Mootor 2L-T

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1207
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Mootor 2L-T

PostitusPostitas amevier » E Apr 10, 2017 7:01 pm

Tegin lahti mootori manuaal, et klapivahede regulli asjus selgust tuua ja manuaal ütleb külma moto klapivahede kohta nii:
sisse 0,2 - 0,3 mm,
välja 0,4 - 0,5 mm.

Miks need numbrid sellise lõtkuga on antud?
Patrolil oli küll täpselt 0,35 mm ja ei mingeid variante...
Land Cruiser KZJ95
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 459
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas Tegija » E Apr 10, 2017 11:43 pm

Täitsa norm ju, arvestatud ,et asjad lähevad kuumaks ja paisuvad.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1207
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas amevier » E Apr 17, 2017 11:48 pm

Tegija kirjutas:Täitsa norm ju, arvestatud ,et asjad lähevad kuumaks ja paisuvad.


Ei saanud aru - tempi koha pealt on ju ette antud, et külma motoga regullitakse?
Land Cruiser KZJ95
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1158
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas LauriJ » T Apr 18, 2017 8:17 am

Väljalaske klapp läheb kuumemaks ja paisub rohkem.
Milleks üldse Toyota inseneride soovitusi kahtlusealla seada? Kui see mootor niikaua on vastu pidanud ja pealegi on suht popp mootor, siis järelikult inseneerud teavad, mis teevad.
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, CanAm Outlander 1000 XT-P
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2272
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas totu » T Apr 18, 2017 10:08 am

Jutt ilmselt tolerantsist või väärtuste vahemikust. Erinevalt enamustest automarkidest kasutatakse Toyotaid ka kohtades, kus ei ole tõepoolest mitte midagi, rääkimata mõõteriistadest. Ja vot seal saabki klapid reguleeritud "silma järgi", kusjuures tulemus vastab tehase nõuetele. Elementaarne?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
mart77
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm
Asukoht: Täna siin, homme seal. Pesa Kloogaranna-Laulasmaa

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas mart77 » T Apr 18, 2017 6:22 pm

Väga kahtlane värk, kõige turvalisem oleks see mootor üldse maha müüa (eriti mulle) :wink:
Aga teises FSm-is on kirjas ka kuumalt sätitavad klapivahed:
sisse: 0.25mm
välja: 0.36mm
Ehitusgeoloogia.
Puurimisest nii mõndagi.
53451948
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1207
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas amevier » T Apr 18, 2017 10:29 pm

Jep, küsimus oli selle 0,1 mm tolerantsi kohta.
Praegu veel ei müü.
Land Cruiser KZJ95
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1207
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas amevier » T Mai 02, 2017 8:51 pm

Ega kellelgi neid reguleerseibe pakkuda pole?
Land Cruiser KZJ95
Kasutaja avatar
mart77
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm
Asukoht: Täna siin, homme seal. Pesa Kloogaranna-Laulasmaa

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas mart77 » P Mai 07, 2017 9:12 am

Kasutaja "suitsukala" peaks saama sind aidata.
Ehitusgeoloogia.
Puurimisest nii mõndagi.
53451948
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1207
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Mootor 2L-T

PostitusPostitas amevier » K Mai 10, 2017 1:07 am

Sai juba lihvimisega jutti asja. Neid kuuma mootori andmeid arvestades sai tehtud külma mootoriga sisse 0,3 ja välja 0,5.
Land Cruiser KZJ95

Mine “Toyota”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist