jube kits
Moderaatorid: jr, Moderators
jube kits
Tere fordi omanikud! Mure järgmine,sain oma exploreri 1997 a.mootori remonditud ja nüüd selle poole pealt masin igati tip-top aga huvitab ,kas ta peabki nii kuradi jäik olema ? Kui kruusateel kurvi võtta ja seal juhtumisi palju väikseid auke siis viskab masina suisa risti. Amordid on uued puksid peaks ka ok olema,kas siis mingid eri vedrud seal all? Kui keegi oskab midagi tarka kosta siis ootaks vastuseid. Kusjuures kui ma oma 100 kiloga üritan tagumse pampri peal autot õõtsutada siis see ei õnnestu ka eriti
vastused su probleemile täitsa olemas "Death Wobble:"
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=103 ... &start=165
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=103 ... &start=165
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Mina saan pigem aru, et tegu pole mitte surmavõbinaga, vaid lihtsalt jäik amort ning kurvis auklikul teel hüppab see kerge tagaots nii nagu ise heaks arvab. Ehk on asi selles, et on tagasillale pandud mingid "perfomance" reguleeritavad amordid ning need maksimaalselt jäigaks keeratud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
jube kits
Asi just selline nagu boob kirjeldas.Tuttav autorem. mees arvas,et ega lehtvedrudega masinalt midagi paremat loota ei saagi. Tema pakkus lahenduseks mingi leht vahelt välja võtta aga siis ju vajub taguots alla või on asjale mõni mõistlik lahendus. Amordid on tavalised ,rancheerod vist olid.See mul esimene maastur,sellest ka sellised võibolla tiba imelikud küsimused .