1. leht 1-st

Explorer 1994 atm kasti mure

Postitatud: P Juul 19, 2015 1:00 pm
Postitas Heiti25
Lugu siis selline, et eile tagurdasin autoga nõlvast üles, haagis taga ja korraga käis ikka selline pauk
nagu oleks kardaani pooleks löönud. Ja siis selguski tõsiasi, et ei ole enam käike masinal.
Töötab ainult 2 versioon, OD,D,1 ja R ei tee midagi enam. Mis asja ta seal sees puruks võis lüüa?
Ja kas kast oleks mõtekas ära remontida, või peaks uut vaatama? Samas ära remonditud kast on vist
kindlam kui kasutatud asi alla panna. Äkki kellegil veel laiali lennanud niimoodi...
Teab keegi Tartus või Lõuna Eestis head atm kastiparandajat pakkuda?

Re: Explorer 1994 atm kasti mure

Postitatud: T Juul 21, 2015 7:56 pm
Postitas eerik2
Millalgi 15 aastat tagasi sai erinevaid kaste remonditud. Konkreetse isendiga pole kokku puutunud aga vaevalt, et seal midagi väga teistmoodi on. Ega enne näe, mis juhtus, kui laiali lammutad. Remontida pole neid sugugi keeruline, küsimus varuosade hinnas ainult. Kas selles '2' asendis vahetab käiku ka veel või ongi alles ainult esimene käik?

Re: Explorer 1994 atm kasti mure

Postitatud: R Juul 24, 2015 1:05 pm
Postitas Heiti25
Selle käiguvahetuse kohta ei oska öelda- ei proovinud seda, nüüdseks masin juba tõstukil
ja võetakse kast alt är, eks siis näeb, mis edasi saab.

Re: Explorer 1994 atm kasti mure

Postitatud: E Aug 24, 2015 2:59 pm
Postitas Heiti25
Nii saaga läheb edasi...

Lugu siis nii , et kast sai ära remonditud ja nüüdseks juba ka all. Valasime sisse 8L õli ja auto liigub -ainult edaspidi
, aga puudu tagumine käik.
Kas see õlikogus( norm peaks olema 9,5L), et seda vähem sai võib seda tagumist käiku mõjutada? Või peaks ikkagi mingi liikumine
ka tagurpidi ikkagi toimuma? On keegi sellise teemaga silmitsi pidanud seisma?

Re: Explorer 1994 atm kasti mure

Postitatud: E Aug 24, 2015 7:26 pm
Postitas eerik2
Kasti õli siis peaks kontrollima töötava mootoriga P asendis. Vähene õli mõjutab alati kasti lülitumist. Vanematel ameerika kastidel lülitab tagurpidi käigu jaoks sisse 1 ja 4 käigu korraga (või 1 ja 3). Kui nüüd jagaja maas oli, siis kas selle ka võtsite laiali? Seal sees võib mingit jama olla või on 4nda käigu tihend ära (enne jagaja allapanekut tegelt vast ikka kontrolliti, kas käiguplokid lülituvad). Või ka ei tööta planetaarülekande pidur. Mis seal kastis üldse katki oli?