Gaz 69 mootor ja vahetus ja kardaan ja radiaator GAZ 24

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Gaz 24 tagasilla paigaldamisel mõttlesin seda,et nagunii sul jutu järgi kõik agregaadid(mootor+kast) gaz 24 omad pane tagasild siis kah juba.Ülekanne gaz 24 tagasillas peaks olema kiirem kui Gaz 69 seega kui esisild ei vea naguinii võidad kiiruses ja küttekulus.
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

Oled sa kindel et 24 tagasillaga tuleb taga rööbe väiksem või sama kui esisilla rööbe. Kui taga on rööbe suurem kui ees ei pidadama auto juhitav olema. Ma olen küll kuulnud et volga reduktori saab panna 69- silla sisse. Aga kui sa niigi originaali taga ei aja, ole meheks ja kasuta võimalusel uaz-i (või mõne muu auto) juppe, siis pole uunikumi meestel valus vaadata :wink:
Kui soovi on ja kiirelt reageerid siis meil on üks TÄIESTI rape raam mille küljest võimalik saada vahekasti tala, muidu raam läheb vanarauda.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Nichtraucher kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi. :hail
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

ricardodesol11 kirjutas:
Nichtraucher kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi. :hail
Helista palun ette ka 50 250 48
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Aga otse loomulikult oleks telefoninumbri otsimine olnud järgmine käik. Tänud ette. :roll:
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Nichtraucher kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:
Nichtraucher kirjutas: Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi. :hail
Helista palun ette ka 50 250 48

ET siis peale minupoolset pikka ja tüütavat närvidele käimist vahetalad olemas, antud hetkel seiklevad veel mööda eestit ringi paar päeva, ja seega suured tänud. :hail

Vahepeal suutsin autost leida ka õnneks puuduvad mootoriploki "punnid" mis tundusid suht defka värk olema kaubandusvõrgus ja varsti läheb katsetamiseks, sest ilmad juba liigagi ilusad vahepeal.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

No ega see mingi närvidele käimine polnudki.
Lihtsalt aegu oli raske kokku ajada.
Igal juhul jõudu tööle!
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Originaalmootor peal, ja tundub et surved olemas. Tekkis uus küsimus, et kas GAZ 24 radikas sobiks originaali asemele(no ära varastatud eelmise omaniku tagant), et kus pool väljavõtted ja nii. Pole lihtsalt praegu käepärast radikat et võrrelda.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Gaz 69 orig. mootoril ja Gaz 24 peaks radika väljavõtted täpselt vastupidises suunas asuma.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

ricardodesol11 kirjutas:Originaalmootor peal, ja tundub et surved olemas. Tekkis uus küsimus, et kas GAZ 24 radikas sobiks originaali asemele(no ära varastatud eelmise omaniku tagant), et kus pool väljavõtted ja nii. Pole lihtsalt praegu käepärast radikat et võrrelda.
Leiame radika ka!
Ja kõike muud leiab ka!
Küsi aga julgesti!
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Et radikas leitud ja autole paigaldatud, vaja veel lõdvikud külge panna. Mootor igal juhul võttis hääle sisse juba. :P
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Et asja vahepeal hoolega aetud ja jõutud lõppeks sinnamaale tõdemisega - mootor raip töövõimeline, aga mitte liikluskõlbulik. Suitseb, pritsib küünlad õli täis, puterdab ja soojast peast töötab, ilmselt miskid rõngad kinni või muu tüüpiline jama. Tekkis küsimus, et kas sellisele mootorile ka remontjuppe veel piisavalt saadaval on - mootor poola variant ehk siis nn nysa mootor? Ja veel keerulisem teema, et kas leidub ka inimesi kes kusagil võiksid selle mootori remondi ära teha ja seda mõistliku hinna eest. Tegelt probleem sellevõrra raskeb, et ka teine gaz 69 plekkkong vajab ilmselt samalaadset abi. Või oskab keegi nõu anda mis kõige targem mul edasi toimetada? :roll:
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

Kolvid- rõngad, muist saalesid ja simmerid gaz51-52, sama klapid-tõukurid- õlipump-veepump.
võin ka remonti teha. vinks-vonks mootori teen 20 teeki eest-garantii loomulikult ka. on see odav või kallis saad ise otsustada.
Beast'i isa.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”