3. leht 4-st

Postitatud: E Dets 29, 2008 9:06 am
Postitas haier
Ühesõnaga sa siis seda elektrimootorit (sidurit) ei müü? Pole nagu eriti aega seda uut otsima hakata praegu, kuna üsna kohe vaja soome minna ja aega ja raha napib, alles sai ostetud autole naelrehvid ja muud väljaminekud. Võibolla hiljem mõtleks manuaal-lülituse peale ümber minna.

Postitatud: E Dets 29, 2008 5:50 pm
Postitas haier
Leidsin ka garaazist kolm kuuli 1cm läbimõõduga, mis sobiks sinna siduri sisse, aga kas keegi oskab öelda kust saaks teada täpse mõõdu, või oskab keegi seda ise öelda. Ja ikkagi oleks tarvis seda mähist osta. Kas ´jr´ ei võiks seda ära müüa?

Postitatud: E Dets 29, 2008 8:39 pm
Postitas haier
küsimuseks veel nii palju-kas 93 aasta vahekast istuks 95 aasta omale peale või ei?

Postitatud: E Dets 29, 2008 9:10 pm
Postitas jr
Müüks sulle mähise, aga mule pole seda. On see el. mootor, mis lülitab vahekasti sisse ja välja.

Postitatud: E Dets 29, 2008 9:12 pm
Postitas jr
haier kirjutas:küsimuseks veel nii palju-kas 93 aasta vahekast istuks 95 aasta omale peale või ei?


Kui esimene kardaan on vahekasti poolt topeltristiga, siis peaks istuma lausa bolt on lahendusena. Muidu tuleb kardaani ümber teha. K. kasti külge peaks minema 1:1 kui on BW1354.

Postitatud: E Dets 29, 2008 9:14 pm
Postitas haier
Selge, jätan info meelde, eks selgub kas saan kasi ja mis hinnaga, või mitte.

Postitatud: K Dets 31, 2008 9:53 am
Postitas haier
Vajan nüüd spetsialistide abi, nimelt saadeti mulle nüüd selle 93 aasta exploreri vahekasti pildid, aga on väikesed erinevused. Kindlasti tuleb ringi teha vahekasti pistik. Ootan tarkade vastust kas läheb 95 aasta omale peale või ei. Minu silm ütleb, et läheb ainult pistik vaja ümber teha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: K Dets 31, 2008 1:11 pm
Postitas jr
Kas see on mootori pistik? Mootori vahetad koos pistikuga ära. Probleemiks jääb nüüd selle vahekasti siduri pistik, mis on sõidu ajal võlli käimatõmbamiseks mõeldud. Sinna saadetakse 11 sekundiks peale nupu vajutust vool peale.

EDIT: Selle vahekastiga on sul ka selle auto aju vaja. Sinu praegune aju ei oska selle vahekastiga midagi peale hakata. Tööpõhimõte jua täiesti erinev!!!

Kangiga manuaalne BW1354 oleks kindlam. Põrandasse augud ja tuld!

Postitatud: K Dets 31, 2008 1:25 pm
Postitas haier
No jah, järelikult jääb ära, aga kust kurat ma veel selle manuaalse kasti siis leian, et augud põrandasse ja tuld :lol:

EDIT:Kuidas saab olla sele vahekasti töö põhimõte hoopis teine, kui minu 95 aasta exploreril? Kas kastid pole mitte ühesuguse ehitusega? (seest).

Postitatud: K Dets 31, 2008 1:38 pm
Postitas jr
Loe minu eelmiseid postitusi. Sinu kast peaks olema 44-05 Control Trac, millel esisild ühendatakse selle selle siduriga taha ja jäik hammas-hambasse lülitus puudub. 93 aasta masina all peaks olema BorgWarner 1354, mille esisild lülitub nagu ikka vanakooli vahekastidel kombeks hammas-hambasse ja sidur on ainult võllide sünkroniseerimiseks. BW1354 on olemas nii elektrimootoriga kui ka kangiga.

Kas neil väliseid erinevusi on, ma ei tea. Hästi ei usu, sest mõlemad on BorgWarneri toodang ja 44-05 peaks olema asendatav 1354'ga.

EDIT: Kui nüüd panna 1354 vahekast 44-05 aju taha, siis aju tahab selle siduriga möllama hakata, kuid seda ju ei ole. Samuti ei osata teha 4wd lülitust, sest selleks on vaja 1354 vahekastil hetkeliselt aktiveerida sünkro ja seejärel teha mootoriga lülitus. Kui nüüd nii teoretiseerida ... ilmselt on vaja küsida kellegi käest, kes selle on ära teinud.

Postitatud: K Dets 31, 2008 1:48 pm
Postitas jr

Postitatud: K Dets 31, 2008 5:02 pm
Postitas haier
Ma arvan, et ma ootan ära toppartsu hinnapakkumise mähise kohta. Kui see liiga kirves ei ole siis tellin sealt uue mähise, aga võib juhtuda ka, et tuleb hakata manuaal-lülitusega vahekasti otsima.

Re: exploreri esisild?

Postitatud: E Sept 30, 2013 8:07 pm
Postitas ahti159
Tere, kaevasin siis vana teema üles, kuna nüüd endalgi esisillaga abi vaja. Asi siis nii, et vahekasti küljes olev mootor põriseb küll kui 4LO sisse lülitada ja aeglusti ka töötab, aga esisilda järgi ei võta. Mingisugune klõps käib ainult siis, kui lüliti 4Lo pealt tagasi 4high peale panna. Esirattad läbi ei libise, kui ühelt või teiselt poolt keerad. Lugesin siit ,et seal toimetavad ka mingisugused Hubid, kuidas need välja näevad, et neid kontrollida ja kus asuvad? Ahjaa, autoks siis 1999 aasta 4,0 150kw Explorer.

Vastajatele, tänud ette! :D

Re: exploreri esisild?

Postitatud: K Okt 02, 2013 3:26 pm
Postitas ahti159
Nii nüüd palju siis netis kaevatud, ja tundub, et sellel aastakäigul neid vaakumiga HUB-e vist enam ei ole. Aga kustkohast siis viga otsida? Eile tõstsin kõik rattad üles ja proovisin siis kõik variandid läbi. Kui käik sisse panna, siis koos tagumistega käivad ka esimesed ringi, aga vedu taga ei ole. Kui esirattaid kinni hoida, siis ei toimeta esisild ei 4HI ega 4LO-ga.

Re: exploreri esisild?

Postitatud: R Okt 04, 2013 2:11 pm
Postitas ahti159
Tea kus kõik Fordi mehed kadunud on? :(