Ranger katkub
Moderaatorid: jr, Moderators
Ranger katkub
Ommik
Vana 2.5 masuut aastast 2005 on uue triki selgeks õppinud - ühtlaste pööretega sõites madalamatel käikudel hakkab katkuma nagu jääks küttenälga. Gaasi vajutades kaob katkumine suht kohe ära. Juhtub kusagil 2000 pöörde kandis ning 4-5 käigul seda ei tähelda, 3 käigu puhul tekib ainult vahel, pigem alati on 1-2 käigu teema, vahetad käigu üles, pöörded langevad, kaob ära või kaob ka lihtsalt energilisemalt kiirendades. Sel isendil vist juba on gaasipedaali all potekas, kahtlustan ise, et selle rada on kuskilt vahemikust ära kulunud ja liugur ei kontakti enam korralikult (siis enda loogika järgi muidugi kakuks pigem alati ja ei sõltuks asi niimoodi mootori koormusest/käikudest). Aga äkki on kellelgi veel mõtteid, mis seda veiderdamist põhjustada võiks?
Vana 2.5 masuut aastast 2005 on uue triki selgeks õppinud - ühtlaste pööretega sõites madalamatel käikudel hakkab katkuma nagu jääks küttenälga. Gaasi vajutades kaob katkumine suht kohe ära. Juhtub kusagil 2000 pöörde kandis ning 4-5 käigul seda ei tähelda, 3 käigu puhul tekib ainult vahel, pigem alati on 1-2 käigu teema, vahetad käigu üles, pöörded langevad, kaob ära või kaob ka lihtsalt energilisemalt kiirendades. Sel isendil vist juba on gaasipedaali all potekas, kahtlustan ise, et selle rada on kuskilt vahemikust ära kulunud ja liugur ei kontakti enam korralikult (siis enda loogika järgi muidugi kakuks pigem alati ja ei sõltuks asi niimoodi mootori koormusest/käikudest). Aga äkki on kellelgi veel mõtteid, mis seda veiderdamist põhjustada võiks?
Re: Ranger katkub
Mul 2007a BT-50 2.5 105kw.
Esmalt viskas EGR lambi põlema kuid töötas ilusti edasi.
Hiljem tekkis kiirendades 2000 pöörde juures justkui tühi koht kust sai üle vaid põhjagaasiga.
EGR klapp kiilus kinni mingis asendis, hiljem jälle vabanes.
Puhastasin ära ja nüüd liigub isegi paremini edasi kui enne.
Esmalt viskas EGR lambi põlema kuid töötas ilusti edasi.
Hiljem tekkis kiirendades 2000 pöörde juures justkui tühi koht kust sai üle vaid põhjagaasiga.
EGR klapp kiilus kinni mingis asendis, hiljem jälle vabanes.
Puhastasin ära ja nüüd liigub isegi paremini edasi kui enne.
Re: Ranger katkub
See oli mul üks kahtlusaluseid, sai juba ära puhastatud talvel, miskit ei muutunud, tühikäigul vahel tekkinud lõgin kadus ära ainult. Kütusefiltrid-moosid on vahetatud ja üle vaadatud. Tunne on selline, nagu tõmbaks õhumulli korraks trassi, aga veidraks teeb asja just see et praktiliselt alati juhtub see madalate käikudega "venides" ning üsna konstantselt ühe pööretevahemiku kandis. Varem on selliseid trikke teistel autodel teinud ka väntvõlli ja nuka asendi andurid, küll aga pigem iga koormusega sõites. WLT-l on ka vist vända asendi andur olemas, teoreetiline võimalus on, et too jebib?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Ranger katkub
Kõrgesurvepumba elektriosa hakkab väsima.
Maasturid.ee aitab:)
Maasturid.ee aitab:)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1958
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger katkub
Pedaali andurit vahetada ju kõige lihtsam katsetada . Neid on kaubaks läinud palju nendel mudelitel.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Ranger katkub
Ma ei tea, mis neil sureb, aga igasugused selgele põhjuseta vead lõpevad säärastel pumpadel KSP vahetusega.
Kas gaasipedaali asendianduri kala ei peaks igal vajutusel välja lööma? Iseenensest kontrollida muidugi tasub.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...