Oskab ehk keegi arvata, milles võiks viga olla?
LC120 3.0 2006 aastast euro4 d4d. Madalatel pööretel, st kuni 2000-2200 pöördeni mootoril jõudu kohe üldse ei ole ja puterdab. Külmalt järsku gaasi andes puterdab eriti hullult, soojalt veidi vähem. sujuvalt pöördeid tõstest ei puterda aga pöördesse läheb vaevaliselt. Alates 2200 pöördest on tunda, kuidas turbo tuleb taha ja veab nagu peab või isegi paremini. Auto sai just kokku pandud, mootoris kõikvõimalikud uued jubinad siees, kolvid, saaled, pihustid, uus BR turbost ostetud hiina turbo, genekas jne. kogu sisselase sai ka piinlikult puhtaks roogitud sinna kogunenud tahmast. Ainult EGR jahuti läks sama targalt külge kui maha kruvisin. Käigukast käis Lätis taastamisel. Ise ladusin lego kokku nii et kelleltki midagi garantii korras nõuda ei saa.
Õhulugeja puhastamisest midagi ei muutunud. Veakoode ei näita. Pihustite kompensatsioonikoodid panin sisse.
Mis võiks järgmine samm olla?
2006 LC120 D4D mootori mure
Moderaatorid: jr, Moderators
2006 LC120 D4D mootori mure
D4D+R6+V6
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 2006 LC120 D4D mootori mure
Arvutiga vaadates mõõdetud õhukulu muutub sujuvalt? Sisselaskeõhtu temperatuur on ootuspärane?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 2006 LC120 D4D mootori mure
õhukulu tundus loogiline. ja mutus ka sujuvalt. Temp oli täpselt see, mida võiski oodata. turbo rõhku näitas enamvähem 1 bari juurde pidevalt. Turbo juhtimise elektrimootori vahetasin ära, võtsin vana turbo küljest aga midagi ei muutunud. Kas EGR võib sellist jama korraldada?
D4D+R6+V6
Re: 2006 LC120 D4D mootori mure
See sai korda. Vaakumi torude valest ühendamise tõttu oli Egr klapp pidevalt lahti.
D4D+R6+V6