UAZ diffrilukk
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ diffrilukk
kogemustega offroadijad, andke nõu... kui tuleb valida siis kuhu oleks mõttekam UAZ-il paigaldada diffrilukk, esi- või tagasilda? kaalujaotus on pisut erinev tavalisest presendiga villisest kuna presendi asemel on plekist kuut koos igasuguse polstrisodiga ja ka tagaiste on tavalisest tagapool... seega on tagaratastel tavalisest pisut rohkem kere raskust kui tavaliselt...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Tervist!
Tagasillas kasu tavaliselt siis, kui masin mäkke liigub. Muidu oli libedaga näiteks selline pull (Broncoga), et tagant rattad plokis ja asi lihtsalt läks otse! Suht kasutu oli sileda pinnase peal, a'la metsas poris. Patrolil oli ees lukk ja no kurat, oli ikka vahe küll siledal pinnasel! Raskus oli ees ja kui lukk rakendus, siis vedas suht lihtsalt masinat edasi. Samas oli hirmus nõme näiteks kiirelt sõita. Kui hoo peal kurvis lukku läks, siis tuli piip ja prillid hoida! Nimelt kiskus kohe kuhugi poole rooli ja tavaliselt ikka kõige sitemal momendil (möödasõit, kitsas kurv niigi, jne). Tagasillas ei saanud nagu kiirelt sõites midagi aru, aga esisillas andis kohe tunda.
Ise paneks luku esisilda, kui annaks valida kuhu panna. Raskus (Mootor) ikkagi ees ja juhitavad lukustatud rattad on ikkagi parem tulemus, kui üks sirgelt sõitev tagasild...minu isiklik arvamus.
Samas on UAZ'i lukud suht mõttetud, kui neid üle ei töötle. Nimelt nad nagunii ei lukustu. Lukustuvad suvalisel momendil ja kasu pole sittagi. Aga kui neid natuke töödelda...siis on asjad kulda väärt!
Tagasillas kasu tavaliselt siis, kui masin mäkke liigub. Muidu oli libedaga näiteks selline pull (Broncoga), et tagant rattad plokis ja asi lihtsalt läks otse! Suht kasutu oli sileda pinnase peal, a'la metsas poris. Patrolil oli ees lukk ja no kurat, oli ikka vahe küll siledal pinnasel! Raskus oli ees ja kui lukk rakendus, siis vedas suht lihtsalt masinat edasi. Samas oli hirmus nõme näiteks kiirelt sõita. Kui hoo peal kurvis lukku läks, siis tuli piip ja prillid hoida! Nimelt kiskus kohe kuhugi poole rooli ja tavaliselt ikka kõige sitemal momendil (möödasõit, kitsas kurv niigi, jne). Tagasillas ei saanud nagu kiirelt sõites midagi aru, aga esisillas andis kohe tunda.
Ise paneks luku esisilda, kui annaks valida kuhu panna. Raskus (Mootor) ikkagi ees ja juhitavad lukustatud rattad on ikkagi parem tulemus, kui üks sirgelt sõitev tagasild...minu isiklik arvamus.
Samas on UAZ'i lukud suht mõttetud, kui neid üle ei töötle. Nimelt nad nagunii ei lukustu. Lukustuvad suvalisel momendil ja kasu pole sittagi. Aga kui neid natuke töödelda...siis on asjad kulda väärt!
+372 5028488
heips
>Samas on UAZ'i lukud suht mõttetud, kui neid üle ei töötle.
>Aga kui neid natuke töödelda...siis on asjad kulda väärt!
Mida sa mõtled "töötlemise" all ??
Sai omale ka lukk soetatud, aga pole jõudnud veel peale panna. kui sa veel ütled et oleks mõtekas töödelda siis 2x ma ei viitsiks lukku maha ja peale panna ka
Tony
>Samas on UAZ'i lukud suht mõttetud, kui neid üle ei töötle.
>Aga kui neid natuke töödelda...siis on asjad kulda väärt!
Mida sa mõtled "töötlemise" all ??
Sai omale ka lukk soetatud, aga pole jõudnud veel peale panna. kui sa veel ütled et oleks mõtekas töödelda siis 2x ma ei viitsiks lukku maha ja peale panna ka
Tony
Kui sa nüüd lukule näkku vaatad, siis seal sees on pulgad. Pulgad keeratakse välja ja lukk lukustub. Vot nende pulkade otsi, tuleb töödelda. Nimelt tuleb nurka muuta, seda pulga otsas olevat tipu nurka, mis lukustab ennast vastu difri korpust. Tehase setingud lubavad lukul "üle libiseda" ja tegelikku lukustamist ei toimu.
Kui palju ja kuhu poole ei mäleta enam, a ma arvan, et kui asjale näkku vaadata, siis saab aru küll mida seal vaja teha on.
Kui palju ja kuhu poole ei mäleta enam, a ma arvan, et kui asjale näkku vaadata, siis saab aru küll mida seal vaja teha on.
+372 5028488
Rummulukud kas on või ei, esisild töötab neliveo ajal ikka ühtemoodi. No jah, see muidugi on, et mugavam esisilda sisse-välja keerata.
Kindlasti on difriluku paigutamise üle igaühel oma arvamus. Kuid mina paneks ta ette, kui valida, kuhu panna.
*Blokeeritud oleks juhitavad rattad
*Esiosa on tavaliselt ikka raskem, kui tagumine
*Enamus sõidust toimub tasasel pinnal (mäkketõusul on muidugi kasu lukust tagumises sillas)
Kindlasti on difriluku paigutamise üle igaühel oma arvamus. Kuid mina paneks ta ette, kui valida, kuhu panna.
*Blokeeritud oleks juhitavad rattad
*Esiosa on tavaliselt ikka raskem, kui tagumine
*Enamus sõidust toimub tasasel pinnal (mäkketõusul on muidugi kasu lukust tagumises sillas)
+372 5028488
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 30
- Liitunud: E Aug 18, 2003 3:30 pm
- Asukoht: Harjumaa, Pikaveski
mul on 469-l mõlemas sillas diffrilukud juba kaks aastat. Seda pole nagu juhtunud et ei blokeeru, hoopis selline lugu on et kui esisilla rummulukud on sisselülitatud, siis pööramise peal sild ragiseb ja rool tõmbleb. Kuda on teistel diffriluku kasutajatel vastavad kogemused? P.S. ei ple oma lukke enne paigaldamist töödelnud, nagu keegi eelpool kirjeldas.
Martiini
Martiini
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
See ragin on minu arust normaalne, sest keeramisel ta ju viskabki üle hammaste ja ragiseb. Ma tean et sel villisel millega ma sõitsin oli küll nii et väljast kuulates vahepeal lukud "prõksusid". Aga sel 469´l olid btri lukud. Ei tea kas seal on vahet.mul on 469-l mõlemas sillas diffrilukud juba kaks aastat. Seda pole nagu juhtunud et ei blokeeru, hoopis selline lugu on et kui esisilla rummulukud on sisselülitatud, siis pööramise peal sild ragiseb ja rool tõmbleb. Kuda on teistel diffriluku kasutajatel vastavad kogemused? P.S. ei ple oma lukke enne paigaldamist töödelnud, nagu keegi eelpool kirjeldas.