94.a 4.0benz
autom.käigukastil turbiin laiali.
Kuidas saaks kõige odavamalt hakkama selle parandusega?
Kas saab mõne teise masina oma vahele toppida.
Exploreri käigukast katki
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Exploreri käigukast katki
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=134626 http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=194728
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
..
Ei vasta küll sinu küsimusele aga mind huvitab et enne kui sul turbiin laiali läks mida sul auto tegi? kas lampi jäi seisma ja enam rattaid ei vedanud? või aeglaselt veel liikus aga jõudu enam polnud ja pöörded kõrged?
Mindki huvitaks auto käitumine, et mis ta enne laiali lendamist tegi? Olles automaatkastiga suht vähe kokku puutunud ja hindan asjade korrasolekut veel hetkel n.ö kõhutunde järgi ja sõprade soovitustel/nõuannetel siis tundub mulle, et asi ei ole päris õige, kiirendus suht lahja kohalt 4.0 mootori kohta, ei vaheta käike sujuvalt, külma mootoriga asi eriti hull, kohalt pead parkasendist mitu korda D peale tõmbama ja pargi peale tagasi, et üldse käik lülituks, maanteel viskab aeg-ajalt käigu alla ometi hoian gaasipedaali ühes asendis jne Kuna masinat suht sihtotstarbeliselt enne mind kasutatud siis tõsine mure selle asjaga