Hilux D4D 2,5 vs 3,0

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 645
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas Tony » T Nov 10, 2015 9:39 pm

Õhtust Härrased

Kas keegi on omanud reaalselt nii 2,5 kui ka 3,0 mootoriga Hiluxseid, et tuua välja põhivahed reaalolukordades, mitte ainult ilusad nr paberl ja internetis.

Hakkan "usku" vahetama :)
Ei tahaks Hiluxiga sama reha peale enam astuda nagu Patroliga tehtud sai ;)


Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)3(üks)3(viis)3
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 438
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas KKKKKK » N Nov 12, 2015 9:32 pm

Siin teemast kirjutatud ju küll. Mu meelest tühjalt suurt vahet pole. Kui vead käru ja asju, siis ikka vahe tuleb. 2,5 pole automaati.
Ega need tojoota diislid suuremad asjad pole. Noh vast pole kaua oodata kui uus 2,8 tuleb. Äkki kellelgi cruiser juba sellega, on parem?
Hilux SR 2,5 12/2012
Koduabiliseks vali AVANT kompaktlaadur!
Otokas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas Otokas » T Nov 17, 2015 10:43 pm

Mina just muretsesin ühe viimastest uutest 3.0 l manuaalkastiga Hiluxitest. 2.5 on madalatel pööretel ilgelt jõuetu. Kui maastikul kohapealt minemiseks gaasi annad, siis on esialgu selline tunne, et sureb välja. Käru ei ole ka 2.5 liitrise suurim sõber. 3.0 kütusekulu jälle on keskmisena (70% trassi) 10,5 l, mis 2015 aastal kohta ja vahepeal Saksa autodega sõitnuna on ikka väga vana kooli kulunorm. Kui oled Hiluxi plaanis kindel, siis soovitan osta 3.0. Kui vajad lihtsalt kastikat, siis võiksid hoopis teisi tootjaid vaadata. Need on enamasti erksama minekuga ja mugavamad. Mina hiluxi fännina vaatan selle peale, et 189 cm-ga on istme viimases asendis roolis kitsas ja pikal sõidul väsitav, vedrutus on sama "hea" kui 1989 aasta mudelil ning 5-käiguline manuaalkast on vist UAZi toodetud, kui armsatele eripäradele. Plaanisin uue ära oodata, kuid siis selgus, et uus tuleb juba selline, et aeglusti ja sildade lülitus käivad nupust. See oli minu jaoks no-no, sest kogemused Isuzu kastikaga ütlevad, et nupp võib näkku panna ja panebki.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Kasutaja avatar
kummist
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: T Mai 28, 2013 3:08 pm

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas kummist » K Nov 18, 2015 5:07 pm

Ise sõidan 3.0MT-ga.

Kütusekulu maanteel:

Kui rehviks maanteerehv 255/70/R15, siis gepsu ja kütusearve põhjal väidan, et kulu on 7.5l/100km (tühjana). Talvise kütusega läheb liiter otsa.
Kui rehviks Cooper Discoverer AT3 (265/70/R15), siis kütusekulu 9.2 ja talvise küttega jälle liiter otsa. Kui haagis taga (1t), siis kütusekulu 12l/100.

Rehv mõjutab päris palju.



Kes tahab kiiremat ja võimsamat autot, siis selleks on teised margid, aga siis ärge ka lootke, et mootor üle 500 000km välja veab. Kõik käib millegi arvelt.
Vanad mersudiislid kestsid (700k-900k) ka suuresti tänu sellele, et ei pigistatud turboga liigseid kW-si mootorist välja. 3 liitrise mootori kohta rohkem kui 130kW on pisut liiast kui kestvus endiselt oluline. Viimase LC-d, mis 1KD-FTV-ga müügis olid mälu järgi vist juba 147kW - pisut palju.

Samuti on volkari transporteri ühel versioonil 2.0 mootoril 132kW! Pikka iga sellel ei ole.

PS. Enne ostu suhtlesin endise toyota müügimehega, kellel juba mitmes hilux kasutuses ja minu küsimuse peale, et kumba eelistada (2.5 vs 3.0) küsis, et kas auto on ainult liisinguperioodiks või kavatsed enamuse ressursist ise ära kasutada? Kui pikemaks siis 3.0 ja haagisega pidi jah suur vahe olema.

Varsti saab mul 100 000km täis ja olen rahulikult lasknud mööda väga erinevaid teid, turninud vulkaanikraatri jalamil ning ei ole sillad kääri läinud nagu Fordil. Jahutusvedelik ei ole põrandale jooksnud, akulaadimine ei ole sellel autol nii nutikas, et leiaksid ennast tühja aku juurest. Detailid lahti ei logise ja seepärast midagi kinni ei ole vaja keerata. Alguses küll mõtlesin, et äkki võtaks ikka Ford F150 (päris ford), kuid mitu meest laitsid selle mõtte maha, sest probleeme pidi olema mingite rullikute ja solenoididega ja nii juba 2005.a. alatest. Need muidugi soovitasid mulle RAM1500-t, aga seda ma ise lihtsalt ei tahtnud. Ja need mehed, kes autosid ümber ehitavad soovitasid euroopa fordist lihtsalt eemale hoida. Tõenäoline probleem hiluxil on turbo ja pihustid, kuid kahtlane kas täna üldse enam leiab diislit millel selliseid riske ei ole.
Otokas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas Otokas » K Jaan 13, 2016 10:23 am

3.0 MAN Hilux
Suverehv 255/65 R17 keskmine 10,5l 100 km
Talverehv 235/85 R16 keskmine 11,4l 100 km
Odomeetri järgi, arvestamata võimalikku läbimõõdu erinevust.
Eraldi mingitel ainult maantee katsetel pole nagu mõtet. Keskmisena alla 10l Eesti siseselt hakkama saamine tundub ulme, kui natukenegi sihtotstarbelist kasutust ja linna lisada oma sõitutesse.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Kasutaja avatar
kummist
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: T Mai 28, 2013 3:08 pm

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas kummist » K Jaan 13, 2016 9:56 pm

Otokas kirjutas:3.0 MAN Hilux
Suverehv 255/65 R17 keskmine 10,5l 100 km
Talverehv 235/85 R16 keskmine 11,4l 100 km
Odomeetri järgi, arvestamata võimalikku läbimõõdu erinevust.
Eraldi mingitel ainult maantee katsetel pole nagu mõtet. Keskmisena alla 10l Eesti siseselt hakkama saamine tundub ulme, kui natukenegi sihtotstarbelist kasutust ja linna lisada oma sõitutesse.


Tallinnast Kuressaarde suvisel ajal 7.5-8... vastutuulega 9.5

Väga palju mõjutab ka see, et kas kastil kate on? Kui ei, siis vähemalt liiter tuleb kulu kohe otsa - isegi kaks ja seda sõltumata margist. Lahtine kast on aerodünaamika mõttes paras langevari seal taga. Sõidad ake(n/nad) lahti või mitte? Vastutuul kastiauto puhul mõjutab samuti palju, sest tegemist ei ole just liiga aerodünaamilise kerega.

Ja loomulikult sõiduvõtted. Kas mootoriga pidurdust kasutad? Kunagi kui sõiduautoga sõitsin ja sõbral oli täpselt sama auto ja samad rehvid, siis oli erinevus selline, et minul maantee+linn = 9.2, temal 11. Vahetasime üheks päevaks autod, tulemused kandusid juhiga autole üle.

Manuaali eelis AT ees ongi see, et kui sul on mootoriga pidurdus käe ja jala sisse harjunud, siis kütust läheb vähem, piduriklotsid kestavad 100 000+ km ja näiteks Hispaanias sõites tuleb suur kütusekulu vahe olenevalt tihendist rooli ja istme vahel. Ega need autotootjate poolt välja toodud numbrid polegi nii ulmelised vaid mõõdetud ideaaltingimustes. Meie küll ideaaltingimustes ei sõida, kuid sõiduvõtted mõjutavad ikka päris palju ja mõned sattuvad neist näitudest väga kaugele.

Minu jaoks isiklikult loeb väga palju "ainult maantee" kulu, sest kui vaja pikki otsi sõita (vahel mitu tuhat järjest), siis on vahe sees.

Ja kui enne oli juttu tuulest, siis õhutakistust ilmestab hästi järgnev joonis:
Pilt

Lilla joon tähistab aerodünaamikat ja peale 55mph (88kmh ~90kmh) hakkab õhutakistus järsemalt tõusma kui see tõusis nullist 90kmh-ni. Kes ei usu proovigu ise järgi. Kui sõiduauto võtab 90km/h sõites kütust näiteks 6.5l sajale, siis 140km/h sõites võtab näiteks 11l sajale. Hiluxiga sama eksperiment näitas, et kui üle 90 ei vajuta, siis võtabki 7.5-8, aga 110-ga sõites juba 11-12.

PS, Isegi Hispaanias sõites läbi terve riigi ülevalt alla oli keskmine kütuse kulu 8.8. Kast oli reisivarustust täis, kaks inimest peal. Pikad tõusud ja tõusu ajal 18-20l sajale! kuid sama palju oli ka langust ja kuna sai kasutatud käiguga pidurdust langustel ja mitte pidureid, siis see kompenseeris kõik eelneva kulu kenasti. Ja loomulikult üle 90 ei raatsinud vajutada, sest tuhandete kilomeetrite peale jookseb sisse üsna suur vahe.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1174
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas LauriJ » K Jaan 13, 2016 10:48 pm

Tehaseandmetel on 3.0 küttekulu maanteel 7,3 (2,5sel 6,7l/100le). Tahaks seda sõidugeeniust näha, kes need numbrid Hiluxist välja võluvad normaalse kulgemise juures (60ga sõitmine pole normaalne kulgemine). :) Olen ka igast ökosõite jms proovind, maanteel 80-ga jne aga selliseid numbreid pole veel elusees näinud. Keskmine oli ikka 8,5+ l/100le. hetkel rehvid suuremad all ja sellest ei räägi.
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, CanAm Outlander 1000 XT-P
Kasutaja avatar
kummist
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: T Mai 28, 2013 3:08 pm

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas kummist » K Jaan 13, 2016 11:01 pm

LauriJ kirjutas:Tehaseandmetel on 3.0 küttekulu maanteel 7,3 (2,5sel 6,7l/100le). Tahaks seda sõidugeeniust näha, kes need numbrid Hiluxist välja võluvad normaalse kulgemise juures (60ga sõitmine pole normaalne kulgemine). :) Olen ka igast ökosõite jms proovind, maanteel 80-ga jne aga selliseid numbreid pole veel elusees näinud. Keskmine oli ikka 8,5+ l/100le. hetkel rehvid suuremad all ja sellest ei räägi.


Tehase andmetel on küttekulu 3.0-l maanteel lausa 6.7 ja 2.5-l on näiduks 6.6
Ilmselt võtsid aluseks AT 3.0-i.

Pakun välja, et selle näidu saaks isegi kätte, aga vaja oleks järgmist:

1) Tuulevaikus.
2) Kitsas maanterehv ja pisut kõrgem rõhk rehvis.
3) kastil peab olema hea aerodünaamikaga kate.
4) Autos tohib istuda ainult üks inimene.
5) Kast peab olema tühi.
6) Kütus peab olema suvine ja kõrge parafiini sisaldusega, mitte mingi lurr.
7) Testi vältel hoiab auto ainult kiirust.. ei kiirenda ega aeglusta. Jah teoreetiliselt võimalik ja minu arust on kõikide autode spetsifikatsioonid sellised.
8) Konditsioneer ja kahtlustan, et ka esituled on välja lülitatud.
9) Sile asfalt... olen sellist ainult Hollandis näinud.

PS. Ühel RAM-l sai sügisel just küttekulu vähendatud nibin-nabin kahe liitri võrra kui kastile sai kate peale. Üldiselt ongi kõik põhiliselt tuuletakistuses kinni ja natuke ka veeretakistuses. Kui tuuletakistus oleks null, siis ilmselt kannataks 5l sajale sõita. Kui veel auto relssidele tõsta, siis saaks kulu veelgi vähemaks - drežiiniralli :lol: :lol: :lol:
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1222
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas beginner » N Jaan 14, 2016 9:21 am

kummist kirjutas:Ja kui enne oli juttu tuulest, siis õhutakistust ilmestab hästi järgnev joonis:
[img=http://www.solarjourneyusa.com/Pictures/PowervsSpeed.jpg]Pilt[/img]

Lilla joon tähistab aerodünaamikat ja peale 55mph (88kmh ~90kmh) hakkab õhutakistus järsemalt tõusma kui see tõusis nullist 90kmh-ni. Kes ei usu proovigu ise järgi. Kui sõiduauto võtab 90km/h sõites kütust näiteks 6.5l sajale, siis 140km/h sõites võtab näiteks 11l sajale. Hiluxiga sama eksperiment näitas, et kui üle 90 ei vajuta, siis võtabki 7.5-8, aga 110-ga sõites juba 11-12.
Seda kogesin kunagi ise pooljuhuslikult, sõidukiks oli Nissan Navara D22. Aastaid tagasi sai käidud igal nädalavahetusel Tartu ja Tallinna vahet ning teadsin hästi, kui palju kütuseseier selle sõiduga langeb, kiirus tavaliselt 95-100. Ükskord oli tee paksu lörtsi täis ja tänu sellele tempo natuke rahulikum ja kiirus väiksem, 80-85 km/h ning seier langes minumeelest lausa poole vähem :D Täpset kulu ei viitsinud tollel ajal mõõta, polnud põhjust.
M: Vintsi juhtmeta puldid
M: snorkleid Jeep'idele ja teistele ka: ZJ, XJ, WJ, Y60, Y61, Pajero, LC, Jimny, G...
kaalikas
Mudder
Postitusi: 92
Liitunud: T Dets 21, 2004 4:18 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas kaalikas » E Veebr 15, 2016 7:48 pm

3.0 ja automaat kui hilux,kütusekulu nii ehk naa 10-11ltr,aga hea lahe lasta!
Arborist
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas Arborist » T Mär 15, 2016 8:46 pm

Endal 3.0 at 2010

Viimase 4000 km keskmine kõigub 8.4 ja 8.5 vahel . Maanteed lasen üldiselt püsikaga 95ga . Kui keegi ette jääb siis lasen mööda muidugi. Kastil klaasidega kong peal ja naelad 265/65/17. Teised rehvid goodrich AT 270/65/17 , võib liitri juurde panna.
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 440
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas eero I » K Mär 16, 2016 3:44 pm

Puudub võrdlus Hilux 2,5 ja 3,0 vahel, küll aga olen sõitnud umbes 7aastat 2002a 2,5 d (98kw) MT navaraga. Kui oli haagis taga, koos vanakooli TR3 autoga, umbes 2T, siis foori tagant naljalt ilma sidurit libistamatta minema ei saanud. Arvan, et 2,5 hilux suurt võimekam pole. Seetõttu kasutan täna 2014a 3,0 at hiluxit, sama raske haagisega pole veel vajadust sõita olnud, aga ilmselt on võimekam. Tean inimest kes rääkis, et haagist vedades, haagisel 2,2t, 90-ga sõites hakkas käike alla ja ülesse vahetama, st. jäi lahjaks, temal oli uuem LC 3,0 AT. Ise olen haagisel vedanud WV golfi, golfi vedades sellist probleemi ei täheldanud, seda siis oma Hiluxiga. Ilmselt oli erinevus tingitud veetava massi erinevusest, tuule takistusest ja võimalik, et ka haagise tehnilisest korrasolekust või erinevusest (pidurid, haagise sildade kokkujooks, rehvi rõhud jne). Järgi mõeldes, kahtlustan pigem viimast, sest olen oma võistlusautot mõned korrad vedanud ka LC 90-ga, 3,0D AT (vist92kw), ei meenu, et midagi sellist oleks olnud.
Oma 2014a 3,0 at hiluxist rääkides võib öelda, et üldiselt olen rahul. Mõned pisipuudused on olnud. Kasti raam oli altpoolt väikese värvikahjustusega, see värviti garantii korras esimese hoolduse ajal (3000km), samuti tilkus vihmavesi kasti, läbi kuudi luugi- ja tõsteamortide kinnitustes olevate neediaukude.Need täideti brutaalselt silikooniga.
Tänaseks roostetab tagumise, kroomitud, stange külgmine serv, serv mis on auto küljelt vaadates näha. Amservist öeldi, et stange ei ole kere detail ja kere garantii alla ei lähe, garantii osa puudutab ka kasti. Õnneks pole stange veel väga roostes, aga selle korda tegemine võrdub ilmselt uue ostmisega, ja autot ei ole veel sihipäraselt kasutatudki. Seda pisipuuduseks ei nimetaks, viga on küll väike aga remont pea võimatu.
Kütusest rääkides, sai Norras sõidetud umbes 1500km, autos 4x80kg-i inimesi + täis kast reisinodi, suve algul st tehasemõõdus suverehvidega. Kiirteedele väga ei sattunud, kütust väga ei säästnud ja põhjuseta väga peale ka ei tallanud, kasutatud sai kõiki mugavusi, kiiruse hoidja, kliima jne. Kokku sai loetud kogu kasutatud kütus ja pandud see suhtesse odomeetri näiduga, näitab kuskil 7-8km 100mk kohta rohkem. Tulemuseks oli 9,4l/100km-le, mis oli pea sama tulemus auto kütusekulu keskmise näiduga. Täna, meie kütusega sõites, arvestan pigem üle 10l 100-le. Olen täheldanud, et iga lisatud 10km/h, lisab 1l kütust 100km kohta, seda siis vahemikus 80-110km/h. Kuna suvel sõidan suht palju trassil kus on 110 lubatud ja talvel mõjutab kütuse kulu külm ja lumeplöga, siis tulebki keskmiseks +/-10l 100-el. Peab vist lisama, et enamus ajast sõidan tagasilla veol, ka talvel, sest enamus ajast on teed soolaveega kaetud.
Meenus üks seik ostmise aegadest. Tahtsin saada (aastal 2014) Hiluxit 3,0td mootoriga, manualkasti ja difrilukuga. Nagu ühest suust väitsid kõik esindused, et 3L mootoriga ei ole, ega saa ka lisavarustusena silla difrilukku. Seepeale pakuti (lisa raha eest) veojõu kotrolli, nõustusin, siis selgus, et viimast ei saa manualkastiga. Niisiis saigi mu sooviks 3,0L mootor, automaatkast ja veojõukontroll, muidugi mitte väikese lisatasu eest. Ekspluatatsioonis selgus aga et pehmel pinnasel keerates v pöörates autot 90kraadi ja rohkem, jätab tagumine sisekurvi jääv ratas maha jälje, kas lohisemise või kraapimisjälje pole olnud veel viitsimist väljaselgitada, sobival hetkel pole olnud kahte inimest. Teadaolevalt peaks veojõukontroll kinni pidurdama kiiremini pöörleva ratta, seega välimise. Sisemine ratas saab jätta jälje ainul seetõttu, et pöörleb sama kiiresti kui välimine e. siis difri lukust tuleneval. Järelikult mõned väited ei pea paika, hilisemalt on minu kahtlust kinnitanud ka asjaolu, et 30 000 hoolduses pandi Amservis tagasilda LSD lukuga silla sillaõli. Kui keegi väidab, et 3,0mootoriga Hiluxi ei ole taga sillalukku, siis ei maksaks seda puhta kullana võtta, ilmselt sõltub see ka aastakäigust. Kui minu eelnev jutt kisub teemast vähe mööda, siis viimane lõik on vägagi teemasse.

Eero
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5083
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas TiitR » K Mär 16, 2016 4:12 pm

eero I kirjutas: Kui keegi väidab, et 3,0mootoriga Hiluxi ei ole taga sillalukku, siis ei maksaks seda puhta kullana võtta, ilmselt sõltub see ka aastakäigust. Kui minu eelnev jutt kisub teemast vähe mööda, siis viimane lõik on vägagi teemasse.

Eero

Kui ise veel LC-ga ringi kulgesin ja natuke ka Hiluxit uurisin (aasta oli siis 2013), siis mulle on müügimehe jutt mällu sööbinud, et 2,5td-le sai mehhaanilist tagalukku ja 3,0td-le vaid LSD-d ? Aga seda, et üldse midagi taha ei saanud, seda küll ei meenu.
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 440
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas eero I » K Mär 16, 2016 4:43 pm

Kas see oli üldine arvamus ja arusaam või keegi üks. Küsisin Tallinna Amservist, Elkest ja Tähesajust, vist ka Rakvere toyota esindusest. Tähesajust lubati uurida, uuriti ja vastuseks oli, et ei saa lukku, ülejäänud panid puusalt ja nende juttu kinnitas ka kodulehtedel olev info. Uurisin ka võimalust, et kas 2,5 lukku annab, nende poolt, paigaldada 3,0 liitrisele ja mis vahe on sildadel peale ülekadearvu (võllide pikkused, paksused, nuutide arv ja mõõt jne),paigaldamise osas oli kindel ei ja erinevuste osas jäid nad vastuse võlgu.
Räägitud sai ka Hiluxi omanikega, keegi ei julgenud kinnitada, et 3,0 saab ka tagasilla lukuga. Seda, et sinna iseseisvalt annab midagi paigaldada, pole kahtlustki. Seda siis peale garantiiaega.
Kuna pole autot sihipäraselt kasutanud ei saa ma muidugi ka 100% väita, et lukk sees on. Aga 99,5% -se tõenäosusega usun, et on.

Eero
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5083
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Hilux D4D 2,5 vs 3,0

PostitusPostitas TiitR » K Mär 16, 2016 5:06 pm

eero I kirjutas:Kas see oli üldine arvamus ja arusaam või keegi üks. Küsisin Tallinna Amservist, Elkest ja Tähesajust, vist ka Rakvere toyota esindusest. Tähesajust lubati uurida, uuriti ja vastuseks oli, et ei saa lukku, ülejäänud panid puusalt ja nende juttu kinnitas ka kodulehtedel olev info. Uurisin ka võimalust, et kas 2,5 lukku annab, nende poolt, paigaldada 3,0 liitrisele ja mis vahe on sildadel peale ülekadearvu (võllide pikkused, paksused, nuutide arv ja mõõt jne),paigaldamise osas oli kindel ei ja erinevuste osas jäid nad vastuse võlgu.
Räägitud sai ka Hiluxi omanikega, keegi ei julgenud kinnitada, et 3,0 saab ka tagasilla lukuga. Seda, et sinna iseseisvalt annab midagi paigaldada, pole kahtlustki. Seda siis peale garantiiaega.
Kuna pole autot sihipäraselt kasutanud ei saa ma muidugi ka 100% väita, et lukk sees on. Aga 99,5% -se tõenäosusega usun, et on.

Eero

Mina rääkisin tookord jah vaid Tartu Amservi müügimehega (ega neid ka krt tasu alati uskuda) ja tema väitiski, et tehasest 2,5-l tagasillas lülitatav lukk ja 3,0-l LSD (see ju kvalifitseerub ka ikkagi luku alla?), et 3.0-l lülitavat lukku ei saavat isegi tellida. Seda enam tõesti ei mäleta, kas neid lukud said tehasest kohe külge või pidi eraldi juurde tellima. Aga, et 3,0-l üldse mingit lukustust tehasest saadaval pole? :roll: Foorumlane LauriJ oskab ka kindlasti sõna sekka öelda.
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil

Mine “Toyota”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist