kui suur rehv mahub 2004 rangerile alla??

Moderaatorid: jr, Moderators

rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

kui suur rehv mahub 2004 rangerile alla??

Postitus Postitas rato »

ja kui lihtne teda veits upitada oleks, et 32/11,5 alla läheks?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

31 11.5 läks alla aga rattaid lõpuni keerates käis õrnalt vastu koopa sisemist äärt.
esimest otsa saad tõsta torsoone peale keerates.lõpuni ära keera läheb kole jäigaks.
mina tõstsin tagumist otsa pikemate kiigedega aga kui mingit raskemat träni ka vead siis see kõige parem lahendus pole.
pigem mõni kangem vedruleht äkki.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

sis et vastu ei käiks , oleks äkki variant suurema miinuse offsetiga velg alla pista, a äkki hakkaks vastu välimist äärt käima :roll:
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

järgmine kõige lähem punkt on esistsnge nurk.kui velge välja tuua siis võib vist teiele poole lõppu keerates sinna vastu minna.
katsun mõõta palju seal veel ruumi on.
samas nägin kuskil müügil 3 tollist tõstekomplekti mis lubas 33 rehvi ära mahutada,müstika kuhu see rehv mahutatakse.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

heints kirjutas:31 11.5 läks alla aga rattaid lõpuni keerates käis õrnalt vastu koopa sisemist äärt.
esimest otsa saad tõsta torsoone peale keerates.lõpuni ära keera läheb kole jäigaks.
kuidas torsoone peale keeratakse??jube roostes paistab ka see värk seal pesades.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Postitus Postitas krunnn »

Tere

Enne kui te neid torsoone peale keerama hakkate, esiots pukkide peale ja kindlalt, sest pingutuspoldi purunemisel võite ise olla auto ja maapinna vahel või ratas esikoopas kinni.
Ostke valmis uued pingutuspoldid.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

krunnn kirjutas:Tere

Enne kui te neid torsoone peale keerama hakkate, esiots pukkide peale ja kindlalt, sest pingutuspoldi purunemisel võite ise olla auto ja maapinna vahel või ratas esikoopas kinni.
Ostke valmis uued pingutuspoldid.
tänan tähelepanu juhtimast ettevaatusele aga kust see peale kruttimine käib :?
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Kasutaja avatar
uno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: K Aug 13, 2008 11:38 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uno »

Autol keskel kõhuall.
Kui sellili auto alla viskad, siis nöed, kust kohast esi õõtsade juurest jooksevad vardad auto keskele ja tagant otsast keeratki. Vähemalt minu niiisaanil on nii
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kopakutt »

Mis Te enam neist suurtest ratastest alla topite. Tundub, et viimasel ajal saab Pol. aksiaid ka osta selle eest, et auto on laiem ja kõrgem kui tehnilises passis ette nähtud.
MaxL
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: K Okt 01, 2008 9:29 am

Postitus Postitas MaxL »

Tehaseseades Rangerile mahub alla 31 rehv. -offsetiga veljega hakkab seegi vastu esistange nurki kraapima. Selleks tuleb neid seestpoolt natuke kärpida. Minu Rangeril on 33x12,5 MudTerrainid all, nende mahutamiseks keerasin torsioonid peale ja tõstsin kere kõrgemale.
Torsioonide peale keeramiseks on auto all kaks polti. Nende keeramine annab vähe abi. Tuleb vedru maha võtta, tagant seesama polt lahti ja eest õõtsa küljest kaks polti. Siis saab 2-3 nuudi võrra torsiooni pingutada ja uuesti alla panna. Nüüd torsiooni peale keerates saab juba tulemuse. Kindlasti tuleb ka rattakalded uuesti reguleerida, ülemise õõtsa ja raami vahele sobiva paksusega seibe paigaldades.
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

kas 31"MT läheb orginaalveljega alla?auto all käies avastasin et ühel pool see pikk pingutus polt ültse puud
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
MaxL
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: K Okt 01, 2008 9:29 am

Postitus Postitas MaxL »

31 läheb originaalveljega alla.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

mina loobusin sellest torsooni tõstest.kuna on palju sõitmist auklikutel teedel hakkas olematu vedrustus häirima. samuti lõppesid kiirelt otsa poolassiotsad. minu loogika järgi põhjustas selle poolassi liiga suur nurk.
31 rehv läheb tõstmata ja originaal veljega alla.
paremat läbivust sa selle tõstega ei saavuta ainult sitemad sõiduomadused.
ja kui torsooni pingutus polt puudu peaks sul ratas koopas kinni olema.
kui endal torsooni reguleerisin toetasin jalaga mutrivõtit poldi vastu et oleks hea kahe käega võtit sikutada. jala alla sättisin veel kivi et jalg pinges oleks mõnusalt. ja kui siis poldi purunemisel auto jala peale kukkus oli jalal ikka väga valus ja kohe nädal aega järjest.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

ise sõidan ka igapäevaselt palju ja ilmselt tõsteks siis ei lähe, tänud nõu eest aga siiski see 12-nene ca.10cm polt mis torsooniga risti asetseb taga otsas alt-üles, ühelpool on teiselpool puudub :?
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Vasta

Mine “Ford”