Tervist
Mul siis selline jama ,et sa hiljuti soetatud endale uaz 3303 kastikas ja sell jooksis käigukast ära ehk siis tõmbas kahel hammasrattal hambad maha, osad targad räägivad ,et kaks käiku läks sisse ja kui kast katki läks siis eelmine omanik alles ütles ,et esimene käik tükkiski sisse jääma.
niisiis ei jäänud muud üle kui kakkusin kasti alt ja otsisin uue kasti aga tollel kastil ei olnud kaant peal niisiis panin vana kaane peale ja jama nüüd siis selles et käigud ei lähe sisse kuigi kõik kahvlid on õiges soones ja värki,kõik asendid läbi proovitud,sain siis kuidagi esimese käigu sisse panin kaane peale ja kui proovisin siis liikus ja kui käigu välja võtsin siis ei läinud ükski käik enam sisse ja kui läks siis masin ei liikund vaid oli nagu kännu taga kinni mootor ei jõudnud vedada ,minu mõistus ei võta enam seda värki,mina arvan et asi on kaanes sest need kahvlid ei taha kah hästi liikuda või siis on asi hoovastikus.!!???
EHK KEEGI OSKAB AIDATA ja kui jutust tuhkagi aru ei saanud siis küisige üle kuna tegelen uazikuga esimest korda!!!
uaziku käigukastiga jama??
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: uaziku käigukastiga jama??
Ega ei saa aru küll. Aga ilmselt mitte sellepärast, et sa palju Uazist palju ei tea. Hullem, et õigekeel ja kirjaoskus kehvakene on.Andu kirjutas:Tervist
Mul siis selline jama ,et sa hiljuti soetatud endale uaz 3303 kastikas ja sell jooksis käigukast ära ehk siis tõmbas kahel hammasrattal hambad maha, osad targad räägivad ,et kaks käiku läks sisse ja kui kast katki läks siis eelmine omanik alles ütles ,et esimene käik tükkiski sisse jääma.
niisiis ei jäänud muud üle kui kakkusin kasti alt ja otsisin uue kasti aga tollel kastil ei olnud kaant peal niisiis panin vana kaane peale ja jama nüüd siis selles et käigud ei lähe sisse kuigi kõik kahvlid on õiges soones ja värki,kõik asendid läbi proovitud,sain siis kuidagi esimese käigu sisse panin kaane peale ja kui proovisin siis liikus ja kui käigu välja võtsin siis ei läinud ükski käik enam sisse ja kui läks siis masin ei liikund vaid oli nagu kännu taga kinni mootor ei jõudnud vedada ,minu mõistus ei võta enam seda värki,mina arvan et asi on kaanes sest need kahvlid ei taha kah hästi liikuda või siis on asi hoovastikus.!!???
EHK KEEGI OSKAB AIDATA ja kui jutust tuhkagi aru ei saanud siis küisige üle kuna tegelen uazikuga esimest korda!!!
Aga jättes selle kõrvale kas autolt demonteerituna ka algul proovisid? Kas mingil hetkel on vaba käik ka olemas või kogu aeg takistus/käik?
,sain siis kuidagi esimese käigu sisse panin kaane peale ja kui proovisin siis liikus
Mis liikus? Auto või käiguvalits?
või siis on asi hoovastikus.
Võta hoovastik lahti ja lükka ise mingi käik auto alt sisse.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: uaziku käigukastiga jama??
Sai kunagi mingi 100 korda UAZiku käigukasti lammutatud.
Kirjelduse järgi paistab viga olema kaanes, seal on kahvli liugurite vahel fiksaatorkuulid, mis ei lase enne ühe käigu neutraali naasmist uuel sisse minna, sinul tundub olema puudus või viga just nendest kuulidest, mis tegelikult pole päris ümmargused.
Teised fiksaatorkuulid on ümarad, need mis aitavad käiku sees hoida.
Heas korras peab olema ka kogu hoovastik.
Kirjelduse järgi paistab viga olema kaanes, seal on kahvli liugurite vahel fiksaatorkuulid, mis ei lase enne ühe käigu neutraali naasmist uuel sisse minna, sinul tundub olema puudus või viga just nendest kuulidest, mis tegelikult pole päris ümmargused.
Teised fiksaatorkuulid on ümarad, need mis aitavad käiku sees hoida.
Heas korras peab olema ka kogu hoovastik.
Elektrigeneraatorid, müük, rent, hooldus, valgustusmastid
Traktori jõuvõtuvõlli otsa genekad
Tööriistad, seadmed
GSM: +372 56266122
http://www.gpower.ee
Nissan Navara aut 2007.a.
Disco 3 2009.a..
Gazell Next 2015.a. 80kw genekaga
Ford Transit 100L Doblecab 1995.a.50 kw genekaga
Volvo FL611 multilift ja kraana, 110kW vaikse genekaga
Traktori jõuvõtuvõlli otsa genekad
Tööriistad, seadmed
GSM: +372 56266122
http://www.gpower.ee
Nissan Navara aut 2007.a.
Disco 3 2009.a..
Gazell Next 2015.a. 80kw genekaga
Ford Transit 100L Doblecab 1995.a.50 kw genekaga
Volvo FL611 multilift ja kraana, 110kW vaikse genekaga
Re: uaziku käigukastiga jama??
Teretulemast klubisse, Oma esimesed "triibulised" sain ka käigukasti lammutades
Minugi soovitus, võta kaan maha, õlita ja puhasta kahvlid ja vaata et need korralikult liiguksid ja fikseeruksid õiges kohas.
Selleks on seal kuulid ja ovaalid mis fikseerivad kahvlid.
Siis proovi käigukasti neutraal asendis kaan peale saada. Seegi võib u. 10x ebaõnnestuda ..
Siis proovi otse kaane küljest käike sisse saada.
Vertikaalne hoob on valikuhoob, vasakul tagurpidi, keskel 3-4, parem 1-2 käik
Horisontaalne hoob on lülitushoob, vasakule 1-3, keskel neutraal, paremale 2-4 käik.
Sõber siduri taha, sõpra võib asendada ka puuhalg mis siduripedaali ja armatuuri vahele kiiluda, proovi kas manuaalselt saad käigud sisse.
Kui saad, siis pead vigu otsima hoopis käigukangi hoobadest, kus ka palju liigendeid ja võimalusi.
Vajadusel võin jagada uaz452 venekeelset originaal manuaali, isegi kui "porusski ne idjot" siis piltidest saab ikka aru
Minugi soovitus, võta kaan maha, õlita ja puhasta kahvlid ja vaata et need korralikult liiguksid ja fikseeruksid õiges kohas.
Selleks on seal kuulid ja ovaalid mis fikseerivad kahvlid.
Siis proovi käigukasti neutraal asendis kaan peale saada. Seegi võib u. 10x ebaõnnestuda ..
Siis proovi otse kaane küljest käike sisse saada.
Vertikaalne hoob on valikuhoob, vasakul tagurpidi, keskel 3-4, parem 1-2 käik
Horisontaalne hoob on lülitushoob, vasakule 1-3, keskel neutraal, paremale 2-4 käik.
Sõber siduri taha, sõpra võib asendada ka puuhalg mis siduripedaali ja armatuuri vahele kiiluda, proovi kas manuaalselt saad käigud sisse.
Kui saad, siis pead vigu otsima hoopis käigukangi hoobadest, kus ka palju liigendeid ja võimalusi.
Vajadusel võin jagada uaz452 venekeelset originaal manuaali, isegi kui "porusski ne idjot" siis piltidest saab ikka aru