Mootor 2L-T
Moderaatorid: jr, Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Mootor 2L-T
Tegin lahti mootori manuaal, et klapivahede regulli asjus selgust tuua ja manuaal ütleb külma moto klapivahede kohta nii:
sisse 0,2 - 0,3 mm,
välja 0,4 - 0,5 mm.
Miks need numbrid sellise lõtkuga on antud?
Patrolil oli küll täpselt 0,35 mm ja ei mingeid variante...
sisse 0,2 - 0,3 mm,
välja 0,4 - 0,5 mm.
Miks need numbrid sellise lõtkuga on antud?
Patrolil oli küll täpselt 0,35 mm ja ei mingeid variante...
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Mootor 2L-T
Täitsa norm ju, arvestatud ,et asjad lähevad kuumaks ja paisuvad.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Mootor 2L-T
Ei saanud aru - tempi koha pealt on ju ette antud, et külma motoga regullitakse?Tegija kirjutas:Täitsa norm ju, arvestatud ,et asjad lähevad kuumaks ja paisuvad.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Mootor 2L-T
Väljalaske klapp läheb kuumemaks ja paisub rohkem.
Milleks üldse Toyota inseneride soovitusi kahtlusealla seada? Kui see mootor niikaua on vastu pidanud ja pealegi on suht popp mootor, siis järelikult inseneerud teavad, mis teevad.
Milleks üldse Toyota inseneride soovitusi kahtlusealla seada? Kui see mootor niikaua on vastu pidanud ja pealegi on suht popp mootor, siis järelikult inseneerud teavad, mis teevad.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Mootor 2L-T
Jutt ilmselt tolerantsist või väärtuste vahemikust. Erinevalt enamustest automarkidest kasutatakse Toyotaid ka kohtades, kus ei ole tõepoolest mitte midagi, rääkimata mõõteriistadest. Ja vot seal saabki klapid reguleeritud "silma järgi", kusjuures tulemus vastab tehase nõuetele. Elementaarne?
Tehtud, mõeldud.
Re: Mootor 2L-T
Väga kahtlane värk, kõige turvalisem oleks see mootor üldse maha müüa (eriti mulle)
Aga teises FSm-is on kirjas ka kuumalt sätitavad klapivahed:
sisse: 0.25mm
välja: 0.36mm
Aga teises FSm-is on kirjas ka kuumalt sätitavad klapivahed:
sisse: 0.25mm
välja: 0.36mm
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Mootor 2L-T
Jep, küsimus oli selle 0,1 mm tolerantsi kohta.
Praegu veel ei müü.
Praegu veel ei müü.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Mootor 2L-T
Ega kellelgi neid reguleerseibe pakkuda pole?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Mootor 2L-T
Kasutaja "suitsukala" peaks saama sind aidata.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Mootor 2L-T
Sai juba lihvimisega jutti asja. Neid kuuma mootori andmeid arvestades sai tehtud külma mootoriga sisse 0,3 ja välja 0,5.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.