Sõites maanteel avastasin et mootor röögib rohkem kui enne siis vaatasin pöördeid need olid 2200 - 2600 kiirus 80km/h
varem viimase käiguga sõites olid 1700 või siis max.2200 kiirus 100 km/h
Ja arvan et on kadunud viimane käik. Milles võiks viga olla, kust alustada?
Eruun kirjutas:Sõites maanteel avastasin et mootor röögib rohkem kui enne siis vaatasin pöördeid need olid 2200 - 2600 kiirus 80km/h
varem viimase käiguga sõites olid 1700 või siis max.2200 kiirus 100 km/h
Ja arvan et on kadunud viimane käik. Milles võiks viga olla, kust alustada?
91-94a mudel
Mitu korda käike vahetatakse? Kas 4? Kui nii, siis on midagi OverdDrivega lahti. Ehk siis nii öelda "5 käik" on puudu. Kontrolli kaitsmeid algatuseks, siis kasti õlitaset. Kui need kõik OK siis tasub mõelda kasti põhja altvõtmisele ja mängimise mõttes vahetada filter ja õlid. Samal ajal saab juba ligi solenoididele, mõõdaks need kõik üle. Tõenäoline võib olla, et OD solenoid on õhtal või hullemal juhul hakkab turbiin otsi andma.
mul siis sama asi ,nimelt ei vaheta käiku enam ära minnes üle 3ndalt 4nda peale.kuskohas peaks asuma kontroll varda auk 94 exploreril? ma sain enda varda koos toruga kaasa pagasnikus. veel huvitaks palju läheb õli aut. kasti?
õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks
ja mida liigutab see teine tross mis käigukasti küljeski kus käiguvahetus trosski.igastahes seda küljes polnud.Pühapäevaks siis plaanis alt ära võtta see õlivann ja uurida vähe sisemust.veel mismoodi peaks sealt õli veel välja saama
wilson kirjutas:õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks
ja mida liigutab see teine tross mis käigukasti küljeski kus käiguvahetus trosski.igastahes seda küljes polnud.Pühapäevaks siis plaanis alt ära võtta see õlivann ja uurida vähe sisemust.veel mismoodi peaks sealt õli veel välja saama
Mis oli õli temp,teine tross peaks olema kickdown(vist kirjutati nii),heale ameeriklasele kohaselt saad õli kätte koos vanniga.
Kogu jutt Jeebu kohapealt vaadates,ju ka Fordil nii on.
nonii sai siis vana õli välja lastud siinsete soovituste kohaselt.välja sain sealt mina MAX 5L kas mitte rohkem ei peaks olema?
filter oli kah selline rauapuru täis. küsimus veel kas muudab see midagi kui pole küljes Kick Downi trossi? mõtlen just käikude vahetamise poole pealt.
wilson kirjutas:nonii sai siis vana õli välja lastud siinsete soovituste kohaselt.välja sain sealt mina MAX 5L kas mitte rohkem ei peaks olema?
filter oli kah selline rauapuru täis. küsimus veel kas muudab see midagi kui pole küljes Kick Downi trossi? mõtlen just käikude vahetamise poole pealt.
Jah, 5L on normaalne panni kogus ilma konverterit niristamata.
Kui kickdowni trossi küljes pole, siis on kast põhimõttelt persses esimese sõiduga või vähemalt saab ta viga, mis varem või hiljem lööb esile. See mitte ainult ei ole kickdowni tross, vaid õlisurve regulaator samuti.