Explorerite omanikud
Moderaatorid: jr, Moderators
Kirjutaks siis veidi ka enda Exploreri käekäigust, auto minu käes olnud paar päeva üle kuu, sõita temaga saanud vist heal juhul kolm päeva kokku:lol:
Nagu kahtlustasin ise ja kõik teised arvasid siis oligi viga käigukastis mis sai uus alla, vana oli pilgeni õli taolist ollust täis valatud millel puudusid igasugused määrimisomadused ja nägi ka üldiselt suht rõve välja, metallipuru täis jne. Peale kasti vahetust tegin proovisõidu, nagu öö ja päev, kõik nii sujuv ja pehme, overdrive lülitub kenasti jne, üldiselt sellega olen vägagi rahul . Vist leidsin ka suurele kütusekulule põhjuse, nimelt nagu enne mainisin, kast toimetab hästi kuid maanteel 90km/h sõites on pöörded 3000rpm juures, minuteada peaks need ju umbes poole väiksemad olema? Tundub, et talle teine sild ehk alla pandud, siit ka tekkis küsimus, mille pagana järgi ma selle 100% kindlaks teha saan kas mu teoorial tõepõhi all või võib seal veel miskit muud olla
Nagu kahtlustasin ise ja kõik teised arvasid siis oligi viga käigukastis mis sai uus alla, vana oli pilgeni õli taolist ollust täis valatud millel puudusid igasugused määrimisomadused ja nägi ka üldiselt suht rõve välja, metallipuru täis jne. Peale kasti vahetust tegin proovisõidu, nagu öö ja päev, kõik nii sujuv ja pehme, overdrive lülitub kenasti jne, üldiselt sellega olen vägagi rahul . Vist leidsin ka suurele kütusekulule põhjuse, nimelt nagu enne mainisin, kast toimetab hästi kuid maanteel 90km/h sõites on pöörded 3000rpm juures, minuteada peaks need ju umbes poole väiksemad olema? Tundub, et talle teine sild ehk alla pandud, siit ka tekkis küsimus, mille pagana järgi ma selle 100% kindlaks teha saan kas mu teoorial tõepõhi all või võib seal veel miskit muud olla
Aga oled sa kindel et ta sul OD käigu sisse võtab?
Pakun et ta jääb sul kolmanda käigu peal seisma ja siit ka kõrged pöörded ja suurem kütusekulu.
Vähemalt minul oli nii aga probleem lahenes kui kontrollisin käigukasti õlitaseme ja panin 1.5L juurde.
Sest kui OD käik sisselülitub on pöörded 90km/h=1600-1700rpm
100km/h=1900 rpm
Pakun et ta jääb sul kolmanda käigu peal seisma ja siit ka kõrged pöörded ja suurem kütusekulu.
Vähemalt minul oli nii aga probleem lahenes kui kontrollisin käigukasti õlitaseme ja panin 1.5L juurde.
Sest kui OD käik sisselülitub on pöörded 90km/h=1600-1700rpm
100km/h=1900 rpm
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Explorer Owner's Maintenance Reference Page
http://www.explorerforum.com/Singleton/exp.html
Plaju head ja kasuliku lugemist Exploreri omanikule.
http://www.explorerforum.com/Singleton/exp.html
Plaju head ja kasuliku lugemist Exploreri omanikule.
Explorer XL 1992a