2005 ford ranger. RFW lock?
Moderaatorid: jr, Moderators
2005 ford ranger. RFW lock?
Tere ehk on siin mõni targem Rangeri mees ja oskaks seletada, mida tähendab see RFW Lock? Tuluke läheb põlema kui paned sisse 4H või 4L ja pärast kui tagasi 2H peale paned, pead nupust muljuma RFW tulukese kustu.
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Mina olen Rangeri neliveost nii aru saanud, et kuna esisillal rummulukke ei ole, siis vahekastist neliveo valimisel lisaks vahekastis lülitamisel, liigutatakse elektriliselt ühte pooltelge hambumisse. Kui tagasi tagaveo peale minna, siis jääb eelnevalt "paika lüliatud" pooltelg hambumisse, st et esisilla kardaan jääb ringi käima. Antud juhul peaks olema võimalik sisse lülitada nelivedu uuesti ka liikumise pealt. See nupp RFW lülitab pooltelje vabaks, ehk esisilla kardaan enam ringi ei käi ja väheneb kütusekulu. Nüüd on vaja uuesti neliveo lülitamiseks seisma jääda. Kui ma eksin, siis keegi targem parandagu.
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Just nii see toimibki. Lülitus käib difri küljes paikneva vaakum membraani kaudu mis liigutab difri korpuses paiknevat kahvlit koos hammasrattaga. Membraani juhivad kaks solenoidi mis asuvad mootoriruumis paremal küljel.siimg kirjutas:Mina olen Rangeri neliveost nii aru saanud, et kuna esisillal rummulukke ei ole, siis vahekastist neliveo valimisel lisaks vahekastis lülitamisel, liigutatakse elektriliselt ühte pooltelge hambumisse. Kui tagasi tagaveo peale minna, siis jääb eelnevalt "paika lüliatud" pooltelg hambumisse, st et esisilla kardaan jääb ringi käima. Antud juhul peaks olema võimalik sisse lülitada nelivedu uuesti ka liikumise pealt. See nupp RFW lülitab pooltelje vabaks, ehk esisilla kardaan enam ringi ei käi ja väheneb kütusekulu. Nüüd on vaja uuesti neliveo lülitamiseks seisma jääda. Kui ma eksin, siis keegi targem parandagu.
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Tänud, jälle targem
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Muudaks vähe teemat ja küsiks sellist asja. Kui palju võib, on mõistlik peale keerata torsoone antud autol? Et ei hakkaks kuskilt midagi pookima.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1958
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Keerad täpselt niipalju kui sulle tundub, et on paras. Kui oled aga torsioonid põhja keeranud ja seejärel proovinud autoga mõned sajad meetrid sõita saad aru mis valesti on ja mida tegema peab.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Kas tagaveo pealt 4H-le ka ei tohi väikse 20-30km/h kiiruse pealt lülitada, kui see RFW lock ei põle?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1958
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Kui see tuli ei põle siis 4wd peale lülitada ei tohi.Uibo kirjutas:Kas tagaveo pealt 4H-le ka ei tohi väikse 20-30km/h kiiruse pealt lülitada, kui see RFW lock ei põle?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Ära kasuta asfaldil ja muidu kõva haardega pinnasel 4H ja 4L, seda tehas saab vahekastist lahti lõpuks.Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Ehk siis see poomine on normaalne? Tegemist on mul väikesaare autoga, kus ligasel sügistalvel ainuke asfalt (betoonplaadid) on sadamaplatsil tagasipööret tehes. Kuidagi kohatu tundub selleks manöövriks ka 4WD välja võttaRainer kirjutas:Ära kasuta asfaldil ja muidu kõva haardega pinnasel 4H ja 4L, seda tehas saab vahekastist lahti lõpuks.Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Peabki pooma, kuna nelikvedu on jäik. Kui poob, on hea - järelikult difrite hõõrdekettad veel peavad.Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Ma olen siiani elanud teadmisega,et difri tüüp (lahtine,nupust lülitatav/hõõrdketastega) ei mängi selle poomise juures vähimatki rolli....v6sa kirjutas:Peabki pooma, kuna nelikvedu on jäik. Kui poob, on hea - järelikult difrite hõõrdekettad veel peavad.Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 2005 ford ranger. RFW lock?
Mõtle natuke, kui pika teekonna peab iga ratas pöördel läbima. Lukustatud difriga on asi veel jäigem, suurendatud hõõrdumisega puksib veidi vastu (kuniks kettaid on).
Mazda B2500 asfaldil keerates on lihtsalt jäik ja vajub välja, aga libedal on selgelt näha, kuidas välimine esimene lohiseb ja sisemine tagumine puksib. Täiesti normaalne käitumine ja nagu öeldi, pole järsk keeramine pidaval pinnasel nelikveoga sellisele säästusüsteemile tervislik.
Mazda B2500 asfaldil keerates on lihtsalt jäik ja vajub välja, aga libedal on selgelt näha, kuidas välimine esimene lohiseb ja sisemine tagumine puksib. Täiesti normaalne käitumine ja nagu öeldi, pole järsk keeramine pidaval pinnasel nelikveoga sellisele säästusüsteemile tervislik.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...