LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Moderaatorid: jr, Moderators
LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Kuna peal on originaalakud ning nendel pole kirjas ühtegi parameetrit, aga uusi vaja osta, siis sooviks teada neid parameetreid mis tehases paigaldatakse.
Saan aru, et saab vaadata ka VARTA või BOSH kataloogist, aga kuna need võivad ka eksida ja hiljem on selline aku mida genekas kas laeb üle või ei suuda just täis laadida.
Ehk kellelgi juba kogemus olemas, et teatud mahutavusega ja mõõduga sobib väga hästi antud autoga ja genekaga.
Saan aru, et saab vaadata ka VARTA või BOSH kataloogist, aga kuna need võivad ka eksida ja hiljem on selline aku mida genekas kas laeb üle või ei suuda just täis laadida.
Ehk kellelgi juba kogemus olemas, et teatud mahutavusega ja mõõduga sobib väga hästi antud autoga ja genekaga.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Ära üle mõtle.Hydroid kirjutas: ...
hiljem on selline aku mida genekas kas laeb üle või ei suuda just täis laadida.
...
Sinna aluse peale ei mahu nii suur aku, et seda ei jaksaks normaalse tarvitamise juures (sõiduaega ikka kümnetes minutites iga külmalt käivitamise kohta) täis laadida. Üle laadimine on aga geneka rike, siin ei ole akudega midagi pistmist. 14,5+ V keedab kõik peediks.
Minu tutvusringkonnas on parima hinna-kvaliteedi suhtega olnud Bären. Kestab sama kaua, nagu margiakud, aga maksab kolmandiku võrra vähem. Minu suureks üllatuseks keeldub kaks Spirit-nimelist akut endiselt ära suremast. Aga ostetud Vartad on kõik loetud aastatega loojakarja läinud (tõsi, küll peale 24. kuu täitumist). Ikkagi kvaliteetne kaup - peab lubatud paar aastat ikka vastu.
Boschiga isiklik kogemus puudub, aga eriti ei kurdeta muu, kui soetushinna üle
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Miks elada elu keeruliseks? Lähed akudega kapleva ettevõtte juurde. Need teevad kataloogi lahti ja annavad vajalikud akud.
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Võta mõõdulint kätte, mõõda see auk ära, kuhu aku käib ja panegi nii suur. Või kui suur soov sama mõõtu akut nagu vana, siis mõõdagi vana aku ära ja kogu lugu. Akusid müüakse ka mõõdu järgi. Ei ole siiani ka Exide'i akudele, mida kasutanud, midagi ette heita olnud.
F-250XLT 7,3D
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Ma vist tõesti mõtlen liiiga palju üle....
Aga siis selge, kataloogist ja mõõtude järgi Tänan.
Aga siis selge, kataloogist ja mõõtude järgi Tänan.
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Ehk kellelgi vaja, siis originaalis seisab LC120 3.0D moooriga 80Ah ja käivitusvool 800A.
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Ma ei tea kuidas on lood LC120-ga, aga Hiluxil on need kaks akut erinevad (+ ja - klemmid on ühel akul ühtepidi, teisel teistpidi).
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Mis aastast alates? Vanakestel nagu pole kohanud....kummist kirjutas:Ma ei tea kuidas on lood LC120-ga, aga Hiluxil on need kaks akut erinevad (+ ja - klemmid on ühel akul ühtepidi, teisel teistpidi).
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
Ma seda ei maininud, aga tõesti minu 2007 aasta LC peale läksid ka erineva plussi poolte akud, üks parema poolse ja teine vasakupoolse plussiga.
Re: LC120 3.0D 127kW aku parameetrid
v6sa kirjutas:Mis aastast alates? Vanakestel nagu pole kohanud....kummist kirjutas:Ma ei tea kuidas on lood LC120-ga, aga Hiluxil on need kaks akut erinevad (+ ja - klemmid on ühel akul ühtepidi, teisel teistpidi).
2012.a. mudel (3.0).