Tere
Autol sai 300k täis ja olen kuulnud, et sellisel läbisõidul lähevad pihustid. Hetkel veel probleeme pole olnud, kuid kas tasuks neid pihusteid kontrollima minna?
Kas nad võivad teha kahjustusi mootorile?
Kuidas aru saada, et pihustid on kehvas seisus/katki?
LC120 pihustid
Moderaatorid: jr, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC120 pihustid
Sellise loomkatse võid teha - hommikul külma mootoriga sõitma minnes, proovi natuke pähe anda, kui kostab korralik hele kilin, siis pihustid väsinud (nii seletas mulle kunagi Amservi tehnik, kui lc120 omasin). Samas, kas selle 300k juures pole kordagi veel pihustiseibe vahetatud? Need on sel nõrgaks kohaks, väsivad ajapikku ja hakkavad heitgaase läbi laskma ja pikema aja jooksul tahmab õlivõttur kinni ja siis teadagi mis saab.
Re: LC120 pihustid
Nooh,arvuti sappa ja korrektsiooni arve vaadata.Kui nullist väga kaugel siis lõpuks tuleb neid vahetada. Tagasivooludest saab ka natuke aimu,kui ikka kõvasti tuleb siis varsti ei saa käima. Ja niisama kõrval seistes vast käivitusest aru saada,Kui külmalt läheb paari tiiruga ja soojalt see pikeneb siis miski lekib,ehk kulunud.
olge marurahulikud!
Re: LC120 pihustid
Ega pole kindel ka, kas seal on midagi tehtud või mitte. Ostetud sai ta 280k läbisõiduga ja käivitamisega/sõitmisega probleeme pole olnud.
Kas on mõtet torkida, kui ei sügele?
Kas on mõtet torkida, kui ei sügele?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 737
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: LC120 pihustid
Töötavat asja ei remondita.