ford rangeri avastamine

Moderaatorid: jr, Moderators

saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas saarmaskarl » R Veebr 07, 2014 9:52 am

Ok, kindlasti vaatan kardaaniristid ka üle. Käisin hiljuti just ülevaatusel, ja seal näppisin kardaani, kuid ma ei avastanud loksusid, Kas võib kardaanirist käituda selliselt, et kui masina tagarattad on maast lahti siis häält ei tee, ehk siis urin hakkab koormusega? Teine tähelepanek on, et kui lähen paremale kurvi, siis tundub, et müra väheneb, sellest tulenevalt tundub loogiline, et vigane ongi parem laager. Kas laagrid tuleks vahetada korraga mõlemal rattal? Kardaanil on veel ka omaorda laager, kas see võib ka kuidagi undama hakata?

Karl
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas isenokitseja » R Veebr 07, 2014 7:37 pm

Mõistlik lasta mõnel spetsialistil üle kontrolli enne kui vahetamiseks läheb. Ülevaatlusel jääva ikka asjad märkamata. Viimati ei avastatud kulunud pendelhooba.
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas saarmaskarl » E Veebr 10, 2014 9:38 am

Kas kellelgi võib veel olla kommentaare või arvamusi Rangeri tagasilla undamise asjus?
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 2140
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas jaan mmc » T Veebr 11, 2014 9:00 am

saarmaskarl kirjutas:Ok, kindlasti vaatan kardaaniristid ka üle. Käisin hiljuti just ülevaatusel, ja seal näppisin kardaani, kuid ma ei avastanud loksusid, Kas võib kardaanirist käituda selliselt, et kui masina tagarattad on maast lahti siis häält ei tee, ehk siis urin hakkab koormusega? Teine tähelepanek on, et kui lähen paremale kurvi, siis tundub, et müra väheneb, sellest tulenevalt tundub loogiline, et vigane ongi parem laager. Kas laagrid tuleks vahetada korraga mõlemal rattal? Kardaanil on veel ka omaorda laager, kas see võib ka kuidagi undama hakata?

Karl


Jutu järgi tundub jah, parema tagalaagri viga, vasaku vahetusel mõtet ei näe. Kardaaniristide ja reduktori testimiseks, ülestõstetud ratastega, rakenda vähehaaval käsipidurit, sellega saad enam-vähem imiteerida sõites, ülekandesõlmedele tekkivat koormust.
Roolirattast, tavaliselt, rooli asendit ei reguleerita. Paljudel masinatel on õhkpadja ühendus lintkaabliga, mis võib, rooliratta nurga meelevaldsel muutmise tagajärjel, ühes suunas nö. lühikeseks jääda.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas saarmaskarl » R Veebr 14, 2014 5:18 pm

Õhtust,
laagrid vahetatud ja nii nagu võis arvata, olidki tagarattalaagrid vigased, mõlemad. Kui kedagi huvitab, siis rattalaagri tk hind 30.- Esindus küsis 60.-
Aega kulus vahetamisele ~6h. Ise ei näppinud vaid lasin vahetada. Fordi esindus pakkus vahetamise ajaks tervet tööpäeva ja see hind oleks olnud oluliselt kallim.

Ilusat õhtut ja tänud neile, kes kaasa mõtlesid.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2763
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas ibra » P Veebr 16, 2014 12:54 pm

saarmaskarl kirjutas:Õhtust,
laagrid vahetatud ja nii nagu võis arvata, olidki tagarattalaagrid vigased, mõlemad. Kui kedagi huvitab, siis rattalaagri tk hind 30.- Esindus küsis 60.-
Aega kulus vahetamisele ~6h. Ise ei näppinud vaid lasin vahetada. Fordi esindus pakkus vahetamise ajaks tervet tööpäeva ja see hind oleks olnud oluliselt kallim.

Ilusat õhtut ja tänud neile, kes kaasa mõtlesid.

Palju selle auto läbisõit on, et rattalaagreid vahetasid?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas siku77 » P Veebr 16, 2014 7:26 pm

kellapeal oli sellel autol 127000, ja laagrid olid väga huvitavalt kulunud.
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2763
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas ibra » E Veebr 17, 2014 4:59 pm

siku77 kirjutas:kellapeal oli sellel autol 127000, ja laagrid olid väga huvitavalt kulunud.

Mis tähendab, olid väga huvitavalt kulunud ?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas siku77 » E Veebr 17, 2014 8:33 pm

laagri välimisel saalel oli kõva kahjustus veerandi saale pinnal (nagu kolmest kuueni) ja mõlemal pool ühte moodi.
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 2140
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas jaan mmc » T Veebr 18, 2014 5:10 pm

siku77 kirjutas:laagri välimisel saalel oli kõva kahjustus veerandi saale pinnal (nagu kolmest kuueni) ja mõlemal pool ühte moodi.


Kas see kulunud veerand jäi saale üla ossa, ehk kohta, millele mõjub raskusjõud ?
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas siku77 » T Veebr 18, 2014 10:56 pm

vot seda ei osanud kohe vaadata sai saaled välja võetud puhastatud ja siis avastatud.
Aga see suht võimalik.
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas saarmaskarl » K Veebr 19, 2014 4:56 pm

Just ,ka mulle endale tekkis see küsimus pähe, et kas kulumine oli ülemisel poolel. Arvata on , et on äkki paati veetud või siis haagissuvilat, sest taga vedrustusele on lisaks pandud survestatavad õhkpadjad ja konksu juures on lisa väljavõte kolme kontaktiga. Nüüd sõidab auto vaikselt ja häirivaid tegureid enam ei ole. Tundub, et Ford Ranger on ikkagi auto. :)
VVRR
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Veebr 18, 2014 9:56 pm

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas VVRR » K Veebr 19, 2014 5:08 pm

Paati veetud ja võib-olla vette lastud nii, et tagarattad sillani vees. Ehk veel tunde seisnudki seal...
Ma olen Rangeril esirattalaagri ainult seetõttu pidanud vahetama, et oli tiivaääreni uppunud (eks seal sai rapsitud ka selle rattaga). Siis seisis viis-kuus tundi vees, enne kui abi kohale jõudis. Vist oli kuu-kaks ja ulgus. Hind oli esindusest ja ulme.
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas isenokitseja » N Veebr 20, 2014 12:58 pm

Kas paadi ja suvila vedamiseks on vaja panna lisa vedrusi?. Masin ise kanna 1000 kg ära. Ise arvan et on raskemaid koormaid veetud ja siis pikemat aeg koormaga seisnud äkke...
Ise vedasi 1600 kg jagu telliseid, noh arvutamisel tekkis väike viga :(. Mis teha kui allahindlus. Lisaks laaditi veel alusega rohkem raskust taha. üle 70 km/h ei julgenud maanteel sõita. Aga tava vedrudega polnud selline koorem probleemiks.

Kuidas on Rangeri mestel raami roostetamisega. Enda oma on alt ikka pruun :(.
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

PostitusPostitas saarmaskarl » K Veebr 26, 2014 5:12 pm

Selle raskusega taga on tsipa teised lood. Kasti võib panna üle tonni, kuid järeleveetav on vist kuni 3 tonni.Tunduvalt parem on sõita ka siis, kui kastis on tonn, aga saad masina parlanksi tõsta, muidu on nina püsti. Minu Fordil ei ole pandud lisavedrulehti, vaid õhkpadjad. Kaater kaalub mul üle tonni, kuid kui Navarale selle taha panin, siis raskus konksule langes selliselt, et konks oluliselt maapinnale lähemale liikus. Tekkis probleem käru paigaldamisel ja ära võtmisel. Kärul selline tugiratta süsteem , mis ise fikseerub. Kui aga diisel liiga madalal oli, siis see ratas ei läinud vajaliku asendisse. Vahel pidi tungiga tõstma, et käru tagan ära saada. Nüüd loodan , et Rangeriga seda probleemi ei teki. Keegi küsis ka raami kohta. Minu masinal on raam nii sisse määritud, et esmasel ülevaatlusel ei saanud raamilt numbrit kätte. Kogu raam ja põhi on väga korralikult kas kivikaitse või mingi muu paslõginaga kokku mätsitud.
Ühtlasi olen selle autoga ka juba paremini tutvunud ja esmapilgul olen rahul. Auto on terav ja jõuline. Maanteel ka pole probleeme, mugav iste ja käitub korralikult. Võiks nuriseda natukene mootorimüra üle, kuid ka sellega harjub. Kui Navaral sai sõidupealt lülitada sisse nelikveo, siis Rangeril seda teha ei saa, välja aga saab lülitada küll. Hoian kätte pulsil ja teen tähelepanekuid. Kui midagi uut ja huvitavat Rangeri juures silma hakkab annan teada. Aa, istmesoojendusel on üks lüliti ja arvasin , et see on ainult juhiistmele mõeldud. Avastasin aga kõrvalistuja istme alt ka juhtmestiku, seega eeldan, et see läheb sama lüliti alt sisse. Vajab kontrollimist veel.

Mine “Ford”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline