Ford maverickˇu mootori diagnostika

Moderaatorid: jr, Moderators

mustlesk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: P Juul 01, 2007 7:22 pm

Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas mustlesk » N Nov 05, 2015 6:40 pm

Tere.

Oskab keegi juhatada, kus saaks 94 a. mavericule juhtmed taha, et diagnosti teha? Soovitavalt Virumaal. Rakveres olen vist kõik kohad läbi käinud ja abi pole saanud.
Mureks siis küttekulu, praegu kuskil 16 sajale, paljuvõitu. Kõik mis vähegi leidnud olen ära teinud, aga tolku pole olnud.
mustlesk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: P Juul 01, 2007 7:22 pm

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas mustlesk » R Dets 16, 2016 9:57 pm

Aasta mööda läinud ja ei ühtegi nõuannet. Proovime siis uuesti. Mure ikka endine, küttekulu ca 16 sajale ja Co kõrge ülevaatuselt läbi ei saa. Ükski autoteenindus jutule võtta ei taha, arvutit taha ei saa ja siis ei oska midagi teha. Olen ära vahetanud lambda anduri, õhulugeja puhastati ja kontrolliti, kõik kahtlased ja katkised õhuvoolikud kapoti all said ära vahetatud. Väljalaske kollektoril oli pragu sees, sai ära keevitatud, loomulikult filtrid küünlad ka uued. Katalüsaatorit veel vahetama pole hakanud ja küttekulule ei tohiks ta ka mõjuda. Vahest seisma jäädes ei taha pöörded alla minna, jääb nii 1500 peale pidama ja vahest soojastpeast jälle ei taha käima jääda, pöörded liiga madalad. Ise olen hakanud pihustite peale mõtlema, muud ei oska enam välja mõelda. Autoks siis 94 a maverick, bensiin, 91 kw. Äkki keegi oskab aidata hädas.
Kasutaja avatar
vanapagan
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: N Nov 08, 2007 2:12 pm
Asukoht: Tartu, Elva

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas vanapagan » L Dets 17, 2016 6:40 am

Kui diagnosti pesa keegi maha lõikand pole siis võiks ju vaadata. Sel võiks kapoti all olla üks suurem ja teine väiksem pesa. Sai kunagi meerikamaalt toodud üks karp mis sellistele vanematele vankritele külge hakkab. Aga on ka juhuseid olnud et mõnega ei taha millegipärast suhelda. Nii et kindlalt ei saa öelda et tule siia, paneme juhtmed külge ja asi klaar aga kui sa ikka lähemalt abi ei saa siis võid Tartusse tulla.
Kasutaja avatar
Jeepu
Fitting 38"
Postitusi: 322
Liitunud: E Jaan 23, 2006 12:21 pm
Asukoht: Metsanurme küla

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas Jeepu » K Dets 28, 2016 10:02 am

Bensukal ma esialgu pihusteid siiski ei kahtlustaks. Auto aju midagi mälus ei hoia minuteada. Saab vaadata vaid jooksvaid andmeid. Virumaal ei tea, kes seda vana süsteemi diagnoosida saaks, aga Tallinnas Fakto ja VKM Motors (ise käinud seal oma Maverickuga diagnoosis) peaks hakkama küll saama. Diagnoosi pistik oli minu autol armatuuri all seal, kus ka kapoti lahti tõmbamise hoob. Ei olnud standartne OBD pistik, vaid väike kandiline (vana auto ju). EGR süsteem tee kahjutuks kui veel teinud pole.
mustlesk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: P Juul 01, 2007 7:22 pm

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas mustlesk » E Jaan 02, 2017 12:24 pm

Kas EGR kahjutuks tegemise all mõtlesid pimeda ettepanekut, või tuleb veel midagi teha?
Kasutaja avatar
Jeepu
Fitting 38"
Postitusi: 322
Liitunud: E Jaan 23, 2006 12:21 pm
Asukoht: Metsanurme küla

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas Jeepu » E Jaan 02, 2017 12:37 pm

VKM Motorsis pandi vaid voolikule pime ette, et EGR nullida.
mustlesk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: P Juul 01, 2007 7:22 pm

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas mustlesk » E Jaan 02, 2017 6:17 pm

Äkki on sul võimalik pilt panna, kuhu täpselt pime pandi. Neid voolikuid on seal palju. Üks küsimus veel, väljalaske kollektorist tuleb välja kaks toru, üks läheb EGR klappi, aga mis on teise toru eesmärk?
Kasutaja avatar
Jeepu
Fitting 38"
Postitusi: 322
Liitunud: E Jaan 23, 2006 12:21 pm
Asukoht: Metsanurme küla

Re: Ford maverickˇu mootori diagnostika

PostitusPostitas Jeepu » T Jaan 03, 2017 12:49 pm

Kahjuks jään vastuse võlgu, seda autot pole mul enam ja sellest möödas mitu aastat, et täpsemalt mäletada.

Siin üks teeb kõvat EGR nullimise tööd:
https://www.youtube.com/watch?v=GEPJxLE5GYY
Mul tõmmati lihtsalt vist see peal olev voolik ära ja pime voolikule ette. Kas selle EGR klapi lahtiseks jäänud toruotsale ka midagi ette pandi, ei mäleta. Minuteada jäigi lahtiseks see toruots vist..

Mine “Ford”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist