jube kits

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
jaanusp
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: T Aug 04, 2009 10:17 pm

jube kits

Postitus Postitas jaanusp »

Tere fordi omanikud! Mure järgmine,sain oma exploreri 1997 a.mootori remonditud ja nüüd selle poole pealt masin igati tip-top aga huvitab ,kas ta peabki nii kuradi jäik olema :( ? Kui kruusateel kurvi võtta ja seal juhtumisi palju väikseid auke siis viskab masina suisa risti. Amordid on uued puksid peaks ka ok olema,kas siis mingid eri vedrud seal all? Kui keegi oskab midagi tarka kosta siis ootaks vastuseid. Kusjuures kui ma oma 100 kiloga üritan tagumse pampri peal autot õõtsutada siis see ei õnnestu ka eriti :x
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

vastused su probleemile täitsa olemas "Death Wobble:"

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=103 ... &start=165
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2505
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Mina saan pigem aru, et tegu pole mitte surmavõbinaga, vaid lihtsalt jäik amort ning kurvis auklikul teel hüppab see kerge tagaots nii nagu ise heaks arvab. Ehk on asi selles, et on tagasillale pandud mingid "perfomance" reguleeritavad amordid ning need maksimaalselt jäigaks keeratud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
jaanusp
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: T Aug 04, 2009 10:17 pm

jube kits

Postitus Postitas jaanusp »

Asi just selline nagu boob kirjeldas.Tuttav autorem. mees arvas,et ega lehtvedrudega masinalt midagi paremat loota ei saagi. Tema pakkus lahenduseks mingi leht vahelt välja võtta aga siis ju vajub taguots alla :( või on asjale mõni mõistlik lahendus. Amordid on tavalised ,rancheerod vist olid.See mul esimene maastur,sellest ka sellised võibolla tiba imelikud küsimused :oops: .
Vasta

Mine “Ford”