Piduri support - remont või vahetus?
Moderaatorid: jr, Moderators
Piduri support - remont või vahetus?
Tere
LC 120 (2006) esimestel piduritel vajab esinduse sõnul mõlemal pool üks kolb vahetust (ei pidavat eriti enam liikuma). Tehti kaks hinnapakkumist: kolbide vahetamine ja supportite vahetamine. Kumb oleks mõistlikum? Hinnavahe umbes kahekordne (ca 230 vs ca 500 (b-osa)). Ise mõtlen, et äkki mõned teised kolvid ka mingi hetk alla andmas, et siis jälle uus remondikomplekt ja uus töö. Kui kogu support uus panna, äkki kestab kauem ja tuleb kokkuvõtes odavam/mõistlikum? Autot müüa pole lähiajal plaanis...
Äkki pole liiga rumal küsimus?
Samuti võib soovitada alternatiivseid remondikohti ja varuosi...
Ette tänades...
LC 120 (2006) esimestel piduritel vajab esinduse sõnul mõlemal pool üks kolb vahetust (ei pidavat eriti enam liikuma). Tehti kaks hinnapakkumist: kolbide vahetamine ja supportite vahetamine. Kumb oleks mõistlikum? Hinnavahe umbes kahekordne (ca 230 vs ca 500 (b-osa)). Ise mõtlen, et äkki mõned teised kolvid ka mingi hetk alla andmas, et siis jälle uus remondikomplekt ja uus töö. Kui kogu support uus panna, äkki kestab kauem ja tuleb kokkuvõtes odavam/mõistlikum? Autot müüa pole lähiajal plaanis...
Äkki pole liiga rumal küsimus?
Samuti võib soovitada alternatiivseid remondikohti ja varuosi...
Ette tänades...
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Selle hinna juures tundub, et kolbikesed koos kaitsekummide ja mansettidega võetakse ilusate Toyota kirjadega puna-valgest karbikesest välja.
Pole küll hetkel varuosakataloogi käepärast, kuid arvan , et saab neid B osana ka. Lc 120 terve maailm täis ju. Kõik kolvid koos vajalike tihenditega korraga ära vahetada ja jupiks ajaks rahu majas. Njah, samas VAG grupi (linna )maasturitele kolbi eraldi ei saa ..
Suporti korpusega ei juhtu üldjuhul midagi kui just alumiiniumist pole
Pole küll hetkel varuosakataloogi käepärast, kuid arvan , et saab neid B osana ka. Lc 120 terve maailm täis ju. Kõik kolvid koos vajalike tihenditega korraga ära vahetada ja jupiks ajaks rahu majas. Njah, samas VAG grupi (linna )maasturitele kolbi eraldi ei saa ..
Suporti korpusega ei juhtu üldjuhul midagi kui just alumiiniumist pole
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Kui hinnaks üle 50-.tuleb on kavalam roostevabast uued treida.
Saab eluaegse asja, mis kestab ka kattekummita jupp aega.
Saab eluaegse asja, mis kestab ka kattekummita jupp aega.
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Ja nendel frenkiti asjadel pole häda midagi, täitsa hea kvaliteediga, kolvid maru ilusad ja siledad, kuigi patroliga oli nii, et täieliku komplekti liugtappide tolmukad olid oluliselt lödimad kui need mis olid tappidega kaasas.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Igaljuhul on mõistlik vahetada kogu suport. Kvaliteetne B-osa suport maksab ca. 100€/tk, korduvalt neid paigaldanud (Toyota 500€ on ju arusaadavalt esinduse hind). Selles suhtes et kui vahetada ühes suportis kõik kolvid-mansetid-kattekummid, siis ju hind sama kui arvestame suporti remondi ajaks ca 1 tund.
Juhul kui vahetada kolvid, siis tuleb vahetada kõik korraga, muidu võib hakata klotsi viltuseks kulutama. Seda paaril 120-l näinud, kus on kolvid vahetatud, aga osad mis kinni ei olnud on vanad jäetud. Eks uus töötab ikka libedamalt jne.
Juhul kui vahetada kolvid, siis tuleb vahetada kõik korraga, muidu võib hakata klotsi viltuseks kulutama. Seda paaril 120-l näinud, kus on kolvid vahetatud, aga osad mis kinni ei olnud on vanad jäetud. Eks uus töötab ikka libedamalt jne.
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Piduri support - remont või vahetus?
valisin meelevaldselt vasaku esimese ja vaatasin hinda: 92 .- lett. Deposiit 40 .- Ja kohe saadaval.
Selles valguses pole tõesti mõtet kolvivahetusega jamada.
Selles valguses pole tõesti mõtet kolvivahetusega jamada.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Teema algatamisest ja asja lahendamisest omajagu aega möödas...
Infoks ehk nii, et lasin vahetada mõlemad supportid Järve amservis. Raha võeti ca 350 euri, täpselt ei mäleta enam. Samuti ei tea, mis tootja jubinad asemele läksid, kuid loodan, et Amservi vennad liiga halba asja ei kasuta.
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks arutada.
Infoks ehk nii, et lasin vahetada mõlemad supportid Järve amservis. Raha võeti ca 350 euri, täpselt ei mäleta enam. Samuti ei tea, mis tootja jubinad asemele läksid, kuid loodan, et Amservi vennad liiga halba asja ei kasuta.
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks arutada.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 734
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Nemad loodavad ka ,et sa nii arvad.loomsus kirjutas: kuid loodan, et Amservi vennad liiga halba asja ei kasuta.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Piduri support - remont või vahetus?
Minul läksid eelmisel LC120-l vahetusse kõik kolvid ja mansetid. Ees kokku 8tk. ja taga 4tk. Kolvid sain Laki-Autost ja mansetid võtsin Amservist. Toimetas ideaalselt kuni auto maha sai müüdud, usun, et toimivad siiani. Hind oli vist ca. 10.- kolvi tk. ja manseti komplekt polnud ka esinduses käeluid murdev. Amservi varuosa müüja väitis, et varem või hiljem tulevad kõik lõpuks uute kolbide/mansettide järele. Kuid viga hoopis mansettides endas, muutuvad rabedaks ja vett mitte pidavaks, sealt ka kolbide kinni roostetamine.
Kusjuures orig. osad pidasid 180000 km., siis läksid ka kettad vahetusse (asemele läksid Brembo kettad ja Ferodo klotsid).
Kusjuures orig. osad pidasid 180000 km., siis läksid ka kettad vahetusse (asemele läksid Brembo kettad ja Ferodo klotsid).