al kirjutas:Kütus ei saa päris jäljetult kaduda, mingi jälg peab kuskile jääma.
...
TÜV punkti ja heitgaasi test.
Enne kui hakkad pihusteid maha kruvima ja lisandeid sisse söötma, lase heitgaasi test teha.
Kui läbi silindrite kütus kaob, siis test näitab selle ära.
90ga sõites näitab 5km/h umbes rohkem, kui gpsiga mõõdetuna reaalne kiirus, linnas 50-60 sõites on vahe väiksem.
Enne olid rehvid 285/75R16 ja nüüd 255/85R16.
Targad spidokalkulaatorid ütlevad enne 90 km/h ja nüüd 91 km/h. Sellega on häste.
Aga läbitud tee pikkus ?
Mul Jeep ZJ teeb alates oktoobrist sellist trikki, et lae kompuuter näitab pea-aegu õigeid numbreid läbitud kilomeetrite kohta ( 100 km peale ~5 km vähem mis on seotud rehvi mõõduga), aga kellade plokis km edasikerimine vahepeal lihtsalt seisab.
260 kilomeetri läbimise näitamisel on kellade ploki ja lae erinevused olnud -16 -nest kilomeetrist -106 kilomeetrini. Kiirust näitab enam vähem õieti ( + 1-2 km/h ). Kulu erinevused on 19 sajale reaalselt või 26 sajale spido andmetel .
Guugel ütles, et pean korra armatuuri lahti võtma ja kellade ploki pistikud ja muud ühendused üle kontrollima, aga lisa põial peopesas ei lase kruvikat kätte võtta ja väljas on külm ka.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Ma enam ei mäleta aga kas arvutist pihustite korreksiooni arvu näeb sellel,Kui näeb ja väga miinuses on ,on pihustid ikka natuke nahkas.Õhukulu mõõtjat ka kontrollida ,vajadusel pesta.Kütuse temp reaalajas arvuti järgi.
totu kirjutas:Automaatkast? Trafolukk toimib? Kuigi nii palju ei tohiks sinna minna.
Automaat jah, kuidas ma seda lukku kontrollin? Pöörded maanteel ja linnas normaalsed.
Uko kirjutas:Ma enam ei mäleta aga kas arvutist pihustite korreksiooni arvu näeb sellel,Kui näeb ja väga miinuses on ,on pihustid ikka natuke nahkas.Õhukulu mõõtjat ka kontrollida ,vajadusel pesta.Kütuse temp reaalajas arvuti järgi.
Tööl universaalarvutiga pihustite andmeid ei näe. Õhukulumõõtja puhastasin juunikuus. Kui toas arvutiga vaatasin, siis kütuse temperatuur oli 25 kraadi, mis norm on?
v6sa kirjutas:
Pommitaja kirjutas:
... Tõstukil proovitud ja kõik rattad käivad vabalt, pidurid ka peal pole.
Aga sõites, kõik rattad maas, per$edüno järgi? Ei poo?
20+ l sajale halva põlemise tõttu (misiganes põhjusel) võiks olla kas käivitusel või kiirendamisel selgelt näha.
Käivitamised ja kiirendamised kõik samad nagu varem, pole erinevust märganud.
Pole seal midagi viga.Talvel ongi kütusekulu suurem ja ühe paagitäie puhul ei saa midagi otsustada. Ilmad hakkavad soojaks minema, küll siis
kütusekulu alla läheb.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
ibra kirjutas:Pole seal midagi viga.Talvel ongi kütusekulu suurem ja ühe paagitäie puhul ei saa midagi otsustada. Ilmad hakkavad soojaks minema, küll siis
kütusekulu alla läheb.
No 15-->22 L on natuke nagu palju talviseks tõusuks.
Ma enda jahiautoga tegin hiljuti pikema trassi otsa ja kompu näitas 8,7L, keskmine (trass 10% ja mets 90%) mõõdetuna 13,2L.
ibra kirjutas:Pole seal midagi viga.Talvel ongi kütusekulu suurem ja ühe paagitäie puhul ei saa midagi otsustada. Ilmad hakkavad soojaks minema, küll siis
kütusekulu alla läheb.
Võimalik, kuigi väheusutav.
Mul jäi 5t eluskaaluga autorongina B2500 18 kanti... Siin luristab soolona 22 ära.
Iseküsimus, kui teemalgatajal Webasto iga 5 km järel oma tsükli ära teeb - ega seegi soe õhust ja armastusest teki.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Tankisin täna huviga, et palju 1kz raskemates talveoludes ära sööb - rehvirõhk kogu aeg 1,6 ja palju sõitmist lükkamata metsateedel ja lausa metsas, tihti koormaks veel pagasnikutäis tooreid puid.
Tsükkel oli pea 600 km ja keskmine kulu tuli 12,45 liitert.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.