Tere,
2013. Hiluxil DPF filter täis, põletamine ei aita, uue eest küsitakse ca 3000 EURi. Kuuldavasti pakub VKM väljaprogemise võimalust koos peenhäälestamisega, hinnakalass alla 1000EURi. Kas keegi on lasknud oma Hiluxil/ LC seda teha, kuidas peale seda dünaamika on ja kuidas TÜV sellesse suhtub? Kas peale VKMi on veel tegijaid?
Tänud!
3.0d Hilux 1KD-FTV mootori parendamine
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: 3.0d Hilux 1KD-FTV mootori parendamine
Mis sul see läbisõit on siis, et juba umbes on?
Üldiselt progetakse/lõigatakse välja ja ongi korras.
Tegijaid on muidu palju aga mitte kõik ei ole head. Ühe normaalse tegija kodukalt jutt:
Paljud ettevõtted kui ka eraisikud pakuvad väga odavat teenust DPF /tahmafiltri välja programmeerimisel.
Kasutakse tundmatu päritoluga eBayst ostetud faile või piraat VOLTA või EcuSafe programme.
Kui vähegi hoolid oma autost, ära kunagi lase oma autole programmeerimist/eemaldust teha eriti veel nende programmidega.
Antud programmid kustutavad auto ajust tihtipeale ainult veakoodid ja ainult osade isepõletus protsesside algebrad, osadel autodel ei tööta enam püsikiirusehoidja, auto jääb tihtipeale tossama, kui mitte kohe, siis mõne saja km pärast algab jälle nö varjatud isepõletus protsess, kütus satub karterisse ja õli ei määri enam ja mootor võib halvimal juhul "kokkujoosta".
Lisaks sellele kustutavad need programmid ära palju muid veakoode ja auto ei näita diagnostikas enam näiteks pihusti, õhulugeja, kütuserõhu vm vigu...
Sellise auto tulevane parandamine võib osutuda väga keeruliseks...
Üldiselt progetakse/lõigatakse välja ja ongi korras.
Tegijaid on muidu palju aga mitte kõik ei ole head. Ühe normaalse tegija kodukalt jutt:
Paljud ettevõtted kui ka eraisikud pakuvad väga odavat teenust DPF /tahmafiltri välja programmeerimisel.
Kasutakse tundmatu päritoluga eBayst ostetud faile või piraat VOLTA või EcuSafe programme.
Kui vähegi hoolid oma autost, ära kunagi lase oma autole programmeerimist/eemaldust teha eriti veel nende programmidega.
Antud programmid kustutavad auto ajust tihtipeale ainult veakoodid ja ainult osade isepõletus protsesside algebrad, osadel autodel ei tööta enam püsikiirusehoidja, auto jääb tihtipeale tossama, kui mitte kohe, siis mõne saja km pärast algab jälle nö varjatud isepõletus protsess, kütus satub karterisse ja õli ei määri enam ja mootor võib halvimal juhul "kokkujoosta".
Lisaks sellele kustutavad need programmid ära palju muid veakoode ja auto ei näita diagnostikas enam näiteks pihusti, õhulugeja, kütuserõhu vm vigu...
Sellise auto tulevane parandamine võib osutuda väga keeruliseks...
Re: 3.0d Hilux 1KD-FTV mootori parendamine
Toyota ajule pole nii lihtne ligipääseda nagu mõnele saksa autole, et lihtsalt juhe taha ja valmis. Vajab veidi peenemat tehnikat, mida igal tuunijal pole. VKM-is ainult tahmafiltri eemaldus on 500€ hinnakirja järgi. Kui tahad chippida ka, siis 1000€.
Re: 3.0d Hilux 1KD-FTV mootori parendamine
Ls on on napilt alla 400k.
Sain täna proovida aasta vanemat ca sama ls Hiluxi, millel DPF läinud ja tuunitud. Minekul on märgatav vahe, eriti kiirendamine möödasõidul. Omanik muidugi kurtis, et käigukast (automaat) on hakanud jukerdama, ei vaheta vahel "õige" koha peal käiku, kuid kas see tuleneb suurenenud võimsusest või lihtsalt auto jääb vanaks.
Sain täna proovida aasta vanemat ca sama ls Hiluxi, millel DPF läinud ja tuunitud. Minekul on märgatav vahe, eriti kiirendamine möödasõidul. Omanik muidugi kurtis, et käigukast (automaat) on hakanud jukerdama, ei vaheta vahel "õige" koha peal käiku, kuid kas see tuleneb suurenenud võimsusest või lihtsalt auto jääb vanaks.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Re: 3.0d Hilux 1KD-FTV mootori parendamine
Endal 2010 hilux 3.0. Ls pea 300 000. On ka chipitud 170 tuhande juures. Aga kas tahmafilter vahel ei oska öelda. Siiamaani kõik väga ok. Ei suitse ja tilkagi õli juurde pole ka vaja vajada.. aut.kk toimetab ka väga hästii
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010