2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Moderaatorid: jr, Moderators
2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Tere,
Soovin osta land cruiserit. Täpsemalt seda: http://www.auto24.ee/used/1959146
Käisin vaatamas, auto väga korras, kuid koju tulles, tekkis küsimus miks tal on 120kw? Tavalislet on need 122kw ja siis need uuemad alates 2007a vist olid juba 127kw mootoritega.
Öelge palun, kas see vahe on mootorites suur 120 ja 122 kw.
Soovin osta land cruiserit. Täpsemalt seda: http://www.auto24.ee/used/1959146
Käisin vaatamas, auto väga korras, kuid koju tulles, tekkis küsimus miks tal on 120kw? Tavalislet on need 122kw ja siis need uuemad alates 2007a vist olid juba 127kw mootoritega.
Öelge palun, kas see vahe on mootorites suur 120 ja 122 kw.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Ja nagu uurinud olen, et 122kw mootoritel, esinevad probleemid pihustitega. Kas siis 120kw ehk vanemal mootoril see probleem puudub?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Kui ma kunagi enda LC ostsin, siis müügimees rääkis midagi mingitest mootoriuuendustest. Peale lisa kw-de, peaks uuematel mootoritel olema ka oluliselt parem väändemoment.
Minu oma (2006) on juba 127 kw. Ise vaatasin, et vanematel ka 4 käiguline automaatkast vs uuemal 5-ne. Aga ega ma liiga palju nendest asjadest tea.
Taavi
Minu oma (2006) on juba 127 kw. Ise vaatasin, et vanematel ka 4 käiguline automaatkast vs uuemal 5-ne. Aga ega ma liiga palju nendest asjadest tea.
Taavi
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Peaks vist nii olema, et 120kw pandi 4-käigulist automaati ja 122kw ja 127kw juba 5-käigulist. 2005a. peaks juba 122kw olema, 2004a. alguses pakuti minu teada veel mõlemit. Ei prtendeeri hetkel absoluutsele tõele, kuid kui ise kunagi omale LC-d otsisin, siis sai vähe uuritud.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Tänan info eest.
Loen hetkel siin seda kogu jama pihustite kohta, mida kardan kõige rohkem. Täna kui käima panin siis nagu pläginat polnud kuulda ja mootor ei tossanud üldsegi mitte. Samas kui pihustid pepus siis nagu aru saan ligikaudu 1500 eur remondiraha tuleb välja käia? Ehk see ongi siis see risk.
Mõtlen, et kui ära ostan, kas poleks mõtekas kohe esimese asjana lasta karteri kaas maha ja õlivõttur kontrollida ja vajadusel ära puhastada,et hiljem mootori mitte kokku jooksutada?
Loen hetkel siin seda kogu jama pihustite kohta, mida kardan kõige rohkem. Täna kui käima panin siis nagu pläginat polnud kuulda ja mootor ei tossanud üldsegi mitte. Samas kui pihustid pepus siis nagu aru saan ligikaudu 1500 eur remondiraha tuleb välja käia? Ehk see ongi siis see risk.
Mõtlen, et kui ära ostan, kas poleks mõtekas kohe esimese asjana lasta karteri kaas maha ja õlivõttur kontrollida ja vajadusel ära puhastada,et hiljem mootori mitte kokku jooksutada?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Ja kui 4 ja 5 käiku, kas sisi maanteel peaks olema kütusekulu ka erinevust tunda?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Teadjamad räägivad, et kuluvahe on täitsa tuntav, endal 4-käigulisega kogemused puuduvad.Hydroid kirjutas:Ja kui 4 ja 5 käiku, kas sisi maanteel peaks olema kütusekulu ka erinevust tunda?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
On veel kellelgi kogemusi jagada ?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Ja mis aastast autodel see pihustite probleem on kadunud. Kas kõikidel 127kw mootoritel?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
2006a...2007a. länkarid käisid recall korras esindustes pihustite jama uurimas. Käis ka minu oma (2006a. 122 kw), teemaks siis pihustiseibide väsimine, mille tõttu tahmab ära õlivõttur ja mootor võib kokku jooksta. Minu oma läbi recalli edukalt, anomaaliaid ei tuvastatud, vahetati seibid uute vastu ja sõit jätkus. Eks need CR pihustid olegi kapriissemad kui vanakoolikad, just kehva kütuse suhtes.Hydroid kirjutas:Ja mis aastast autodel see pihustite probleem on kadunud. Kas kõikidel 127kw mootoritel?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Õhkvedrustus välistab tõstesarja kasutamise (kui muidugi selle vastu üldse huvi on).Hydroid kirjutas:Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Tehnokontroll pädevas kohas võiks selle pihustiprobleemi üsna lihtsalt diagnoosida, st lase lihtsalt konkreetne auto üle kontrollida kui oled midagi välja valinud.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Kõik ei käinud, vaid need tuhanded, mida valmistaja tehas pidas vajalikuks tagasi kutsuda.Hydroid kirjutas:Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Minu oma oli ka õhkvedruga. Padjad ja kõrguse reguleering jah vaid tagasillal, esimesed keeratakse vaid jäigemaks/pehmemaks.
Panin Sulle PS-i ka oma auto hingeelu, mis sattus minu kätte garantii lõppedes (100000km.) ja oli minu kasutuses mingi 3,5a.). Vb. aitab lugemine auto ostule/mitte ostule kaasa
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Tänan, hakkan kohe lugema.
Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Olla tehtud tavalisele ringi. Minu omal küll mingeid probleeme polnud. Lasin ka tihti, eriti peale mudas möllamist, alt korralikku pesu, eriti padjakännud mudast/liivast puhtaks. Esiamordid lasin tõsi küll ühekorra vahetada (ühel viskas õli välja). Toona sai neid vaid margiesindusest ja 7500 eeki tk. Räägiti, et saavat ka Venemaa avarustest sama hinnaga paari.Hydroid kirjutas:Tänan, hakkan kohe lugema.
Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
Üldiselt, kui väga pedant pole ja neid erinevaid seadistusi väga näppida soov pole, siis soovitaks lollikindlamat tavavedru.
P.S Õhkvedruga versioon on 99% Executive variant ja sellel ka tehase navi. Et kui huvi töötava ja kaasaegse plaadi vastu, anna märku, jagan kontakti. Korralik ja toimiv Baltikumi sisaldav kaart ja maksis mingi 35.-