2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Moderaatorid: jr, Moderators

Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Tere,

Soovin osta land cruiserit. Täpsemalt seda: http://www.auto24.ee/used/1959146
Käisin vaatamas, auto väga korras, kuid koju tulles, tekkis küsimus miks tal on 120kw? Tavalislet on need 122kw ja siis need uuemad alates 2007a vist olid juba 127kw mootoritega.

Öelge palun, kas see vahe on mootorites suur 120 ja 122 kw.
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Ja nagu uurinud olen, et 122kw mootoritel, esinevad probleemid pihustitega. Kas siis 120kw ehk vanemal mootoril see probleem puudub?
loomsus
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Okt 11, 2012 7:53 pm

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas loomsus »

Kui ma kunagi enda LC ostsin, siis müügimees rääkis midagi mingitest mootoriuuendustest. Peale lisa kw-de, peaks uuematel mootoritel olema ka oluliselt parem väändemoment.

Minu oma (2006) on juba 127 kw. Ise vaatasin, et vanematel ka 4 käiguline automaatkast vs uuemal 5-ne. Aga ega ma liiga palju nendest asjadest tea.

Taavi
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas TiitR »

Peaks vist nii olema, et 120kw pandi 4-käigulist automaati ja 122kw ja 127kw juba 5-käigulist. 2005a. peaks juba 122kw olema, 2004a. alguses pakuti minu teada veel mõlemit. Ei prtendeeri hetkel absoluutsele tõele, kuid kui ise kunagi omale LC-d otsisin, siis sai vähe uuritud.
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Tänan info eest.

Loen hetkel siin seda kogu jama pihustite kohta, mida kardan kõige rohkem. Täna kui käima panin siis nagu pläginat polnud kuulda ja mootor ei tossanud üldsegi mitte. Samas kui pihustid pepus siis nagu aru saan ligikaudu 1500 eur remondiraha tuleb välja käia? Ehk see ongi siis see risk.

Mõtlen, et kui ära ostan, kas poleks mõtekas kohe esimese asjana lasta karteri kaas maha ja õlivõttur kontrollida ja vajadusel ära puhastada,et hiljem mootori mitte kokku jooksutada?
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Ja kui 4 ja 5 käiku, kas sisi maanteel peaks olema kütusekulu ka erinevust tunda?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas TiitR »

Hydroid kirjutas:Ja kui 4 ja 5 käiku, kas sisi maanteel peaks olema kütusekulu ka erinevust tunda?
Teadjamad räägivad, et kuluvahe on täitsa tuntav, endal 4-käigulisega kogemused puuduvad.
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

On veel kellelgi kogemusi jagada ?
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Ja mis aastast autodel see pihustite probleem on kadunud. Kas kõikidel 127kw mootoritel?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas TiitR »

Hydroid kirjutas:Ja mis aastast autodel see pihustite probleem on kadunud. Kas kõikidel 127kw mootoritel?
2006a...2007a. länkarid käisid recall korras esindustes pihustite jama uurimas. Käis ka minu oma (2006a. 122 kw), teemaks siis pihustiseibide väsimine, mille tõttu tahmab ära õlivõttur ja mootor võib kokku jooksta. Minu oma läbi recalli edukalt, anomaaliaid ei tuvastatud, vahetati seibid uute vastu ja sõit jätkus. Eks need CR pihustid olegi kapriissemad kui vanakoolikad, just kehva kütuse suhtes.
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?

Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Alari »

Hydroid kirjutas:Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?

Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Õhkvedrustus välistab tõstesarja kasutamise (kui muidugi selle vastu üldse huvi on).
Tehnokontroll pädevas kohas võiks selle pihustiprobleemi üsna lihtsalt diagnoosida, st lase lihtsalt konkreetne auto üle kontrollida kui oled midagi välja valinud.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas TiitR »

Hydroid kirjutas:Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?

Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Kõik ei käinud, vaid need tuhanded, mida valmistaja tehas pidas vajalikuks tagasi kutsuda.
Minu oma oli ka õhkvedruga. Padjad ja kõrguse reguleering jah vaid tagasillal, esimesed keeratakse vaid jäigemaks/pehmemaks.
Panin Sulle PS-i ka oma auto hingeelu, mis sattus minu kätte garantii lõppedes (100000km.) ja oli minu kasutuses mingi 3,5a.). Vb. aitab lugemine auto ostule/mitte ostule kaasa :wink:
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas Hydroid »

Tänan, hakkan kohe lugema.

Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?

Postitus Postitas TiitR »

Hydroid kirjutas:Tänan, hakkan kohe lugema.

Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
Olla tehtud tavalisele ringi. Minu omal küll mingeid probleeme polnud. Lasin ka tihti, eriti peale mudas möllamist, alt korralikku pesu, eriti padjakännud mudast/liivast puhtaks. Esiamordid lasin tõsi küll ühekorra vahetada (ühel viskas õli välja). Toona sai neid vaid margiesindusest ja 7500 eeki tk. Räägiti, et saavat ka Venemaa avarustest sama hinnaga paari.
Üldiselt, kui väga pedant pole ja neid erinevaid seadistusi väga näppida soov pole, siis soovitaks lollikindlamat tavavedru.
P.S Õhkvedruga versioon on 99% Executive variant ja sellel ka tehase navi. Et kui huvi töötava ja kaasaegse plaadi vastu, anna märku, jagan kontakti. Korralik ja toimiv Baltikumi sisaldav kaart ja maksis mingi 35.-
Vasta

Mine “Toyota”