Tervitus
Tekkis mulgi mõte bronko omanikuks saada.Laske siis tulla mis head ja vead.Mootor 2,8 88a isend manuaal kastiga.
bronco head ja vead
Moderaatorid: jr, Moderators
Woosh (piitsalaks) ....tagane saatan!Daniel kirjutas:see on kyll tore teema
räägiks nyyd f#rdide vigadest ....
näiteks et: fullsize broncol on ees sõltumatu vedrustus
( kes tahab pakkuda mitu liigendit ja puksi seal kokku on ? )
Aga näiteks seesama kahe talaga IFS vedrustus on tegelt suht hea asi. BAJA truckid on enamus selle setupiga, miks? Sest et ta on stabiilne kiiretel kiirustel ebatasasel pinnal. Samuti on erakordne asja sillakäik ja vastupidavusel pole ka midagi häda. Pukse talasillast on ainult kaks tükki rohkem. Zarniirid käändteljes on samad nagu ka talasilla Dana44. Samuti on poolassid samad ja otsaristid. Parema poole assil on lisaliigend.
Pilte kah:
http://www.4x4.ee/rigs/jr/bronco/mods/l ... axle75.jpg
Nõrgad kohad:
Elektrooniline vahekasti lülitus
Automaat Sillahubid
Esimesed kerekinnitused
Tagumise luugiklaasi juhtmehanism
Tagumise 8,8" silla simmekad ja teo otsalaager
+372 5028488
Teema on tore jah.
Oen olnud õnnelik BII omanik juba suve keskelt .Sellest tulenevalt tean juba mis on head ja vead.Esisilla vedrustus on jah suht ok aga neid pagana riste ei saa ma kuidagi pidama.Tõsisemates tingimustes ja 31"rehviga tahavad hirmsasti sealt sillavahelt välja piiluda.Üks pool õnnestus nüüd pidama saama.Paari nädalapärast tekib aega siis võtan auto uuesti käsile.Aga vigadest võiks ikka üles lugeda hullemad kohad,siin ilmselt suuremate kogemustega broncohoolikud kui mina.
Oen olnud õnnelik BII omanik juba suve keskelt .Sellest tulenevalt tean juba mis on head ja vead.Esisilla vedrustus on jah suht ok aga neid pagana riste ei saa ma kuidagi pidama.Tõsisemates tingimustes ja 31"rehviga tahavad hirmsasti sealt sillavahelt välja piiluda.Üks pool õnnestus nüüd pidama saama.Paari nädalapärast tekib aega siis võtan auto uuesti käsile.Aga vigadest võiks ikka üles lugeda hullemad kohad,siin ilmselt suuremate kogemustega broncohoolikud kui mina.