4 runneri usa varjant???
Moderaatorid: jr, Moderators
4 runneri usa varjant???
Oleks vaja küsida nõu mõne targema käest!!! Soetasin endale esimese runneri ja oli see nii öelda usa-kas Masin tõstetud ja puha ja kui aeglusti sisse panen ja üritan keerata asfaldil jätab maha mustad jutid ja ei taha hästi keerata aga kui aeglusti välja võtan keerab kui mees! ja masin omab kõike mis annab külge kruvida! Viskasin pilgu alla ja mingid juhtmed jooksevad esisilda!! Ostsin ka paar päeva tagasi omale veel ühe runneri ja on nii öelda eurooplane ja masin erineb teisest kui öö ja päev on suht plank ja ka sillad erinevad! Mootorid on samad! 3l bens. huvitab kas kellegil on teavet selle margi erinevate varjantide kohta? Köik 4runneri kohta käiv inf on teretulnud!!!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
- 10-4
- Mudder
- Postitusi: 90
- Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
- Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
- Kontakt:
Re: 4 runneri usa varjant???
Palju õnne! Olete soetanud jäiga/lukus keskdiffriga maasturimarxkoll kirjutas:Masin tõstetud ja puha ja kui aeglusti sisse panen ja üritan keerata asfaldil jätab maha mustad jutid ja ei taha hästi keerata aga kui aeglusti välja võtan keerab kui mees!
Paari sõnaga kokkuvõttes. Rooli keerates läbivad esimesed ja tagumised rattad erineva pikkusega teekonna. Jäiga keskdiffriga on esi ja tagasild omavahel lukus. Aga teekonna pikkused on endiselt samad ning nüüd hakkabki üks sild teiesele kohta kätte näitama ning sealt need mustad jutid siis tulevadki
Said poindile pihta?
Infot:
Toyota 4 Runner
ja
eestis ehitatud
ja sellest viimasest lingist tulenevalt oskab ilmselt rommi sulle rohkem rääkida
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kas ostsid selle mis oli müügis 14K-ga? http://pilt.delfi.ee/album/32649/
Üldiselt USA ja euroopa variandil pole praktiliselt mingit vahet. Sillad, raam ja kere on sama. Erinevused on enamasti kosmeetilised. Euroopas müüdi "Toyota 4Runner" ja USA variandil on lõppu lisatud "SR5". See tähekombinatsioon on pärit aastast 86, kui 1se gen. kastikale lisati 3 reisijatekohta (kokku 5) ja tuuniti veidi salongi. Lisaks vahetati ka talasild sõltumatu (IFS) vedrustuse vastu
Veel toodeti veel 4Runnerit nime all Toyota Hilux Surf. Leiab neid jaapanist, inglismaalt ja isegi venemaalt. Küll aga vähesed nendest Surfidest tehti talasillaga, tõenäoliselt vaid jaapanisse (89-91). Või õigemini, tehti nagu tavaliselt talasillaga Hiluxid... lihtsalt ei müüdud miskipärast neid eriti. Hilux kandis ju niiehknaa talasilla liini edasi ja ilmselt õigustas "mugav ja täpne" IFS end kindlasti müüginumbrites. Ühesõnaga, internetist originaaltalasillaga 2nd gen Runnerite kohta info praktiliselt puudub. Samuti pole ma veel ühtegi autokataloogi näinud, kus oleks kõnealune masin sees. Samamoodi muidugi puudub nendest ka Hilux Surf, kuigi tuli isegi eestisse lammutamiseks üks selliste kirjadega.
Ühesõaga - kui nüüd sul ongi talasillaga 4Runner, siis oleksin väga huvitatud selle nägemisest (kuna väidad et sillad on erinevad) Ja siis huvitaks kindlasti selle auto ajalugu, kuna need on tõesti VÄGA haruldased.
4Runneri kohta ütleks veel, et ongi tegelikult selline masin, mis kõlbab ainult ümber ehitamiseks. Originaalis on ta üks paras jurakas bensuõgard, oma kehvakese sõltumatu esivedrustusega. Suht lihtsalt saaks hea runneri, kui panna sinna nt keerdvedrudele LC70 sillad ja 33"-35" rehvi.
Siin ka ajaloost link:
http://www.top4runners.com/ja/runhist.html
PS! ja veel - variant
Üldiselt USA ja euroopa variandil pole praktiliselt mingit vahet. Sillad, raam ja kere on sama. Erinevused on enamasti kosmeetilised. Euroopas müüdi "Toyota 4Runner" ja USA variandil on lõppu lisatud "SR5". See tähekombinatsioon on pärit aastast 86, kui 1se gen. kastikale lisati 3 reisijatekohta (kokku 5) ja tuuniti veidi salongi. Lisaks vahetati ka talasild sõltumatu (IFS) vedrustuse vastu
Veel toodeti veel 4Runnerit nime all Toyota Hilux Surf. Leiab neid jaapanist, inglismaalt ja isegi venemaalt. Küll aga vähesed nendest Surfidest tehti talasillaga, tõenäoliselt vaid jaapanisse (89-91). Või õigemini, tehti nagu tavaliselt talasillaga Hiluxid... lihtsalt ei müüdud miskipärast neid eriti. Hilux kandis ju niiehknaa talasilla liini edasi ja ilmselt õigustas "mugav ja täpne" IFS end kindlasti müüginumbrites. Ühesõnaga, internetist originaaltalasillaga 2nd gen Runnerite kohta info praktiliselt puudub. Samuti pole ma veel ühtegi autokataloogi näinud, kus oleks kõnealune masin sees. Samamoodi muidugi puudub nendest ka Hilux Surf, kuigi tuli isegi eestisse lammutamiseks üks selliste kirjadega.
Ühesõaga - kui nüüd sul ongi talasillaga 4Runner, siis oleksin väga huvitatud selle nägemisest (kuna väidad et sillad on erinevad) Ja siis huvitaks kindlasti selle auto ajalugu, kuna need on tõesti VÄGA haruldased.
4Runneri kohta ütleks veel, et ongi tegelikult selline masin, mis kõlbab ainult ümber ehitamiseks. Originaalis on ta üks paras jurakas bensuõgard, oma kehvakese sõltumatu esivedrustusega. Suht lihtsalt saaks hea runneri, kui panna sinna nt keerdvedrudele LC70 sillad ja 33"-35" rehvi.
Siin ka ajaloost link:
http://www.top4runners.com/ja/runhist.html
PS! ja veel - variant