Urali/Zili vahekast
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
Urali/Zili vahekast
Tervist asjatundjad!
Keegi võiks mulle ära seletada või näidake koht, kust leian infot, kuidas need v-kastid toimivad?
Urali kastil pidi mingi õhuga lülitatav väljavõte olema. Mida ta seal õhuga lülitab - vintsi käima?
Kas Zili kastis on ka midagi eriskummalist?
Plaan oleks siis 66l v-kast vahetada välja mingi teise kasti vastu, et saaks keskvintsi külge aretada. Kõige parem oleks BTRi kast (see identne 66 + üks puuduolev lisaväljavõte), aga seda olen juba aastaid taga ajanud - no mida pole, seda pole.
Samas otsin ka Urali rattaid - äkki on kellelgi pakkuda???
Thx!
Keegi võiks mulle ära seletada või näidake koht, kust leian infot, kuidas need v-kastid toimivad?
Urali kastil pidi mingi õhuga lülitatav väljavõte olema. Mida ta seal õhuga lülitab - vintsi käima?
Kas Zili kastis on ka midagi eriskummalist?
Plaan oleks siis 66l v-kast vahetada välja mingi teise kasti vastu, et saaks keskvintsi külge aretada. Kõige parem oleks BTRi kast (see identne 66 + üks puuduolev lisaväljavõte), aga seda olen juba aastaid taga ajanud - no mida pole, seda pole.
Samas otsin ka Urali rattaid - äkki on kellelgi pakkuda???
Thx!
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: Urali/Zili vahekast
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Urali/Zili vahekast
Uralil õhuga lülitatavat vahekasti väljavõtet pole kohanud. Küll aga on Uralil õhuga lülitatav käigukasti väljavõte.
Urali-l haagib esisild edaspidi liikudes automaatselt, kui tagarattad mõne tiiru tühjalt kratsivad. Aeglusti sisselülitamine ei lukusta pidevalt esisilda ja vahekastist esisilla pidevaks sisselülitamiseks on eraldi kang. Zil-l tuleb kiire 6x6 puhul esisild sisse lülitada käsitsi (elekter>õhk) aeglusti sisselülitamisel lülitatakse esisild sisse aeglusti kangil asuva lülitiga elekter>õhk. Seega Zil 131 esisilla lülituseks vajalik elektri ja õhu olemasolu, Urali vahekastil pole ma ei õhu ega elektriga lülitusi kohanud. Autod, mille hingeeluga olen üsna põhjalikult tutvunud on URAL (375, 4320) ja ZIL 131
Eelnevas postituses jagatud link on NL päritolu autode joonistega tutvumiseks igati asjakohane
Urali-l haagib esisild edaspidi liikudes automaatselt, kui tagarattad mõne tiiru tühjalt kratsivad. Aeglusti sisselülitamine ei lukusta pidevalt esisilda ja vahekastist esisilla pidevaks sisselülitamiseks on eraldi kang. Zil-l tuleb kiire 6x6 puhul esisild sisse lülitada käsitsi (elekter>õhk) aeglusti sisselülitamisel lülitatakse esisild sisse aeglusti kangil asuva lülitiga elekter>õhk. Seega Zil 131 esisilla lülituseks vajalik elektri ja õhu olemasolu, Urali vahekastil pole ma ei õhu ega elektriga lülitusi kohanud. Autod, mille hingeeluga olen üsna põhjalikult tutvunud on URAL (375, 4320) ja ZIL 131
Eelnevas postituses jagatud link on NL päritolu autode joonistega tutvumiseks igati asjakohane
Re: Urali/Zili vahekast
Kui plaanid kasutada ka edaspidi originaal mootorit ja käigukasti, siis miks Sa tahad loobuda käigukasti väljavõttest? Jooniselt vaadates peaks saama Gaz 66 käigukasti väljavõttel võlli üsna lihtsalt teistpidi pöörata.mesilane30 kirjutas: Plaan oleks siis 66l v-kast vahetada välja mingi teise kasti vastu, et saaks keskvintsi külge aretada. Kõige parem oleks BTRi kast (see identne 66 + üks puuduolev lisaväljavõte), aga seda olen juba aastaid taga ajanud - no mida pole, seda pole.
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
Re: Urali/Zili vahekast
See juhtum natuke keerulisem
On 66 russi mootoriga, kkast originaal GAZ, selle väljavõtte otsas aga hüdropump, mis tõstab kasti, sest tegemist kalluriga. Vintsi jaoks seega ainuke võimalus kasutada vkasti.
On 66 russi mootoriga, kkast originaal GAZ, selle väljavõtte otsas aga hüdropump, mis tõstab kasti, sest tegemist kalluriga. Vintsi jaoks seega ainuke võimalus kasutada vkasti.
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: Urali/Zili vahekast
Pane siis 66 vahekastile väljavõte külge. Nihuta veidi üht hammasratast, et see väljavõte töötaks ka aeglustiga ja ongi mure murtud. Puurmassinatel ja tuletõrjeautodel on sihukesed vahekasti väljavõtted.