisilda sisse-välja keerata.

Kindlasti on difriluku paigutamise üle igaühel oma arvamus. Kuid mina paneks ta ette, kui valida, kuhu panna.

*Blokeeritud oleks juhitavad rattad
*Esiosa on tavaliselt ikka raskem, kui tagumine
*Enamus sõidust toimub tasasel pinnal (mäkketõusul on muidugi kasu lukust tagumises sillas)
+372 5028488
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

jajahh... mõtlesin tegelikult, et rummulukud välistaks maanteesõidul sellised üllatused millest eespool rääkisid...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Martiini
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 18, 2003 3:30 pm
Asukoht: Harjumaa, Pikaveski

Postitus Postitas Martiini »

mul on 469-l mõlemas sillas diffrilukud juba kaks aastat. Seda pole nagu juhtunud et ei blokeeru, hoopis selline lugu on et kui esisilla rummulukud on sisselülitatud, siis pööramise peal sild ragiseb ja rool tõmbleb. Kuda on teistel diffriluku kasutajatel vastavad kogemused? P.S. ei ple oma lukke enne paigaldamist töödelnud, nagu keegi eelpool kirjeldas.

Martiini
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

mul on 469-l mõlemas sillas diffrilukud juba kaks aastat. Seda pole nagu juhtunud et ei blokeeru, hoopis selline lugu on et kui esisilla rummulukud on sisselülitatud, siis pööramise peal sild ragiseb ja rool tõmbleb. Kuda on teistel diffriluku kasutajatel vastavad kogemused? P.S. ei ple oma lukke enne paigaldamist töödelnud, nagu keegi eelpool kirjeldas.
See ragin on minu arust normaalne, sest keeramisel ta ju viskabki üle hammaste ja ragiseb. Ma tean et sel villisel millega ma sõitsin oli küll nii et väljast kuulates vahepeal lukud "prõksusid". Aga sel 469´l olid btri lukud. Ei tea kas seal on vahet.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ikka ragiseb. Eriti hakkas üle loopima 35" kummidega. 31" ei olnud nagu midagi häda...
+372 5028488
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”