Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Moderaatorid: jr, Moderators
Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Oleks hädasti head nõu vaja ja kindlasti on siin mehi kes on sama asja läbi teinud. Nimelt taastan pealkirjas mainitud isendit ja hakkan vaikselt kokku tagasi panema, sillad, raam ja pudi padi on liivapritsis. Raam läheb peale pritsi tsinki ja siis värvi. Kere hakkab keevitatud saama, olemas on uued esitiivad ja paljud plekid on vahetatud uute originaal plekide vastu ja osaliselt b-tükkide vastu. 1. Esimene küsimus oleks pukside kohta, milliseid pukse kasutada lääbades diagonaalvarrastes jne? Lugesin vanematest teemadest, et Procombi omasid ei kiideta väga ja ei pidanud kestma, kunagi samurail sai kasutatud ja pidasid, kuigi ega läbisõit nendega ka teab mis suur ei olnud. Mida keegi on kasutanud ja mis on kestnud, originaalid kummist, Procomp, Whiteline vms...? 2. Kui alla panna rehvid 33x12,5 R15 kas siis peaksin tõstet kasutama? Või on tõstet vaja alates 35x12,5 R15 rehve kasutades? (hetkel olen veel kahe vahel kas rehvideks tulevad 33x12,5 või 35x12,5) 3. Millise firma toodangut kasutada vedrude, amortide vahetusel? Üks variantidest on silma jäänud OME 30mm tõste või koni 2"amordid ja näiteks OME 30mm vedrud... Muidugi kõik muud soovitused on ka teretulnud.
Tanel
Tanel
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Toyota originaalpuksid on väga head ja kestavad aastakümneid tänavaauto all. Mul on vedelevad tagumise panhardi orikad puksid sahtlis, kui peaks vaja olema.tsilli kirjutas:Oleks hädasti head nõu vaja ja kindlasti on siin mehi kes on sama asja läbi teinud. Nimelt taastan pealkirjas mainitud isendit ja hakkan vaikselt kokku tagasi panema, sillad, raam ja pudi padi on liivapritsis. Raam läheb peale pritsi tsinki ja siis värvi. Kere hakkab keevitatud saama, olemas on uued esitiivad ja paljud plekid on vahetatud uute originaal plekide vastu ja osaliselt b-tükkide vastu. 1. Esimene küsimus oleks pukside kohta, milliseid pukse kasutada lääbades diagonaalvarrastes jne? Lugesin vanematest teemadest, et Procombi omasid ei kiideta väga ja ei pidanud kestma, kunagi samurail sai kasutatud ja pidasid, kuigi ega läbisõit nendega ka teab mis suur ei olnud. Mida keegi on kasutanud ja mis on kestnud, originaalid kummist, Procomp, Whiteline vms...? 2. Kui alla panna rehvid 33x12,5 R15 kas siis peaksin tõstet kasutama? Või on tõstet vaja alates 35x12,5 R15 rehve kasutades? (hetkel olen veel kahe vahel kas rehvideks tulevad 33x12,5 või 35x12,5) 3. Millise firma toodangut kasutada vedrude, amortide vahetusel? Üks variantidest on silma jäänud OME 30mm tõste või koni 2"amordid ja näiteks OME 30mm vedrud... Muidugi kõik muud soovitused on ka teretulnud.
Tanel
See OME 30 mm pole mingi tõste, kui tahad suuremat ratast panna, tee ikka 2" vähemalt ja ära osta igaks juhuks tõstekitti, vaid pane vedrud alla, mõõda väärtused ja nende järgi vali amort. Muidu OME amordid on ok selle auto all.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Dobinsonsil +60 mm, enda autol selline komplekt all.
http://www.dobinsons.pl/reall/adm/uploa ... TOY-79.pdf
http://www.dobinsons.pl/reall/adm/uploa ... TOY-79.pdf
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Kindlasti ei ole plaanis porri teha ja vedrudele nn tõstepukse peale lapata. Asi peab jääma viisakas ja korrektne.amevier kirjutas:Toyota originaalpuksid on väga head ja kestavad aastakümneid tänavaauto all. Mul on vedelevad tagumise panhardi orikad puksid sahtlis, kui peaks vaja olema.tsilli kirjutas:Oleks hädasti head nõu vaja ja kindlasti on siin mehi kes on sama asja läbi teinud. Nimelt taastan pealkirjas mainitud isendit ja hakkan vaikselt kokku tagasi panema, sillad, raam ja pudi padi on liivapritsis. Raam läheb peale pritsi tsinki ja siis värvi. Kere hakkab keevitatud saama, olemas on uued esitiivad ja paljud plekid on vahetatud uute originaal plekide vastu ja osaliselt b-tükkide vastu. 1. Esimene küsimus oleks pukside kohta, milliseid pukse kasutada lääbades diagonaalvarrastes jne? Lugesin vanematest teemadest, et Procombi omasid ei kiideta väga ja ei pidanud kestma, kunagi samurail sai kasutatud ja pidasid, kuigi ega läbisõit nendega ka teab mis suur ei olnud. Mida keegi on kasutanud ja mis on kestnud, originaalid kummist, Procomp, Whiteline vms...? 2. Kui alla panna rehvid 33x12,5 R15 kas siis peaksin tõstet kasutama? Või on tõstet vaja alates 35x12,5 R15 rehve kasutades? (hetkel olen veel kahe vahel kas rehvideks tulevad 33x12,5 või 35x12,5) 3. Millise firma toodangut kasutada vedrude, amortide vahetusel? Üks variantidest on silma jäänud OME 30mm tõste või koni 2"amordid ja näiteks OME 30mm vedrud... Muidugi kõik muud soovitused on ka teretulnud.
Tanel
See OME 30 mm pole mingi tõste, kui tahad suuremat ratast panna, tee ikka 2" vähemalt ja ära osta igaks juhuks tõstekitti, vaid pane vedrud alla, mõõda väärtused ja nende järgi vali amort. Muidu OME amordid on ok selle auto all.
Kas polüuretaan puksidega auto stabiilsem ja konkreetsem ei jää kui originaal kummipuksidega, kumm siiski vedelam ju?
OME vist 2" tõstet sellele mudelile ei paku...?
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Ja mis suuruses rehv?vai kirjutas:Dobinsonsil +60 mm, enda autol selline komplekt all.
http://www.dobinsons.pl/reall/adm/uploa ... TOY-79.pdf
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Mul all 33 aga peaks ka 35 mahutama,,,oli mōte ka ära proovida Mareki juures.
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Said valesti aru, tõstekiti all ma ei mõtle tõsteklotse, vaid komplekti vedrudest ja amortisaatoritest, sina nimetad seda "tõsteks". Need vedrud ja amordid ei pruugi iga auto all kokku sobida - soeta vedru, pane alla, mõõda ja siis hangi vastavate andmetega amort.tsilli kirjutas:Kindlasti ei ole plaanis porri teha ja vedrudele nn tõstepukse peale lapata. Asi peab jääma viisakas ja korrektne.amevier kirjutas:Toyota originaalpuksid on väga head ja kestavad aastakümneid tänavaauto all. Mul on vedelevad tagumise panhardi orikad puksid sahtlis, kui peaks vaja olema.tsilli kirjutas:Oleks hädasti head nõu vaja ja kindlasti on siin mehi kes on sama asja läbi teinud. Nimelt taastan pealkirjas mainitud isendit ja hakkan vaikselt kokku tagasi panema, sillad, raam ja pudi padi on liivapritsis. Raam läheb peale pritsi tsinki ja siis värvi. Kere hakkab keevitatud saama, olemas on uued esitiivad ja paljud plekid on vahetatud uute originaal plekide vastu ja osaliselt b-tükkide vastu. 1. Esimene küsimus oleks pukside kohta, milliseid pukse kasutada lääbades diagonaalvarrastes jne? Lugesin vanematest teemadest, et Procombi omasid ei kiideta väga ja ei pidanud kestma, kunagi samurail sai kasutatud ja pidasid, kuigi ega läbisõit nendega ka teab mis suur ei olnud. Mida keegi on kasutanud ja mis on kestnud, originaalid kummist, Procomp, Whiteline vms...? 2. Kui alla panna rehvid 33x12,5 R15 kas siis peaksin tõstet kasutama? Või on tõstet vaja alates 35x12,5 R15 rehve kasutades? (hetkel olen veel kahe vahel kas rehvideks tulevad 33x12,5 või 35x12,5) 3. Millise firma toodangut kasutada vedrude, amortide vahetusel? Üks variantidest on silma jäänud OME 30mm tõste või koni 2"amordid ja näiteks OME 30mm vedrud... Muidugi kõik muud soovitused on ka teretulnud.
Tanel
See OME 30 mm pole mingi tõste, kui tahad suuremat ratast panna, tee ikka 2" vähemalt ja ära osta igaks juhuks tõstekitti, vaid pane vedrud alla, mõõda väärtused ja nende järgi vali amort. Muidu OME amordid on ok selle auto all.
Kas polüuretaan puksidega auto stabiilsem ja konkreetsem ei jää kui originaal kummipuksidega, kumm siiski vedelam ju?
OME vist 2" tõstet sellele mudelile ei paku...?
Korralik plastikust või puretaanist vedru peale pandav 2-3 cm junn pole porno, vaid mõnikord vägagi õigustatud vahend trimmimiseks jne. Porno on roostes torujuppist 10-15 cm torn koos vanunud standardamordiga.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Selleks ongi Dobinsonsi komplektid mis ei vaja mingeid poleuritaanist junne...
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
35” mahub alla, proovitud...
37” ka mahuvad aga esi poritiibasi vaja nurkadest veits kärpida..
37” ka mahuvad aga esi poritiibasi vaja nurkadest veits kärpida..
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Peaksid siis rääkima, kuidas seda õiget amorti siis valida? Mida peab mõõtma, mis parameetreid jälgima jne?amevier kirjutas: Need vedrud ja amordid ei pruugi iga auto all kokku sobida - soeta vedru, pane alla, mõõda ja siis hangi vastavate andmetega amort.
Mina olen aru saanud, et mudelipõhiste tõstekomplektide mõte ongi selles, et kasutaja ei pea selliste asjadega pead vaevama - kõik on juba kokku sobitatud.
Teemaalgatajale veel küsimus, et kus sa selle autoga sõitma hakkad? Sellest lähtuvalt ka rehvimõõt. Suurem rehvimõõt teeb tihtipeale elu ebamugavaks. Rehv käib kuskile ikka vastu, rattad on raskemad - kaotad sõidumugavuses, kiirendusel-pidurdusel, kütusekulus, rehvid lisaks ka kallimad, ülevaatusel keerulisem jne jne.
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Sõit kulgeb 50 maantee/50 mets. Tegemist jahiautoga. Mis peale suuremale rehvile üleminekut sõidumugavusega juhtuma hakkab, olen läbi Suzuki Samurai saadud kogemusest teadlik. Vedrud/amordid (+50kg) sai valitud 30mm tõste omad ja Old Man Emu...eks paistab kuidas toimivad kui kokku tagasi hakkab saama.LauriJ kirjutas:Peaksid siis rääkima, kuidas seda õiget amorti siis valida? Mida peab mõõtma, mis parameetreid jälgima jne?amevier kirjutas: Need vedrud ja amordid ei pruugi iga auto all kokku sobida - soeta vedru, pane alla, mõõda ja siis hangi vastavate andmetega amort.
Mina olen aru saanud, et mudelipõhiste tõstekomplektide mõte ongi selles, et kasutaja ei pea selliste asjadega pead vaevama - kõik on juba kokku sobitatud.
Teemaalgatajale veel küsimus, et kus sa selle autoga sõitma hakkad? Sellest lähtuvalt ka rehvimõõt. Suurem rehvimõõt teeb tihtipeale elu ebamugavaks. Rehv käib kuskile ikka vastu, rattad on raskemad - kaotad sõidumugavuses, kiirendusel-pidurdusel, kütusekulus, rehvid lisaks ka kallimad, ülevaatusel keerulisem jne jne.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Toyota Land Cruiser KZJ70 1994.a
Näiteks Patrolile mõeldud Tameri tõstekomplekti esiamordid jäid Y60 TD42 jaoks lühikeseks.LauriJ kirjutas:Peaksid siis rääkima, kuidas seda õiget amorti siis valida? Mida peab mõõtma, mis parameetreid jälgima jne?amevier kirjutas: Need vedrud ja amordid ei pruugi iga auto all kokku sobida - soeta vedru, pane alla, mõõda ja siis hangi vastavate andmetega amort.
Mina olen aru saanud, et mudelipõhiste tõstekomplektide mõte ongi selles, et kasutaja ei pea selliste asjadega pead vaevama - kõik on juba kokku sobitatud.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.