Explorerite omanikud

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Tonu250
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Jaan 18, 2010 11:27 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tonu250 »

Hea on näha jah, et auto tervis on alati ikka ja jälle selle omanikus kinni.
Vaatamata kõigele 4x4 sõber
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Minu pärast võib ta üleni roostes olla aga süda olgu nagu noorel härjal :D
Hästi hoitud masin......
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Õnneks selleks ajaks kui mina seda ostma hakkasin oli juba hind natuke alla kukkunud ja samas sain ka ise natuke veel tingida, et kätte sain väga ok hinnaga :)
Saaks nüüd nendest vigadest ka lahti mis on tekkinud.. siis oleksin väga rahul :)
timm17
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 15, 2010 1:40 pm

Postitus Postitas timm17 »

Kirjutaks siis veidi ka enda Exploreri käekäigust, auto minu käes olnud paar päeva üle kuu, sõita temaga saanud vist heal juhul kolm päeva kokku:lol:
Nagu kahtlustasin ise ja kõik teised arvasid siis oligi viga käigukastis mis sai uus alla, vana oli pilgeni õli taolist ollust täis valatud millel puudusid igasugused määrimisomadused ja nägi ka üldiselt suht rõve välja, metallipuru täis jne. Peale kasti vahetust tegin proovisõidu, nagu öö ja päev, kõik nii sujuv ja pehme, overdrive lülitub kenasti jne, üldiselt sellega olen vägagi rahul 8). Vist leidsin ka suurele kütusekulule põhjuse, nimelt nagu enne mainisin, kast toimetab hästi kuid maanteel 90km/h sõites on pöörded 3000rpm juures, minuteada peaks need ju umbes poole väiksemad olema? :shock: Tundub, et talle teine sild ehk alla pandud, siit ka tekkis küsimus, mille pagana järgi ma selle 100% kindlaks teha saan kas mu teoorial tõepõhi all või võib seal veel miskit muud olla :?:
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Aga oled sa kindel et ta sul OD käigu sisse võtab?
Pakun et ta jääb sul kolmanda käigu peal seisma ja siit ka kõrged pöörded ja suurem kütusekulu.
Vähemalt minul oli nii aga probleem lahenes kui kontrollisin käigukasti õlitaseme ja panin 1.5L juurde.
Sest kui OD käik sisselülitub on pöörded 90km/h=1600-1700rpm
100km/h=1900 rpm
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
timm17
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 15, 2010 1:40 pm

Postitus Postitas timm17 »

Tundub, et võtab kuna lihtsalt ''D'' asendis olid pöörded veel kõrgemad, vahetades overdrive'i peale pöörded langevad. Mul see nn uus kast on pärit minuteada ühe scorpio vms alt, kast pidi iseenesest sama olema, mehed Ameerika Autost said selle allapanekuga ka kenasti hakkama :twisted:
Kasutaja avatar
Kents
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Apr 08, 2010 2:27 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kents »

Explorer Owner's Maintenance Reference Page
http://www.explorerforum.com/Singleton/exp.html
Plaju head ja kasuliku lugemist Exploreri omanikule.
Explorer XL 1992a
Vasta

Mine “Ford”