K: LC J95, 3,0d pikk start ja lahendus

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

K: LC J95, 3,0d pikk start ja lahendus

Postitus Postitas holari »

Tere.

Nimelt on tekkinud mure.
Auto aastast 99, mootoriks 1KZ-TE, 92kW.

Külmalt käivitub normaalselt (enamasti), päris soojalt pole probleemi, aga sellises pool kõvas olekus, kui auto 3H seisnud, siis käivitus enamasti pikk ja tööle minnes suits taga, st. Põlemata kütus. See pole alati nii,aga tihti.

Kas kellelgi on kogemusi millest alustada? Tundub, et mingi andur, aga milline? Pole sel veel ju ka erilist diagnostikat, tuleb kõik üksikult läbi käia. Kui keegi on sarnase jamaga tegelenud, ehk jagad vihjeid, hoian ehk pisut aega kokku.

H.
Viimati muutis holari, N Nov 24, 2016 12:41 pm, muudetud 1 kord kokku.
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas maksipoiss »

Vana silla kõrval Autolabor (vms) jagab diislivärki küll. Näiteks Pärnu Kiirabi mersud käivad seal diagnostis, kui silberil lõnga sõlme tõmbab .
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas holari »

Tere.

Eriti ei usalda kedagi, sest neil puuduvad kogemused. Loevad koode ja AutoDatat. Võibolla eksin. Tegelt ühe kontakti juba sain.
Kuna mul endal seisavad asjad käes ning elekter ja säärane on tuttav, siis alustuseks paar tundi olin peadpidi kapoteall. Tulemuseks oli see, et auto arust oli tal viga järgmist 24 = Intake air temp sensor.
32 = Correction resistor signal.
Lisaks kontrollisin kõik eelsüüte küünlad, need olid korras.
Peale kokkulappimist oli vee temp. Rikkele parajas vahemikus, aga käivitus oli ideaalne. Imelik, eks :?

Esimene viga on lihtne, sel polnud hetkel häda midagi, takistus muutus temperatuurist sõltuvalt lubatud vahemikus.
Teine on keerulisem ja netis üht teist kirjas on, pole veel jõudnud süübida. Hetkel kustutasin need ära, kui homme tagasi, siis peab vaatama, mis edasi.
Ega see algeline elektroonika väga nutikas pole, aga vihjeid ehk annab.
Mis tegelt oli veel, siis üleeelmise paagitäiega kasutasin mingit uipu moodsat nano lisandit, siis ei olnud ühtegi anomaaliat. Aga see ei ole ju normaalne, sest see tähendaks, et kütus tanklas on ilge pask, mida ei tahaks uskuda ja kaldun kokkusattumisele. Lükake ümber või kiitke heaks.

Edu mulle otsingutes
H.
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas maksipoiss »

Selles ongi point , et seal osatakse ka suur pilt kokku panna mitte ainult ei loeta koode ja ei kehitata õlgu kui asi vähe keerulisem on. Ega ilmaasjata kiirabi bussidega tihtipeale seal käida, võiks ju silberis asjad korda saada, aga kus sa sellega.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas holari »

Tere.
Olen jõudnud nüüd niikaugele, et Correction resistor takistust mõõtes on see kuskil 1ohm, seda mõlemil. Autodata annab lubatud vahemikuks 100-2000, seda 20c temp juures. Kõik ülejäänud sensorid on lubatud vahemiks.
Kuna ma ise ei ole nii kindel endas, viin ühe selli juurge ka, kes pidi asja tndma. Vaatame, mis tema räägib.
Kuigi, olles tänaseks lugenud hulga foorumeid, siis see saatana takistus mõjutabki käima minemist (tundub, et kütuse kogus on liiga suur) ja kütuse kulu, see on mull hetkel kuksil 15-16l keskmiselt ja sõit on umbes 50/50 linn ja maantee.
Loodan, et see nii on.
Kuigi lugedes välismaised foorumeid, siis pidi sinna suht lihtsalt istuma peale 2,8 Pajero pump, mis pidi olema täitsa ajudeta. Pole täpsemalt ise süvenenud veel, sest loodan original asjast asja saada.

Kui nüüd keegi seda teema lugedes tunids, et see vana (mina siis) paneb täiega segast ja tegelikult on asjad nii, siis anna teada. Inimesele, kes annab õige vihje, saab auhinna.

H.
jaanipoiss
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: L Nov 22, 2014 6:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas jaanipoiss »

Kui on anomaaliad, siis ma prooviks korraks mõnda teist sama mudeli aju. Vanuse ja temperatuuri muutustega võivad kondekad lekkima/jamama hakata.
Mul jukerdas automaatkast. Ostsin teise, väidetavalt korras kasti ja peale vahetust on probleem sama. Foorumites tuhnides sain aru, et oleks piisanud ajus mõne, alla euri maksva kondeka vahetamisest :roll:
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas holari »

Tere.
Tänud kaasa mõtlemast.
Iseneset võib ideel jumet olla.

H.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas holari »

Tere!

Hetke seisuga on lugu vist ikka nii,et pump seest kulunud. Mis edasi....ei tea, võtan maha ja teen korda või leian midagi ägedamat. Kuigi ma ei saa aru, kuidas see nüüd nii äkki ära kulus. Töötas kenasti ja umbes 1000km ei taha enam üldse käima minna. Kas see on normaalne? Kütus on olnud koguaeg korralik, filter on vahetatud. Kui Terracanil nägi manual ette, kui pump läheb, siis ka paagi ja trassi asendamist, siis kuidas lood sellega? Või vahetan tihemini filtrit ja paigutan trassile mingi magneti mis püüab kinni metalli tolmu?

H.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start

Postitus Postitas LauriJ »

1kz-te pump pole eriti kallis vidin. Paljud on vahetanud elektroonilise pumba mehaanilise vastu - ehk neid peaks siinmail ikka vedelema.
Võibolla vahetust tuleb odavam, kui vana pumba remont.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start ja lahenduse leidmine

Postitus Postitas holari »

Jah, see mehhaanilise vastu vahetamine oleks üks varjant. Katki pidi olema tegelikult nüüd viimase info kohaselt ainult
see "junn"

http://www.roughtrax4x4.com/denso-spill ... valve.html


See nüüd ei ole teab mis suur probleem, aga ma ei suuda kuskilt seda leida varuosapoest, tundub, et vahetus koos pumbaga, mis on ebanormaalne.
Lugesin inglise keelsetest foorumitest selle pumba vahetuse kohta, siit pole leidnud, juu siis ei eksponeerta.
Iseenesest, kuna mul pole plaanis müüa oma autot ja sõidaks kaua võiks mehhaanilise pumba peale mõelda. Paistab,et Mitsu seade oleks lihtne installid ja Toyotal endalgi olemas mehhaaniline pump.

Kui siin on keegi, kes ütleb, et paneb Mitsu pumba seal tööle (ma ennast ei usalda) siis pane hind mulle privasse. Sest nagu ma leidsin selle klapi hinna ligilähedase, siis see maksab umbes kasutatud Mitsu pumba hinda. Lisaks läheks aint install ju.

H.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start ja lahendus

Postitus Postitas LauriJ »

Mitsubishi pumba panek pole päris 1:1-le vahetus. Vaja midagi modida ka lisaks. Täpsemalt ei viitsind süveneda, panime omale toyota meh pumba.
Kui huvi, siis meil elektrooniline pump olemas, mingi 160000km sõitnud mootorilt. Töötas nagu kellavärk - 100€.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start ja lahendus

Postitus Postitas holari »

Kuule, vist tahan. Meil kontaktid olemas, kas saadad pakiautomaadiga?
Mina aga kannan raha.

Saatmine on hinnas jah? :)

H.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: LC J95, 3,0d pikk start ja lahendus

Postitus Postitas holari »

Selle kuradi klapi vahetus ei muutnud midagi......

H.
Vasta

Mine “Toyota”