exploreri esisild?
Moderaatorid: jr, Moderators
exploreri esisild?
tunneks huvi mismoodi töötab 94a exploreri esisild? nimelt täna kanali peal uurides leidsin et käega esilla difri flantsi saab kohapeal ka ringi ajada (loe kardaani pole all). Kas see peabki nii olemas või tuleb kuskilt sisse keerata esisilla lukusti et esisild veaks kah?
ja veel oskab keegi pilti näidata milline peaks välja nägema 94 exploreri esimene kardaan.
Mõnele tunduvad kindlasti mõned lollid aga andke andeks esimene maastur mis kätte juhtus
ja veel oskab keegi pilti näidata milline peaks välja nägema 94 exploreri esimene kardaan.
Mõnele tunduvad kindlasti mõned lollid aga andke andeks esimene maastur mis kätte juhtus
olgu sellele küsimusele sain vastuse.aga oskab keegi pilti näidata milline peab välja nägema täispikkuses esimene kardaan? nimelt ostsin masina ja esimest kardaani polnud all vaid oli kaasas.Sealt kindlasti midagi puudu aga ei oska öelda mis asi.Kahjuks hetkel ise pilti teha ei saa kuna fotoaparatuur minust kaugel.
kuna uut teemat pole mõtet teha siis panen siia ka kirja et minu probleem siis arvatavasti vahekastis sest voolu peale tuleb aga kasti ära ei ühenda,kes siis oskab aidata ja millest peaks alustama,kas võib mõni mootor läbi olla või on viga siiski kastsis endas kuskil sees.ja kuna ma selline võhik olen siis kui palju rõhku peab olema 31x10.5 R15 LT rehvis.
pasast välja aitab ainult vints...
Kuidas töötab Fordi ESOF (Electronic Shift On the Fly) sillalülitus:haier kirjutas:sama probleem ka minu 95 a exploreril,et salongist keeran 4wd sisse aga esisild ei rakendu mitte kuidagi,kus ja mis on HUB id??vb on mul nende viga.
4HI
1. Keerad nuppu 4HI peale kiirustel kuni 90kmh, või kohapeal.
2. Rakendub sidur vahekastis, mis tõmmab esimese kardaani pöörlema samal kiirusel tagumisega.
3. Võrreldakse esimeste rataste kiirusi tagumistega, kui kõik OK, siis minnakse edasi.
4. Lülitatakse vahekastist el. mootoriga esivedu sisse.
5. Hubidele lõpetatakse alarõhu tekitamine, mille tagajärjel hubid lülituvad sisse.
6. Voila, olngi 4HI sisse lülitatud.
4LO
1. Hoiad jalga piduril
2. Käigukang asendisse N
3. Keerad nupu 4LO peale.
4. Aju kontrollib pidurivajutust, ABS andureid et rattad ei pöörleks, kiiruseandurit - et lugem oleks väiksem kui 5kmh.
5. Elektrimootor lülitab vahekasti 4LO peale, süttib 4LO tuli armatuuris
6. Hubidele lõpetatakse alarõhu tekitamine
7. Voila, esimeste meetrite läbimisel toimub lõplik lülitus.
JR Motors saab ehk aidata, aja leiaks uuel aastal.
+372 5028488
käisin nüüd siis auto all ja keerasin maha selle 4 veo lülitusmootori,sealt tuli välja hoob mida saab keerata ka manuaalselt,aga keerates seda kas 4wd low või lihtsalt 4wd asendisse siiski mitte midagi ei muutu ja minu arust ei tööta ka see mootor mis seda elektrooniliselt peaks pöörama.minu loogika ütleb,et asi peaks ju siiski töötama kui ma keeran 4 veo käsitsi sisse.või olen ma asjast valesti aru saanud???ja mis süsteemiga seal vahekastis sidur töötab,võibolla see tuksis?
pasast välja aitab ainult vints...
su exploreril suht sama teema siis mis mulgi. paar tundi tagasi suutsin enda oma mülkasse ka veel jätta, homme peab siis mõnda 4wd masinat või traktorit otsima hakkamahaier kirjutas:käisin nüüd siis auto all ja keerasin maha selle 4 veo lülitusmootori,sealt tuli välja hoob mida saab keerata ka manuaalselt,aga keerates seda kas 4wd low või lihtsalt 4wd asendisse siiski mitte midagi ei muutu ja minu arust ei tööta ka see mootor mis seda elektrooniliselt peaks pöörama.minu loogika ütleb,et asi peaks ju siiski töötama kui ma keeran 4 veo käsitsi sisse.või olen ma asjast valesti aru saanud???ja mis süsteemiga seal vahekastis sidur töötab,võibolla see tuksis?