Gaz 66 offroad autoks !?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Gaz 66 offroad autoks !?
mis rahvas arvab ?
põhiline väide mida miinuseks pakutakse on kohe muidugi kaal
3440 kg täis paakidega ja siis raskuskese on liiga ees
aga samas on tegemist V8 ja diffri lukkudega sillad ja paremal varianil
isegi sisseehitatud kummidepumpamine ja vints
sellele autole poleks isegi suuremaid kumme vaja ja
sellega kaob tõenäosus ka midagi pooleks murda
et avaldage vabalt oma arvamust enne kui ma midagi ära ostan
põhiline väide mida miinuseks pakutakse on kohe muidugi kaal
3440 kg täis paakidega ja siis raskuskese on liiga ees
aga samas on tegemist V8 ja diffri lukkudega sillad ja paremal varianil
isegi sisseehitatud kummidepumpamine ja vints
sellele autole poleks isegi suuremaid kumme vaja ja
sellega kaob tõenäosus ka midagi pooleks murda
et avaldage vabalt oma arvamust enne kui ma midagi ära ostan
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Ise ka sellele mõelnud. sügisesel klaperjahil esines üks meeskond, aga kohe tulid välja ka nõrgad kohad:
1. pöörderaadius=pikkus
2. siiski lahja mootor
3. diff ei ole lukustatav, vaid piiratud libisemisega.
asi käib ju võidusõidu põhimõttel ja gazi edasiliikumise kiirus on eriti Traielis jms üritustel kus rajal laiust piisavalt ja aeg ei ole primaarne, võiks ju mõelda ? Samas mitte ainult Gaz iga , on ju ka eriliselt maastikusuutlikke veokaid n: URAL, bensiini mootor, meeletu pöörderaadius, mannetu mootor (170? hj) ja hüper kütusekulu rasketes oludes norm 50-60 l/100 km. talvel õnnestus saavutada tulemus 300l=300km
Ilma irooniata võttes on võimalik kasutada Volvo 4x4 veokat aastast 196.., originaalis tahaks kunagi järgi katsetada.
1. pöörderaadius=pikkus
2. siiski lahja mootor
3. diff ei ole lukustatav, vaid piiratud libisemisega.
asi käib ju võidusõidu põhimõttel ja gazi edasiliikumise kiirus on eriti Traielis jms üritustel kus rajal laiust piisavalt ja aeg ei ole primaarne, võiks ju mõelda ? Samas mitte ainult Gaz iga , on ju ka eriliselt maastikusuutlikke veokaid n: URAL, bensiini mootor, meeletu pöörderaadius, mannetu mootor (170? hj) ja hüper kütusekulu rasketes oludes norm 50-60 l/100 km. talvel õnnestus saavutada tulemus 300l=300km
Ilma irooniata võttes on võimalik kasutada Volvo 4x4 veokat aastast 196.., originaalis tahaks kunagi järgi katsetada.
Head ülevaadet saad Gaz 66 kohta härra Aleksander Parnabas-elt(Bosporo.Transport@mail.ee) ,tal on selline isend ja tema vist oligi oma liikuriga seal üritusel.Muidugi saab Gaz 66-le peale panna ka diisel mootori kui viitsimist on.Eelmine aasta meelitas ta mind osa võtma sellest üritusest aga kahjuks ei ole siiani jõudnud oma kääbust veel korda saada ja ega see offroad eriti odav lõbu ei ole.Kui saan enda oma liikuma siis proovin ka hobi korras vähe turnida.
Retsept
Võtta 1 Gaz 66
Lõigata keskelt jupp välja
Lõigata otstest jupp maha
Panna peale Chevy 5,7 + TH350/TH400
Kereks istutada üks kastika kere (Nissan Pickup)
Ära kasutada esimene vints
...ja tulemuseks peaks olema lühikese teljevahega suhteliselt odava raha eest rämeda minekuga ja pohhuistliku olemusega aparaat. Raske ta küll tuleb, aga see on huinja
Võtta 1 Gaz 66
Lõigata keskelt jupp välja
Lõigata otstest jupp maha
Panna peale Chevy 5,7 + TH350/TH400
Kereks istutada üks kastika kere (Nissan Pickup)
Ära kasutada esimene vints
...ja tulemuseks peaks olema lühikese teljevahega suhteliselt odava raha eest rämeda minekuga ja pohhuistliku olemusega aparaat. Raske ta küll tuleb, aga see on huinja
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Muidugi võib ka midagi sellist valmis ehitada:
http://www.vaz.ee/modules.php?op=modloa ... erby=dateD
Või midagi sellist alterantiivset enale hankida:
http://hem.fyristorg.com/snowcat/AsuggaV8e.htm
http://www.vaz.ee/modules.php?op=modloa ... erby=dateD
Või midagi sellist alterantiivset enale hankida:
http://hem.fyristorg.com/snowcat/AsuggaV8e.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ja täna Sain siis vastuse ehk telefoni kõne ...Daniel kirjutas:saatsin härra Aleksander Parnabas'ele kirja -
Tema arvamus oli et igaljuhul tasub asi tegemist
jupid mõistliku hinnaga ja kui ostad hea isend siis
kohe metsa suunduda poleks mingi probleem
vintsi või isegi kahe vintsi olemaslu oleks ideaalne
ja sellega praktiliselt modifikatsioonid peaks piirduma kui siis vaid
kabiini väline puur
siiski ei kujuta endale veel ette kuidas näeb välja
yks pisike safari koos paari uaz 469 ja siis yhe gaz 66 ga !?
Siiski oli härra "Sass " huvitatud et tekkiks eestisse ka veoauto maasturid
ja kunagi tulevikus ka ehk väike võistlusklass neile
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
ma ei suuda leida neid pilte enam kahjuks, kuid leedus kohtasin ca 2 aastat tagasi isendit, mis oli nagu nissan patrol, kuid oopis tummisem. Patrol oli tostetud 66 raami peale, mis oli paika sobitatud.
Samas, mass on siin ikka kriitilise olemusega. need onnetud 66 sillad on totaalne overkill...
Samas, mass on siin ikka kriitilise olemusega. need onnetud 66 sillad on totaalne overkill...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
PNEUWOLF
Dear offroad company,
we are the firm from Czech Republic that produces high quality offroad remoulded tyres.
We are looking for any company in your country, that would be interesting in colaboration with us.
Our tyres you can see on www.pneuwolf.com. English and Russian version is in reconstruction, so there are some old prices and information.
If you are interesting in, please contact us and we will send you more information.
Best regards
Jan Wolf
Manager
www.pneuwolf.com
info@pneuwolf.com
fax: +420596628873
mobile: +420777300105
we are the firm from Czech Republic that produces high quality offroad remoulded tyres.
We are looking for any company in your country, that would be interesting in colaboration with us.
Our tyres you can see on www.pneuwolf.com. English and Russian version is in reconstruction, so there are some old prices and information.
If you are interesting in, please contact us and we will send you more information.
Best regards
Jan Wolf
Manager
www.pneuwolf.com
info@pneuwolf.com
fax: +420596628873
mobile: +420777300105