1994 explorer atm kast probleemne
Moderaatorid: jr, Moderators
1994 explorer atm kast probleemne
Mure siis järgmine ... auto käima valits drive peale peab normaalselt ootama et käik nõ sisse läheks ja samas tuuri andma a la 2500 pööret siis lülib alles sisse... samas kui lülib käigu sisse siis ülejäänd aja ok edasiminek ja ülejäänd käigud vaheteb ilusti ka od töötab nii kuis vaja jõu kadu ka ei tähelda..samas panna tagumisele käigule ei ole mingist viivitust naks kohe sees ja ka tuuritama ei pea..algul oli see ederbidi käikude kotermann järgneval kujul valits D peale ootasid u 3-4 sek ja ok käik sees. Ajapikku kmotterman süvenes Valits asend D ootasid 3-4 sek käiku ei lülind veic tuuri ja ok nii u 1000 rpm ja liikus nagu vaja... Vajaks targemate nõu , et e kellelgi kogemusi kust viga hakata otsima mis kotter on
Re: 1994 explorer atm kast probleemne
Kas õlitase normis? Kas filter puhas?
Re: 1994 explorer atm kast probleemne
kõik ok uus õli filter... samas anomaalne see et hommikul külma kastiõliga kõik ok nii kui õli nö soe siis hakkab kamm pihta
Vahepeal siis kaevatud ja uuritud.. sai vahetatud krt ei oska eestikeelde panna vacuum modulator vana oli kottis lasi käimakoti õli otse vaakumtorusid mööda sisselaskesse imeda... tylemuseks .. miskit ei hullem ei parem....samas kamm see et kui kastilt vaakum lahti ühendada siis lülib käigu sisse nigu kulda ei viivitust ei pöörete lisamist valits d või od ja tuld..
Vahepeal siis kaevatud ja uuritud.. sai vahetatud krt ei oska eestikeelde panna vacuum modulator vana oli kottis lasi käimakoti õli otse vaakumtorusid mööda sisselaskesse imeda... tylemuseks .. miskit ei hullem ei parem....samas kamm see et kui kastilt vaakum lahti ühendada siis lülib käigu sisse nigu kulda ei viivitust ei pöörete lisamist valits d või od ja tuld..
Re: 1994 explorer atm kast probleemne
No kui külma ja sooja õliga on selline vahe, siis tõenäoliselt on kusagil leke: kas valve body kulunud kõvasti või mõni kummirõngas kuskilt puruks-kulunud.
Üldiselt on nende kastidega nii, et kui tulemust tahta, siis tuleks tellida master rebuild kit, uus(taastatud turbiin), ja hüdroplokk ehk valve body.
Samuti tuleks üli korralikult pesta ära õliradikas.
Neid tükke saab http://www.centralvalvebodies.com/
müüvad küll klappe peamiselt, kuid kui kirjutada siis saab ka kõik muu ühe korraga.
Pikaajalist tulemust tahtes on see ainus normaalne remondi mõte minumeelest, sest igasugune sodi mis vanas kastis olla võib see tapab uue hüdroploki väga kiiresti.
Üldiselt on nii vana kastile mõistlik kapp remont teha juhul kui tahta pikemat aega sellega sõita, jupikaupa remont = üldiselt lõputu õli pähe omale laskmine.
terv!
Üldiselt on nende kastidega nii, et kui tulemust tahta, siis tuleks tellida master rebuild kit, uus(taastatud turbiin), ja hüdroplokk ehk valve body.
Samuti tuleks üli korralikult pesta ära õliradikas.
Neid tükke saab http://www.centralvalvebodies.com/
müüvad küll klappe peamiselt, kuid kui kirjutada siis saab ka kõik muu ühe korraga.
Pikaajalist tulemust tahtes on see ainus normaalne remondi mõte minumeelest, sest igasugune sodi mis vanas kastis olla võib see tapab uue hüdroploki väga kiiresti.
Üldiselt on nii vana kastile mõistlik kapp remont teha juhul kui tahta pikemat aega sellega sõita, jupikaupa remont = üldiselt lõputu õli pähe omale laskmine.
terv!